Gå til innhold

Bli flink med interiør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har akkurat flyttet i leilighet og sliter så med å bestemme meg for hvordan jeg kan innrede den. Jeg tenkte ikke legge ut bilder, men lurte på om noen her er flink med interiør? Har noen gått fra å ikke vært det til og bli det? Og har noen generelle tips til ting som er viktig å gjøre og å ikke gjøre? Eller gode inspirasjonskilder? (Magasinet, blogger)

Alt av tips og triks tas i mot med stor takk! :-) 

Anonymkode: 83200...123

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Instagram :) 

Anonymkode: 1d8ec...059

Skrevet

Jeg har begynt å kjøpe kun hvite og gråe møbler. FUnker som faen.

Skrevet

Jeg kjøper interiørblader og kikker i butikker og plukker ut de tingene jeg liker. Bruker det som inspirasjon, men ikke full kopiering.

Anonymkode: 4cbd3...d5e

Skrevet

Jeg var elendig (og mulig jeg er det fortsatt), men en venninne som er god på slikt tipset meg om å bruke Pinterest. Har gjort det litt, og laget tavler på de ulike rommene (stue, kjøkken osv). Så "pinner" jeg bilder jeg liker, og etterhvert ser jeg et mønster i hva jeg liker.

Det ga i alle fall meg litt inspirasjon til hva jeg liker og synes er fint.

PS: drit i å være "flink på interiør" - gå for det du selv liker :P

Anonymkode: b0b90...5e5

Skrevet

Kommer langt med litt fargelære (fargesirkelen) så man vet hvilke farger som fremhever hverandre og hvilke det passer best å kombinere. Ton-i-ton er visst en upcoming trend nå. Da kan du sette sammen interiøret i ulike blåfarger, for eksempel. Og tenk også litt på å ha ulike strukturer, noe blankt, noe ruglete, noe soft, noe metall osv. Og masse grønne planter. 

Søk på ulike stiler på Pinterest! 

Anonymkode: ce83a...71d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...