AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Hei. Har akkurat flyttet i leilighet og sliter så med å bestemme meg for hvordan jeg kan innrede den. Jeg tenkte ikke legge ut bilder, men lurte på om noen her er flink med interiør? Har noen gått fra å ikke vært det til og bli det? Og har noen generelle tips til ting som er viktig å gjøre og å ikke gjøre? Eller gode inspirasjonskilder? (Magasinet, blogger) Alt av tips og triks tas i mot med stor takk! :-) Anonymkode: 83200...123
ajarRun Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg har begynt å kjøpe kun hvite og gråe møbler. FUnker som faen.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #4 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg kjøper interiørblader og kikker i butikker og plukker ut de tingene jeg liker. Bruker det som inspirasjon, men ikke full kopiering. Anonymkode: 4cbd3...d5e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg var elendig (og mulig jeg er det fortsatt), men en venninne som er god på slikt tipset meg om å bruke Pinterest. Har gjort det litt, og laget tavler på de ulike rommene (stue, kjøkken osv). Så "pinner" jeg bilder jeg liker, og etterhvert ser jeg et mønster i hva jeg liker. Det ga i alle fall meg litt inspirasjon til hva jeg liker og synes er fint. PS: drit i å være "flink på interiør" - gå for det du selv liker Anonymkode: b0b90...5e5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #6 Skrevet 10. oktober 2017 Kommer langt med litt fargelære (fargesirkelen) så man vet hvilke farger som fremhever hverandre og hvilke det passer best å kombinere. Ton-i-ton er visst en upcoming trend nå. Da kan du sette sammen interiøret i ulike blåfarger, for eksempel. Og tenk også litt på å ha ulike strukturer, noe blankt, noe ruglete, noe soft, noe metall osv. Og masse grønne planter. Søk på ulike stiler på Pinterest! Anonymkode: ce83a...71d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå