Gå til innhold

Sjokoladepizza

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

danglebær

Anonymkode: 7db47...f98

Haha fy faen tenkte på denne sangen nå :fnise:

Anonymkode: f3004...79d

Skrevet

Folk må slutte å henge seg opp i "pizza". Det er ikke en pizza, mer brownies/cookie. Og nei, det er ikke middag!

Anonymkode: 3e0ad...4c5

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd den? Hva synes du? Vet ikke om jeg skal prøve...

Anonymkode: 9ebe7...658

Jeg har ikke prøvd men er frykyelig nysgjerrig på den. Men tviler på at den er god.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var veldig skeptisk til den, men bestemte meg for å prøve den likevel. Var faktisk mye bedre enn jeg forventet. 

Anonymkode: ad7b1...cc7

• Liker 2
Skrevet

Vennegjengen min prøvde(12 stk), 4 stykker synes den var ok, men vil ikke kjøpe igjen. Resten syns ikke den var god :) 

Anonymkode: 44be0...601

Skrevet

Huff nei, høres bare ekkelt ut :P Nå er ikke jeg så veldig glad i sjokolade heller.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Har ikke kjøpt den, frister mer med "vanlig" sjokolade.

Skrevet

Jeg elsker sjokolade, men kommer ikke til å kjøpe den. Frister ikke.

Skal den stekes? Men renner ikke sjokoladen utover da, når den blir varm?

Skrevet

Blir det ikke mye rennende sjokolade når den er stekt? Ser for meg at det blir sølete?

Skrevet
26 minutter siden, Million skrev:

Jeg elsker sjokolade, men kommer ikke til å kjøpe den. Frister ikke.

Skal den stekes? Men renner ikke sjokoladen utover da, når den blir varm?

17 minutter siden, Nevian skrev:

Blir det ikke mye rennende sjokolade når den er stekt? Ser for meg at det blir sølete?

Skal stekes ja. Og nei, det renner ikke sjokolade. Verken under steketiden eller etterpå. Ikke sølete i det hele tatt. 

• Liker 2
Skrevet
På 10.10.2017 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Pls svar, skal på butikken nå.

Anonymkode: 7db47...f98

Hva med å tenke selv??? 

Anonymkode: a43d1...c7b

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å tenke selv??? 

Anonymkode: a43d1...c7b

Jeg lurer på det samme selv, men ingen har enda klart å svare med noe annet enn spydigheter.. Er det lett å dele enn gjennomfrossen pizza?

Anonymkode: 5385f...ffb

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på det samme selv, men ingen har enda klart å svare med noe annet enn spydigheter.. Er det lett å dele enn gjennomfrossen pizza?

Jeg pleier å dele opp vanlig frossepizza (bor alene og spiser bare en halv om gangen) med den skarpeste kniven jeg har, typ kjøttkniv. Vil tro det ikke er noe mer vanskelig å dele opp denne, selv om jeg ikke har prøvd selv. Jeg deler opp litt tjukke pizzaer (Big One). Pizzaen er fryst når jeg deler den opp, for å understreke det.

Anonymkode: 5be40...ede

• Liker 1
Gjest Raptuza
Skrevet

Ikkje noko god. Smakte kakaoaktig med noko klissete sjokolade som vart flytande oppå. Blir med den eine gongen, ja...

Skrevet
På 10.10.2017 den 21.13, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd den? Hva synes du? Vet ikke om jeg skal prøve...

Anonymkode: 9ebe7...658

Ekkelt, mye kalorier og bare teit.

Anonymkode: 8720d...e72

Annonse
Skrevet
På 10.10.2017 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Folk må slutte å henge seg opp i "pizza". Det er ikke en pizza, mer brownies/cookie. Og nei, det er ikke middag!

Anonymkode: 3e0ad...4c5

De kaller det pizza. 

Nei Ts jeg har ikke prøvd den. 😞

Skrevet

Her likte vi den ikke, verken jeg eller romvenninne. Sjokoladen smakte rart, og det var utrolig mektig. 

Tror helt ærlig at det har vært stor etterspørsel kun fordi folk er nysgjerrige, og vil dermed gi den en sjanse. Og det var jo spennende å prøve selv om det ikke ble noen suksess hos oss :) 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er enkelt. Bare å knekke den på kanten av kjøkkenbenken :)

Skrevet

Jeg eeeelsker sjokolade og har egentlig kjempelyst å prøve denne (men den er ikke vegansk). Artig konsept, da. 

Skrevet
5 minutter siden, FantasDick skrev:

Jeg eeeelsker sjokolade og har egentlig kjempelyst å prøve denne (men den er ikke vegansk). Artig konsept, da. 

Jeg måtte bare prøve den, men vil vel si at her går du ikke glipp av noe. Finnes etter min mening utallige bedre måter å innta sjokolade på enn den pizzalignende varianten🙂  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...