AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Hei =D Jeg lurer på om noen har erfaring med de selvklebende bh koppene, silikon/plastikk sakene som skal klebe seg til puppene under for eks kjoler med dyp utringning eller åpen rygg. Har en slik kjole jeg vil bruke om noen mnd og det er enten å gå uten BH eller med noe som dekker brystvortene (sånne små lapper) men siden jeg har veldig, veldig små pupper så vil jeg mest sannsynlig vise mer enn jeg burde med mindre jeg ordner med noe som dekker litt mer.. Men jeg er litt skeptisk til hvorvidt disse BH-ene klarer å klebe seg til puppene mine Det er snakk om (små) brystvorter med veldig lite fett rundt, altså A-cup BH-er er for store liksom. Bruker som regel bare sportsbh-er eller bralettes eller lignende. Er det noen med A-cup eller mindre som har brukt slike selvklebende BH-er som har erfart at disse holder seg på plass? Er jo liksom ikke mye de kan sitte fast i xD Evt hvor har dere kjøpt deres? Ser at flere butikker har A/B cup som en størrelse, men de virker ganske store.. Kjolen har altså både åpen rygg med noe løse stroppesaker og ganske dyp utringning. Takker på forhånd for tips og svar Anonymkode: 2f420...c66
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 Sy heller igjen litt av utringningen så viser du ikke mer enn du ønsker. Anonymkode: 3fd01...16d 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sy heller igjen litt av utringningen så viser du ikke mer enn du ønsker. Anonymkode: 3fd01...16d Er på saken med å stramme inn litt stropper og sy igjen litt av utringningen allerede faktisk Men ønsker fortsatt å fylle ut kjolen litt mer enn det sånn nippel covers gjør. Anonymkode: 2f420...c66
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #4 Skrevet 13. oktober 2017 Ingen med a-cup eller mindre som har brukt slike? Anonymkode: 2f420...c66
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #5 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg har ikke like liten byste som deg, men like fullt liten. Jeg har i grunnen grei erfaring med både BH som klistres på og nipple covers. Hva som egner seg best kommer helt an på kjolen. Jeg ville nesten vurdert å kjøpe begge deler og se hva jeg likte best. Hvis saken er å hindre at puppene havner på utstilling hvis noen skulle se ned/inn i kjolen kan du kanskje vurdere noe slags form for klestape? Silikon-BH eller covers er riktignok praktisk, men ikke kjempelekkert å vise frem hvis utringningen skulle komme på avveie. Anonymkode: 5f438...a0b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #6 Skrevet 14. oktober 2017 På 10.10.2017 den 21.28, AnonymBruker skrev: Er på saken med å stramme inn litt stropper og sy igjen litt av utringningen allerede faktisk Men ønsker fortsatt å fylle ut kjolen litt mer enn det sånn nippel covers gjør. Anonymkode: 2f420...c66 Hva med å kjøpe en kjole som passer kroppen din? Anonymkode: 4717d...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå