AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Har egt alltid tenkt at jeg ser ganske OK/bra ut, men tinder gjør meg usikker. Null match så langt. Mulig det bare er bildene det er noe galt med. Noen jeg kan sende et par bilder til? Anonymkode: a385e...e4e
Gjest NotNaomi Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 Skjønner ikke at du vil være der. Skjønner ikke at noen vil. De dømmer jo kun etter hva de ser ut av et bilde :-(
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Skjønner ikke at du vil være der. Skjønner ikke at noen vil. De dømmer jo kun etter hva de ser ut av et bilde :-( .. og så prater man sammen og finner ut om man funker sammen. Er ikke så langt unna slik det foregår på sjekkemarkedet IRL. Anonymkode: 4abaa...d13 3
Mithrandates Skrevet 10. oktober 2017 #6 Skrevet 10. oktober 2017 Kan du ikke bare avinstallere appen da 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #7 Skrevet 10. oktober 2017 Man får ikke dårlig selvtillit pga. én dag på Tinder. Hvor lenge har TS vært medlem? Anonymkode: d3bfc...bd5 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #8 Skrevet 10. oktober 2017 2 uker. TS. Anonymkode: a385e...e4e
Gjest NotNaomi Skrevet 10. oktober 2017 #9 Skrevet 10. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: .. og så prater man sammen og finner ut om man funker sammen. Er ikke så langt unna slik det foregår på sjekkemarkedet IRL. Anonymkode: 4abaa...d13 Vel. I virkeligheten møtes jo blikk,og en veksler smil. Og en slipper å stille seg ut som en vare. Men det er meg. Jeg har egentlig grei selvtillit,men tror den ville fått noen sprekker ved å være på sånne arenaer. Syns i grunnen dere som er der er tøffe.
Gjest Froning Skrevet 10. oktober 2017 #10 Skrevet 10. oktober 2017 Om setter selvtilliten din på bekreftelsen du får fra damene på Tinder burde du ikke bruke appen etter min mening. Det er ingen der som vil ha grunnlag til å dømme deg utifra profilen din der uansett.. Du er vel en hel del mer enn noen bilder og en profiltekst, er du ikke? Cheer Up!
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #11 Skrevet 10. oktober 2017 Takk for gode svar, men lurte egt bare på om det var noen som kunne hjelpe med med å finne ut om det er bildene eller jeg det er noe galt med. Kanskje noen kan hjelpe meg å velge ut noen gode bilder. Anonymkode: a385e...e4e
Gjest Ingvild17 Skrevet 10. oktober 2017 #12 Skrevet 10. oktober 2017 (endret) 4 minutes ago, AnonymBruker said: Takk for gode svar, men lurte egt bare på om det var noen som kunne hjelpe med med å finne ut om det er bildene eller jeg det er noe galt med. Kanskje noen kan hjelpe meg å velge ut noen gode bilder. Anonymkode: a385e...e4e Du kommer til å få noen som er villig til å hjelpe deg om du bare venter litt. Alltid noen som liker å se på andres bilder og gi tilbakemeldinger. Skulle gjerne hjulpet det sjæl, men synes ikke noe om å gi ærlige tilbakemeldinger på bilder av folk. Så det får noen andre gjøre. Endret 10. oktober 2017 av Ingvild17
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #13 Skrevet 10. oktober 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mann Anonymkode: a385e...e4e Hvor gammel er du? Vil du sende bilde til noen kg brukere da? Anonymkode: 5c186...a5c
saltyliquorice Skrevet 10. oktober 2017 #15 Skrevet 10. oktober 2017 Hmm, så rart. Prøv å skrive litt om deg selv på profilen? Nå veit jeg ikke hvordan bildene dine ser ut, men... Unngå "speilbilder" tatt på badet, jeg klarer i alle fall ikke å ta sånne bilder seriøst, spesielt hvis det er fler enn ett 😅
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #16 Skrevet 10. oktober 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Vil du sende bilde til noen kg brukere da? Anonymkode: 5c186...a5c 18, ja det går fint Anonymkode: a385e...e4e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #17 Skrevet 11. oktober 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for gode svar, men lurte egt bare på om det var noen som kunne hjelpe med med å finne ut om det er bildene eller jeg det er noe galt med. Kanskje noen kan hjelpe meg å velge ut noen gode bilder. Anonymkode: a385e...e4e Prøv å skrive litt tekst på profilen. Mange av oss damer er glad i å vite litt mer om personen, interesser m.m. Og høyden. Vil tro det også gjelder unge jenter. Bruk også gjerne bilder som viser interessene dine (men ikke festebilder), i tillegg til noen gode ansiktsbilder. Selfies er helt ok, men pass på at de er klare og tatt fra en grei vinkel. Mange menn tar av en eller annen grunn selfier nedenfra, det er IKKE en flatterende vinkel. Anonymkode: 84734...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #18 Skrevet 11. oktober 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann Anonymkode: a385e...e4e Der har du problemet. På tross av hva kvinnene på dette forumet skriver så tar faktisk ikke kvinner initiativ. Anonymkode: 54129...d39
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #19 Skrevet 11. oktober 2017 Ingen match på tinder? Det er da ikke noe å ta på vei for. De damene som er hyppige brukere av tinder er overfladiske sluts som stort sett går etter utseende. De er ute etter hunks som kun skal fylle musa deres for en kort periode. Så dette må du ikke ta seriøst ts.. Anonymkode: a94eb...d03 2
Brisinga Skrevet 11. oktober 2017 #20 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg er dame og fant kjæreste på Tinder. For min del så var ikke utseende alt som betydde noe. Sveipet høyre på både noen kjekke og noen helt ordinære menn. Tekst var viktigst. Jeg ønsket å treffe noen jeg hadde noe til felles med. Det som ofte fikk meg til å sveipe til venstre var feks: uklare bilder, bilder med andre damer og barn (ikke noe problem med barn, vil bare ikke se barnebilder på Tinder), ekstrem overvekt, røyking, useriøsitet (bare ute etter ligg) og skrytebilder i bar overkropp. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå