Gå til innhold

Er det mulig å aldri komme over en person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt redd for at det skal skje med meg. Jeg ser ikke hvor jeg skal kunne møte en ny. Det er jeg som alltid holder inne følelsene her. 

Anonymkode: 8dab2...0d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette en du var sammen med? Hvor lenge, og er det lenge siden?

Jeg er veldig kresen selv, så skjønner tankane dine. 

Anonymkode: 45a9c...0bc

Skrevet

Alt er jo mulig, men om du lurer på hvor vanlig det er at følelsen av a man aldri vil komme over en person stemmer så er sjansen så godt som null. 

Anonymkode: d96d1...b08

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en du var sammen med? Hvor lenge, og er det lenge siden?

Jeg er veldig kresen selv, så skjønner tankane dine. 

Anonymkode: 45a9c...0bc

Nei jeg har aldri vært sammen med noen.
Årsaken til at jeg har glemt den ene er fordi en annen har tatt over :) men det er ikke slik at jeg er garantert å møte en ny jeg faller like mye for :/ 

Skrevet

Jeg tror det er mulig ja. Har holdt på i snart 2 år, det blir ikke bedre. Gråter hver dag, er deprimert. Føler jeg ikke lever lengre, bare eksisterer. 

Anonymkode: 003ab...b3f

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alt er jo mulig, men om du lurer på hvor vanlig det er at følelsen av a man aldri vil komme over en person stemmer så er sjansen så godt som null. 

Anonymkode: d96d1...b08

Hva er godt som null? Altså....følelsene vil alltid gå over. Det er det du prøver å skrive sant?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er mulig ja. Har holdt på i snart 2 år, det blir ikke bedre. Gråter hver dag, er deprimert. Føler jeg ikke lever lengre, bare eksisterer. 

Du har holdt på med han? Eller du har hatt følelsene i to år? Gråter hver dag..oi det var mye! 
Jeg var forelsket i 3 år i hver av dem jeg virkelig falt for. 

Skrevet

Du har holdt på med han? Eller du har hatt følelsene i to år? Gråter hver dag..oi det var mye! 
Jeg var forelsket i 3 år i hver av dem jeg virkelig falt for. 

En jeg var sammen med i 5 år. Trodde jeg hadde funnet drømmemannen. Men det var for godt til å være sant.

Skrevet

En jeg var sammen med i 5 år. Trodde jeg hadde funnet drømmemannen. Men det var for godt til å være sant.

Har du virkelig grått til hver dag i to år? Det går da ikke ann? Huden din under øynene må være temmelig ødelagt? 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du virkelig grått til hver dag i to år? Det går da ikke ann? Huden din under øynene må være temmelig ødelagt? 

Hele jeg er ødelagt. 

Skrevet

Noen ganger må man faktisk bare bestemme seg for å gå videre. 

Anonymkode: 28ba9...911

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger må man faktisk bare bestemme seg for å gå videre. 

Anonymkode: 28ba9...911

Nåja, men følelser kan innhente en.

Skrevet

Jeg har elsket en i mer enn to år nå, og det blir ikke bedre. Jeg innser at jeg vil måtte leve livet mitt uten å få oppleve gjengjeldt kjærlighet, føles ikke som om det noensinne vil gå over. Ikke dette. Ikke denne gangen. Litt klisjeaktig, men det er som Broene over Madison County, bare uten noe som helst av fullbyrdelse og gjengjeldelse. 

F##n så kjipt.

Anonymkode: 2f338...fa9

Skrevet

Jeg tror det er mulig. Jeg var sammen med en i 4 år, nå er det 3 år siden det ble slutt og jeg sliter fortsatt. Drømmer ofte om han, blir mo i knærne når jeg møter han. Gråter av og til... Klarer ikke forelske meg i noen andre og føler jeg aldri vil møte noen som fikk meg så forelsket noen gang igjen. Vi har lite til ingen kontakt fordi han har ny dame.

Anonymkode: 49cbb...305

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...