Ayesh Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Hei jeg var først i kontakt med IVF Riga for ivf med donor egg. De sendte meg medisiner men etter hvert ombestemte vi oss og takket nei til behandlingen. Nå er vi i gang med behandling hos en annen klinikk. IVF Riga sendte meg en pakke med noe pulver oppi. Jeg mener det er folsyre. Det er pulver som jeg må ta morgen og kveld. Må blandes i vann. Jeg syns det er vanskelig med sånne drikker. Tror ikke jeg klarer å svelge det vannet med pulver oppi. Jeg har nå i ca en mnd tatt vanlige folsyre tabletter som man får kjøpt på apoteket Norge. Tror det er 400 mikrogram eller hva det heter. Jeg legger ved bilde av folsyre som riga sendte meg. Spørsmålet mitt er om det er det samme om man tar i pulver form eller i tabletter
occultatum Skrevet 11. oktober 2017 #2 Skrevet 11. oktober 2017 Jeg er ingen ekspert, men det ser ut som pakken inneholder inositol i tillegg til folsyren. Inositol er et B-vitamin som ofte brukes av de som har pcos. Jeg vet ikke om du har pcos, men regner med det er viktig at du skal ha i deg inositolen også i behandlingen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå