AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Hei, Dette er et merkelig spørsmål, men min vekt viser forskjellig i hvert eneste rom, inkludert på forskjellig fliser på badet lol. Dette er veldig frustrerende, hva veier jeg? Noen tips? Er det en dårlig vekt? Anonymkode: 2296b...6e5
Pringle Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 Vekten din går opp og ned fra dag til dag. Vei deg på samme sted hver gang, og ihvertfall aldri på fliser.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #3 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg hater vekta mi, den er så upålitelig. Jeg setter den på akkurat samme sted hver gang. Og jeg veier meg i bare trusa, om morningen etter jeg har tissa og før jeg har spist eller drukket. Anonymkode: fd965...95a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #4 Skrevet 13. oktober 2017 Nei, min er alltid ganske stabil. Altså, jeg kan tippe hvor mye jeg skal veie nesten. Med mindre jeg har drukket alkohol eller spist salt mat eller sen mat, men da vet jeg det og kan fortsatt tippe ish. Men har flyttet og har også ny vekt, og den går opp og ned på minuttet. Hvor foreslår dere at man skal veie seg, badet er det eneste stedet med ikke "mykt" materiale... Anonymkode: 2296b...6e5
Perle Skrevet 13. oktober 2017 #5 Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Jeg hadde samme problem. Dårlig drittvekt og den kunne vise opptil tre kilo forskjell på ulike gulv. Kjøp deg en ny vekt og finn en plass tim den på et helt slett gulv. Linolium eller parkett, og ikke flis. Og usnsett, må du ha i mente, at vekten din vil variere fra dag til dag, fra morgen til kveld og samt hvor du befinner deg i hormonsyklysen din. Også om du har vært på do, og om du har mye vann i kroppen pga høyt inntsk av karbohydrater og salt, som ko binder væske. Jeg kjøpte faktisk en ny her om dagen og fikk den i dag. En AEG vekt fra «Let’s Deal». Pakket den ut men ikke prøvd alle funksjonene enda. Den sksl visst vise BMI, benmasse, vannmengde, og muskelmasse også. EDIT: ser den nå er utsolgt. Men du finner sikkert liknende like billig om du googler litt. Endret 13. oktober 2017 av Perle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå