AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Del Skrevet 10. oktober 2017 Er det slik at man bør godkjenne venneforespørsler fra tidligere bekjente (ikke venner) fra skolen? I utgangspunktet har jeg ikke noe behov for å ha noen på Facebook som jeg ikke kan slå av en prat med hvis jeg treffer på de. Samtidig vil jeg jo ikke at noen skal føle seg støtt om jeg ikke godtar. Dette er ikke en særlig stor sak for meg, men jeg vet at andre legger en del mer i Facebook enn hva jeg gjør og tar det personlig. Hva mener dere? Anonymkode: 65d61...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 10. oktober 2017 #2 Del Skrevet 10. oktober 2017 Det der er veldig individuelt. En fyr fra gamleklassen la meg til som venn for ørten år siden, tenkte hva vil du med å være venn med meg på FB. Så det ble til at jeg aldri godtok. Så for noen uker siden fikk jeg venneforespørsel fra en annen fyr fra gamleklassen som jeg på sett og vis hadde litt mer kontakt med, da godtok jeg ganske fort. Så tenkte jeg, det blir bare teit å ikke ha godtatt han andre. Så da godtok jeg han også etter "bare" noen år "på vent" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3 Del Skrevet 10. oktober 2017 Noe legger til rubbel og bit av folk, etter prinsippet jo flere jo bedre, på facebook. Jeg er streng, og godkjenner ikke folk jeg ikke har kontakt med. Eksempelvis; Hva skal jeg med femhundrede venner på face når jeg har hundrede i virkelighetens verde? Anonymkode: 16639...858 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #4 Del Skrevet 11. oktober 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Noe legger til rubbel og bit av folk, etter prinsippet jo flere jo bedre, på facebook. Jeg er streng, og godkjenner ikke folk jeg ikke har kontakt med. Eksempelvis; Hva skal jeg med femhundrede venner på face når jeg har hundrede i virkelighetens verde? Anonymkode: 16639...858 Du vet hva folk sier? Venner på face er ikke de som ønsker å møte deg face to face for en hyggelig prat. Tvert i mot. Så noen andre skrev det om Facebook-venner. En ekte venn er en man treffer i virkeligheten. Ikke noen på Facebook. 😜 Anonymkode: 79d9c...8e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #5 Del Skrevet 12. oktober 2017 Noen folk godtar jeg ikke som venn om vi ikke har kontakt. Men jeg har mange jeg ikke har kontakt med lenger på face fra før. Sletter de ikke fordi jeg syns det er interessant å følge med på hva de driver med 😂 . Men det er opp til deg. Det viktigste for meg på face er å være venner med de jeg har mest kontakt med. Jeg kan tenke meg at den eneste grunnen til at gamle klassevenner eller kolleger du ikke har kontakt med legger deg til, er enten fordi de vil snoke, eller fordi de samler antall venner. Anonymkode: 2d5b9...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #6 Del Skrevet 12. oktober 2017 Jeg har lagt til gamle klassekamerater pga reunionfest så d blir lettere å finne de man skal invitere og for å huske hvem man gikk i klasse med og artig å se hvordan se ser ut np, om barna ligner på de da de var små osv. Jeg har ikke lagt til de som mobbet meg. Anonymkode: b5f33...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #7 Del Skrevet 12. oktober 2017 For mange er det status å ha mange venner. Noen av de har til og med laget falske profiler og blitt venn med seg selv. Jeg har mange på min liste som jeg ikke lenger har kontakt med, men gidder ikke å slette. Innimellom kjører noen av de en test/clickbait om hvis man er interessert i å beholde vennskapet så trykk like eller kommenter. De som ikke gjør det blir slettet. Det hender at jeg blir slettet, men de samme folka legger meg til igjen noen uler senere. Anonymkode: f963d...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #8 Del Skrevet 12. oktober 2017 Nei jeg pleier ikke godkjenne folk jeg ikke snakker med. Anonymkode: 3ed75...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #9 Del Skrevet 12. oktober 2017 Jeg godkjenner ikke folk jeg ikke har kontakt med, hvis ikke jeg selv har en interesse av å ha dem på facebook. Anonymkode: e5af3...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #10 Del Skrevet 12. oktober 2017 Takk for en del innspill! Da føler jeg det er greit å ikke godkjenne. Anonymkode: 65d61...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobleplast_ Skrevet 12. oktober 2017 #11 Del Skrevet 12. oktober 2017 Bare ignorer forespørselen. De færreste bryr seg så mye om facebook at de føler seg støtt om du ikke godtar. For alt dem vet har du ikke sett forespørselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #12 Del Skrevet 12. oktober 2017 Jeg legger til alle gamle venner/bekjente som eventuelt sender forespørsler. Syns det er koselig, selv om jeg ikke aner hva de skal med meg. Styrer bare innsynet med sikkerhetsinnstillinger om jeg ikke vil at de skal se alt jeg poster. Men ser ingen grunner til å ikke adde dem. Anonymkode: 2503d...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå