AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Del Skrevet 10. oktober 2017 Hei🤗 Jeg har sett på Troller Polar vognpose i ren ull... er det en fordel at posen er ren ull? Eller burde jeg velge feks voksi city som er ull/dun mix? Noen som har ullpose med gode/dårlige erfaringer? Og glidelås på siden eller topp? Mvh førstegangsmamma i pose-jungelen😅 Anonymkode: 844c7...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 10. oktober 2017 #2 Del Skrevet 10. oktober 2017 Har hatt voksi urban med glidelås på siden, har nå kjøpt en voksi city fordi jeg synes glidelås midt på virker mer praktisk Hadde også en pose i ull med første. Likte denne godt! Husker ikke merket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stella84 Skrevet 10. oktober 2017 #3 Del Skrevet 10. oktober 2017 Har nettopp kjøpt Easygrow grandma og er SÅ fornøyd. Den er laget av økologisk ull / bambus, og har dundyne som kan tas av i sommerhalvåret eller når man går inn på varme steder (kjøpesenter o.l) med babyen i vogna :-). Målte tempen inni posen senest i dag og det var faktisk for varmt, så da tok jeg ut dundynen. Veldig praktisk og greit. Husk at det farligste for babyer er overoppheting, så muligheten til å lufte / ta av et lag er kjempeviktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå