Gå til innhold

Takkekort til prest osv. ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder på med takkekortene - det blir nærmere 95! Heldigvis nærmer vi oss nå slutten på bunken, og da kom vi på at vi burde jo også sende presten takkekort... hva skriver man da?! "Tusen takk for at du viet oss den 8. juni?" Synes liksom det høres litt for simpelt ut... Hva skriver dere?!

Lurer også på om jeg skal sende takkekort til blomsterbutikken, frisøren og brudesalongen.. gjør dere det?!?

Takker for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hellau

Vi ga takkekort til presten: skrev tusen takk for den nydelige vielsen du forrettet og for det nydelige krusifikset som vi fikk i gave fra Kirken.

Jeg ga også kort til blomsterbutikken, men da et bilde med fokus på brudebuketten da de har det i mapper slik at det kan vises frem senere.

20April2002

http://home.no.net/waraas

Skrevet

Synes det er kjempekoselig å sende takkekort til prest, frisør, blosmterbutikk o.s.v. jeg. Vet ikke om vi bruker fotografbilder til det, eller om vi kopierer opp noen andre OK bilder, men vi får se.

En ting er iallfall sikkert og det er at damen på kirkekontoret fortjener et takkekort, for så ålreit dame har jeg knapt vært borte i. Hun har ordnet og styret så masse for oss, at hun hadde fortjent en stor blomsterbukett egentlig! :ler:

Skrevet

Heisann!!

Tror vi kommer til å sende takke kort til presten vår!! Spesiellt siden vi ikke skal gifte oss der vi bor, men der jeg kommer fra!! Tror de syns det er koseligt å få takke-kort jeg....vi kommer vel til å skrive "hjertelig takk for den nydelige vielsen du gav oss, den kommer til å følge oss resten av livet" ( så sant vielsen er fin da :ler: ) har hørt en preken av han før og den var kjempeflott....så vi gleder oss!

Frisør og blomster"butikken " som skal fikse hår og blomster får automatisk takke-kort da det er min forlovedes kusine som skal pynte meg( hun driver egen salong) og min kommende svigerfar skal lage buketten og min svigerinne og hennes mor skal lage oppsatsene!!!

Lykke til!! :hoho:

Skrevet

Vi kommer til å gi presten takkekort, ja. Men jeg er litt usikker på frisør, brudepynting, brudebutikken hvor jeg kjøpte kjolen og blomsterbutikken. Om jeg har noen kort igjen etter at jeg har tatt alle andre så kommer jeg sikkert til å sende til dem også. 8)

Skrevet

Vi har ingen planer om å sende takkekort til presten.Det er ikke vanlig her.(Vi kunne jo selvfølgelig gjort det likevel,altså,men ..)

Derimot kommer vi nok til å sende takkekort til blomsterbutikken som lager buketten min.Da med fokus på buketten,så de kan ha bildet i albumet til senere bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...