AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Hva er favorittmerket deres? Er det Nike? Adidas? Isabel Marant? Converse? Fila? Louis Vuitton? Del gjerne. 🙂 Anonymkode: 578d3...53c
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 Bryr meg ikke om hva slags merke det er, så har ingen favoritter.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #3 Skrevet 11. oktober 2017 ASUS! er kjempefornøyd med merket ASUS, først og fremst når det kommer til komponenter. kvaliteten deres på bærbare pcer har falt litt i det siste. Anonymkode: a743d...6d7 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #4 Skrevet 11. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ASUS! er kjempefornøyd med merket ASUS, først og fremst når det kommer til komponenter. kvaliteten deres på bærbare pcer har falt litt i det siste. Anonymkode: a743d...6d7 Hehe, hvis alt er tillatt så sier jeg Tesla Anonymkode: 9a8b4...41a 1
Perelandra Skrevet 11. oktober 2017 #5 Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Merket er ikke så viktig, men klærne må være behagelige, ha fine farger og finnes i min størrelse. Edit: Siden tråden ligger under klær, sko og mote, regner jeg med at TS spør om klesmerker. Endret 11. oktober 2017 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #6 Skrevet 11. oktober 2017 Ikke så opptatt av merke jeg heller, men har funnet mange bukser fra Levis de siste årene som passer meg bra. Ellers er jeg mer opptatt av hva plagget er laget av enn hvilket merke det kommer fra. Kasjmiren fra HM er f.eks av veldig god kvalitet etter min erfaring. Anonymkode: 76605...5af
^^Belle^^ Skrevet 11. oktober 2017 #7 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg har litt ulike favoritter innenfor ulike plagg, så jeg kan ikke si ett spesielt merke som utpeker seg. Av bukser liker jeg best Gina Tricot og Diesel. Av topper liker jeg best...har ikke peiling. Har så utrolig mye forskjellig. Liker bodyene mine fra Primark da, om jeg bare må velge noen. Av sko liker jeg Vans og Asics. Av vesker liker jeg Cala & Jade. Av treningsklær liker jeg best Aim'n og Blacc.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #8 Skrevet 11. oktober 2017 Liker forskjellige merker til forskjellige kategorier. Liker Gant for skjorter og gensere. Hvis jeg måtte velge ett merke ble det nok det. Har endel fine plagg fra Moods of Norway i god kvalitet (Neida, ikke noe av det har store traktortrykk eller er i sprø farger ). Polo Ralph Lauren liker jeg også. Jeans kjøper jeg kun på Gina Tricot, mens undertøy kjøper jeg på Cubus. Av treningstøy foretrekker jeg Nike. Anonymkode: 7edcc...5a8
-jk- Skrevet 11. oktober 2017 #9 Skrevet 11. oktober 2017 T-skjorter, gensere osv. - Criminal Damage, Look54 Sko - Ecco (prøvd mye forskjellig men Ecco viser seg gang på gang å være best) Bukser- Weekday, Neuw Jakker- Tja, Bergans har da mye fint
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #10 Skrevet 11. oktober 2017 Nike joggesko. Kari Traa tights og jakker/parkaser. Diesel jeans. Ellers kjøper jeg topper/overdeler/kjoler + diverse hos Floyd, Freequent, B-young, Oasis, Lindex og Kappahl. Bh'er og truser kjøper jeg hos Change. Ikke veldig opptatt av merker, men når det gjelder sko, ytterjakker og jeans velger jeg ovennevnte merker da det er greit med god kvalitet på dette. Anonymkode: e9c4c...96c
Perelandra Skrevet 11. oktober 2017 #11 Skrevet 11. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ASUS! er kjempefornøyd med merket ASUS, først og fremst når det kommer til komponenter. kvaliteten deres på bærbare pcer har falt litt i det siste. Anonymkode: a743d...6d7 Ja, ASUS er bra! Kjøpte min ASUS-maskin i januar 2010, og den funker bra fortsatt.
Gjest JudasPriest Skrevet 11. oktober 2017 #12 Skrevet 11. oktober 2017 (endret) , Endret 12. oktober 2017 av JudasPriest ,
Audrey Hepburn Skrevet 11. oktober 2017 #13 Skrevet 11. oktober 2017 De merkene jeg som oftest går for er Totême, Filippa K, Cathrine Hammel, Rodebjer, FWSS, Holzweiler, A.P.C, CDG Play og Acne. Kjøper også mye vintage. Ellers elsker jeg MM6, J.W. Anderson og Dries Van Noten, men deet har jeg ikke råd til. 2
Veslefrikk Skrevet 12. oktober 2017 #14 Skrevet 12. oktober 2017 18 timer siden, Audrey Hepburn skrev: De merkene jeg som oftest går for er Totême, Filippa K, Cathrine Hammel, Rodebjer, FWSS, Holzweiler, A.P.C, CDG Play og Acne. Kjøper også mye vintage. Ellers elsker jeg MM6, J.W. Anderson og Dries Van Noten, men deet har jeg ikke råd til. Jeg tror vi kunne stor-koset oss på shopping sammen, for jeg kunne kopiert svaret ditt og gjort det til mitt. Med tillegg av byMalene Birger. Bare rop ut, så kommer jeg .
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #15 Skrevet 12. oktober 2017 Joggesko, asics og adidas high tops, nike og adidas hettegensere, adidas, fila collegegensere adidas, umbro, reebok joggebukser, adidas tights adidas og 2XU sokker, nike og champion treningsdresser, adidas overtrekksjakker, adidas og kapp joggedresser, umbro og adidas kler meg veldig sporty og er glad i dagens motebilde. Og har ikke helt det samme forholdet til merker på penklær eller jeans. Synes adidas har og har hatt utrolig mye fint, de har designere som virkelig slår seg løs men også har god smak. Anonymkode: 3c45f...5fe
metempsychosis Skrevet 12. oktober 2017 #16 Skrevet 12. oktober 2017 Italienske Forte_Forte! Nydelige kvalitets-tekstiler med litt Arte-Povera preg Bakgrunnen til merket gjør sitt også, med sterke kvinner som måtte gjøre sin plass i etter-krigs Italia...
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #17 Skrevet 12. oktober 2017 Har en del basisplagg fra Esprit som jeg liker veldig godt. Anonymkode: 241a3...ea2
Cata Skrevet 12. oktober 2017 #18 Skrevet 12. oktober 2017 I den grad jeg har noe favorittmerke så må det bli Lee. Buksene deres passer meg faktisk, uten å sagge etter 3 timers bruk.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #19 Skrevet 12. oktober 2017 Klær - Massimo Dutti, Banana Republic, Cos, HM, Isabel marant, Ganni, Filippa K, Malene Birger oppsummerer omtrent alt jeg eier Sko - Mikael Kors, Kurt Geiger, Aldo, New Balance (fritid), Adidas (trening) Strømper og basic undertøy - Marks & Spencer Vesker - Celine, Gucci, Tory Burch, Chloe... Treningsklær - Nike og Bergans Fritid og koseklær - Ralph Lauren (handler mye på outlet i USA) Undertøy - La Senza Anonymkode: 77b66...638
tirben Skrevet 12. oktober 2017 #20 Skrevet 12. oktober 2017 13 timer siden, Veslefrikk skrev: Jeg tror vi kunne stor-koset oss på shopping sammen, for jeg kunne kopiert svaret ditt og gjort det til mitt. Med tillegg av byMalene Birger. Bare rop ut, så kommer jeg . Jeg er også med på dette! Liker de merkene godt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå