Gå til innhold

Kafeer og utesteder i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen spesielle steder i Oslo dere liker dere spesielt godt?

Jeg tenker både på kafeer, utesteder og barer.

Fortell om stamstedet. :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg er drittlei av minimalisme; baren på Soria Moria kino, Bistro Broccante (autentisk fransk og billig), Villa Paradiso (bra pizza og føles nesten som Italia), Mucho Mas (utelukkende pga deres kylling quesedilla - og fordi kjøkkenet stenger ved midnatt), Sky Bar (gml sas-hotellet - fordi jeg alltid av en eller annen pussig grunn har det gøy der), Yaya's Thai Beach Bungalow (fordi det er herlig tacky og man klarer å glemme at man er i Oslo)...

Skrevet
Siden jeg er drittlei av minimalisme; baren på Soria Moria kino' date=' Bistro Broccante (autentisk fransk og billig), Villa Paradiso (bra pizza og føles nesten som Italia), Mucho Mas (utelukkende pga deres kylling quesedilla - og fordi kjøkkenet stenger ved midnatt), Sky Bar (gml sas-hotellet - fordi jeg alltid av en eller annen pussig grunn har det gøy der), Yaya's Thai Beach Bungalow (fordi det er herlig tacky og man klarer å glemme at man er i Oslo)...[/quote']

Må ikke glemme Elm Street da.. Du likte jo så godt alle de langhåra guttene der. :P

Skrevet

Jeg er veldig glad i drinkene og dessertene på Friday's. Og så synes jeg det er supert å ta en (billig) øl og meksitoast på Fiasko en lørdag formiddag. Veldig laid back og behagelig sted med rockemusikk.

Skrevet

:)

Jeg kan føye til Cafe Sør for øl-/vindrikking og skravl, samt Mono for verdens beste sjokoladekake!

Gjest Anonymous
Skrevet

Og Mat og Mer på Bjølsen for en utmerket lunsj!

Gjest Toro_Jenta
Skrevet
Siden jeg er drittlei av minimalisme; baren på Soria Moria kino, Bistro Broccante (autentisk fransk og billig), Villa Paradiso (bra pizza og føles nesten som Italia), Mucho Mas (utelukkende pga deres kylling quesedilla - og fordi kjøkkenet stenger ved midnatt),  Sky Bar (gml sas-hotellet - fordi jeg alltid av en eller annen pussig grunn har det gøy der), Yaya's Thai Beach Bungalow (fordi det er herlig tacky og man klarer å glemme at man er i Oslo)...

hvor er denne bistro broccante?

Skrevet
:)  

Jeg kan føye til Cafe Sør for øl-/vindrikking og skravl, samt Mono for verdens beste sjokoladekake!

har de sjokolade-kake på mono? :o

Skrevet

har de sjokolade-kake på mono? :o

Nei. :ler: Jeg tror jeg blanda navna, og nå kommer jeg ikke på hva den heter ... Øhm.

Stedet rett overfor Eldorado, er et kort navn på M, men jeg husker ikke hva det heter akkurat nå (og tydeligvis ikke når jeg skrev det heller).

Hjelp!

Skrevet

Nei. :ler: Jeg tror jeg blanda navna, og nå kommer jeg ikke på hva den heter ... Øhm.

Stedet rett overfor Eldorado, er et kort navn på M, men jeg husker ikke hva det heter akkurat nå (og tydeligvis ikke når jeg skrev det heller).Hjelp!

Rett ovenfor eldrorado? Heter ikke den Divan da?

Skrevet

:oops: Det er faktisk Divan jeg mener.

(tror jeg burde gått og lagt meg i går ...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...