AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Hadde sex sist søndag morgen. Idag har jeg slimete utflod som kan strekkes. Syntes det er tidlig med eggløsning nå, da siste mensdag var på fredag (har ca 28 dagers syklus) Har praktisert sikre perioder siden jeg ikke tåler noen hormonprevensjon eller kobberspiral. Så nå lurer jeg på om noen her vet om sædrester blir slimete og strekkbart om det får ligge i skjeden ett par dager? Anonymkode: 45578...b17
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 Ta en eggløsningstest. Da får du svaret. Anonymkode: 4eba2...254
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #3 Skrevet 11. oktober 2017 Ja, det blir det! Men, du kan gjøre to tester: - Strekk det mellom fingrene. EL-slim kan strekkes flere ganger uten å ryke og blir ikke tørt. Sædrester kan strekkes, men ikke like lange tråder. Det er gjerne tynnere og blir tørt. - Ta litt slim på fingertuppen og stikk fingeren i et glass med vann. EL-slimet vil synke til bunnen av glasset, mens sædrestene vil løses opp når du stikker fingern ned i vannet. Anonymkode: c5a65...e30
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #4 Skrevet 11. oktober 2017 Slimet var strekkbart, men ikke sånn super strekkbart, men var vått og glatt i skjedeåpningen og fikk mye slim på fingrene som absolutt kunne strekkes. Tok slimet jeg fikk på fingrene og dyppet fingeren ned i kaldt vann. Det samlet seg og sank til bunn. Så da er det garantert eggløsningslim og ikke sæd eller annen utflod? D Anonymkode: 45578...b17
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #5 Skrevet 11. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Slimet var strekkbart, men ikke sånn super strekkbart, men var vått og glatt i skjedeåpningen og fikk mye slim på fingrene som absolutt kunne strekkes. Tok slimet jeg fikk på fingrene og dyppet fingeren ned i kaldt vann. Det samlet seg og sank til bunn. Så da er det garantert eggløsningslim og ikke sæd eller annen utflod? D Anonymkode: 45578...b17 Ingenting er garantert, men det kan virke som EL-slim ja. Var det blankt? Teksturen til eggehvite? Anonymkode: c5a65...e30
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #6 Skrevet 12. oktober 2017 Sæd synker vel i vann...? Det gjør det iallefall når jeg går på do etter sex.. Anonymkode: bcf07...d88
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #7 Skrevet 12. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sæd synker vel i vann...? Det gjør det iallefall når jeg går på do etter sex.. Anonymkode: bcf07...d88 Ja, men sædrester er så lite. Og når det er blandet med utflod og sekret, så blir det veldig tynt. Vi har vel alle sett hvordan ren sperm oppfører seg i vann. Det blir som lim..... Anonymkode: c5a65...e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå