Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere jeg kjenner skriver sine fulle navn på sine instagramkontoer under proflbildet. Følger en annen instagramkonto hvor navn på innehaver stadig vekk enten står oppført, eller er fjernet. Er dette en bug eller er det kontoeier som selv skriver og fjerner navnet sitt fra kontoen? Det skjer ca annenhver gang jeg ser på kontoen. Er det mulig at en bug gjør navnet synlig og deretter fjerner det? Noen som merker det samme problemet? Er bare så merkelig?

Anonymkode: 6c695...ee0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet? 

Den kontoen er stadig med og uten navn. Er det bug eller må eier selv fysisk gå inn og tilfløye og endre navnet selv? 

Min konto er ikke slik at ting endrer seg i orofilen hvertfall.

Om eier gjør det selv, hvorfor skrive fullt navn og la det stå et døgn for å fjerne navnet ett døgn og skrive navnet på nytt igjen? Kan det være tegn på at eier er psykisk ustabil når dette skjer flere uker etter hverandre? Dersom det ikke  er bug på instagram?

Anonymkode: 6c695...ee0

Skrevet

Jeg har aldri opplevd det du beskriver, så mest sannsynlig er det nok personen som forandrer det selv. Å si at personen er psykisk ustabil pga noe slikt er vel å ta kraftig i. Man skal være forsiktig med å slenge rundt seg med diagnoser. Heller ubesluttsom.

Skrevet

Jeg har sjekket, og jeg kan gå inn og fjerne navnet mitt under, og f.eks. skriv et tullenavn. Så det er ingen problem å lage en instagramkonto uten navn. En venninne av meg har en med navnet sitt på. Den er lukket, og inneholder private bilder. Hun har også en annen konto. Den inneholder turbilder, og ingen personer. Her går det ikke an å finne ut navnet, da det hun har kalt seg er noe helt ugjenkjennelig. Men hun bruker denne til å hashtagge bilder til andre steder, når hun har vært på turer i forskjellige fjell osv. 

Anonymkode: 8bcd0...62d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...