AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #1 Skrevet 11. oktober 2017 Hva slags hund er favorittrasen deres? Og hvilken liker dere ikke? Selv liker jeg ikke pitbull, men er glad i beagle og Spaniel. 🙂 Anonymkode: b0757...a5a
Skywalker Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Jeg er generelt glad i de fleste hunderaser. Selv har jeg hatt alaskan malamute, husky og blandinger av disse, amerikansk og japansk akita, "mix", og nå en svart og en blakk buhund. Den siste fikk jeg i hus i slutten av september. For tiden er norsk buhund en stor favoritt. Endret 11. oktober 2017 av Skywalker 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #3 Skrevet 11. oktober 2017 Husky og collie er på toppen, deretter blandt annet schæfer og engelsk mastiff. På bunn ligger de fleste små raser som chihuahua og dachs. Jeg syns bare ikke det er hund som matcher meg i det hele tatt, i tilleg til mange negative erfaringer når det kommer til oppdragelse og gneldring (for det som kommer ut av dem er ikke bjeff) hos mange. Anonymkode: b1153...2f1
Kragebein Skrevet 11. oktober 2017 #4 Skrevet 11. oktober 2017 Berner sennen er på topp Jeg elsker store hunder med masse pels. Det er få hunderaser jeg ikke liker, men shiba inu er ganske langt nede på listen. De har generelt litt for sær og egen personlighet for min smak.
DysterPytten Skrevet 11. oktober 2017 #5 Skrevet 11. oktober 2017 Samojed er på topp, har den selv og håper på flere Chihuahua, pomeranian osv er nederst på min liste.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. oktober 2017 #6 Skrevet 11. oktober 2017 (endret) f Endret 22. august 2018 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #7 Skrevet 11. oktober 2017 Nova Scotia Duck Tolling Retriever Er egentlig ikke noe glad i hunder, sånn generelt, men liker ikke raser med stri pels, øye-gugg, gugg i barten og som sikler. Anonymkode: 80c85...bdb
Norre Skrevet 11. oktober 2017 #8 Skrevet 11. oktober 2017 Er ikke utpreget hundemann, men er generelt glad i dyr. Beklager eventuell feilstaving: Terwuren, synes jeg er fine. Synes ikke noe om raser med nesa avlet ned i underbittet. Stakkars, stakkars skapninger! 2
Aloe_Vera Skrevet 11. oktober 2017 #9 Skrevet 11. oktober 2017 Veldig glad i alle hunder jeg, selv har jeg en Beagle. Så tror nok favorittene mine er "beagle" og "grand danois". Må nevne at jeg synes "amstaff" og "pitbull" er veldig lojale og fine hunder de også, synd de ikke er lovlige i Norge. Er ikke så glad i de små rottene... 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #10 Skrevet 11. oktober 2017 Old English Sheep Dog, Tibetansk Terrier og Engelsk Cocker Spaniel. Anonymkode: 0312d...965
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #11 Skrevet 11. oktober 2017 Liker Engelsk Bullterrier og Shar pei for personligheten. Har sistnevte selv og digger at den er rolig, sær, katteaktig og lite krevende å ha i hus. Ikke en hund for alle, definitivt et utseende man elsker eller hater. Eneste er at den stinker, og må dusjes ofte. Ellers digger jeg giganter, spesielt grand danois. er oppvokst med schaefere, og de er herlige tjenestehunder, fantastisk innlæringskapasitet, men med sørgelig helse. Er skeptisk til schaefere jeg ikke kjenner, da jeg vet hvor skarpe de kan være, men du verden - for en rase om man vil drive med lydighet. Akkurat det skorter det hardt på i min egen rase, som er lei etter 3 rep, og synes alle belønninger er kjedelige. Anonymkode: 09e44...f5d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #12 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg er veldig glad i de store rasene som grand danois og irsk ulvehund Har ikke noen raser jeg ikke liker, men så har jeg ikke møtt alle rasene heller. Anonymkode: 88533...994
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #13 Skrevet 11. oktober 2017 Har alltid vært svak for settere og norsk elghund grå. Og fått øynene opp for mellom-puddel. Små "veskehunder", da særlig korthåret liker jeg ikke. For meg må hunden ha litt størrelse, og jeg vil helst ha hunder jeg kan bruke på jakt, ski, lange turer i fjellet. Anonymkode: 8f76f...c94
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #14 Skrevet 11. oktober 2017 Elsker spisshunder. Alle størrelser, alle raser. Masse pels, mange smil, mye dansing og evigvarende glede og man føler seg så elsket. De er hengivne og de er skikkelige mammadalter. Har en Jappse, en pompom og en samojed. Elsker pelsbarna mine 🐶🐶💕💕 Anonymkode: e3934...8d5
koko458 Skrevet 11. oktober 2017 #15 Skrevet 11. oktober 2017 Liker godt border collie, malamute, alaskan klee kai og pomeranian. Har pomeranian siden det er eneste rasen jeg kan ha for øyeblikket, fantastisk hund. Vurdere faktisk en til ☺️ Liker shæfer, men ikke slik den har blitt. Hunder jeg ikke liker går mer på eier enn hund... men om det kun er raser liker jeg ikke de som er ødelagt av avl. Er ikke overbegeistret for hunder som sikler mye. liker mye pels så er ikke så begeistret for nakenhunder ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå