Gå til innhold

Er han kun desperat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtt en tinderdate noen ganger. Jeg elsker måten han behandler meg på, men jeg skremmes av hvor mye kontakt han tar. Han fyller 40 og jeg er 33. Han har til og med introdusert meg for venner etter 3 date og til tanten etter 4 date. Han vil at vi skal slette appene. Jeg reagerer på at han sender opp til 8 sms daglig. Han har også lagt meg til på snap, face ..insta. Jeg godtok på insta, men ikke snap eller face. Han virker nesten besatt av meg eller ideen om å ha meg. Jeg har dog aldri fått noe kompliment og han virker ikke til å beundre meg som person. Han har heller ikke sagt at jeg er pen eller noe sånt. Han virker veldig bestemt til å "go all in" fra dagen vi matchet. Jeg føler meg egentlig ikke særlig spesiell, men heller som en tilfeldig og den eneste han har hatt sjans på og som kan fylle et slags tomrom. Har noen opplevd å date eller vært desperate selv? Er mange menn slik som tar til takke med det de får? Heller enn å være alene?

Anonymkode: 58d0d...67a

Videoannonse
Annonse
Gjest NotNaomi
Skrevet

Vet ikke om det er mange menn som er sånn. Det fins vel de som er ensomme?

Men nå lurer jeg veldig på behandlingen han gir deg som du elsker?? Han sier ikke noe pent til deg,og han får deg ikke til å føle deg spesiell.. hva er det da?

Skrevet

Har hatt noen forhold? Eller er du den første? Høres litt voldsomt ut, ja. Har du introdusert han i ditt liv? Hvor lenge har dere møttes?

Anonymkode: 24ae4...682

Skrevet

Han er veldig høflig, respektfull og bryr seg om andre. Om meg og at jeg har det bra når vi er sammen. Har møttes 4 ganger. TS

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Møtt en tinderdate noen ganger. Jeg elsker måten han behandler meg på, men jeg skremmes av hvor mye kontakt han tar. Han fyller 40 og jeg er 33. Han har til og med introdusert meg for venner etter 3 date og til tanten etter 4 date. Han vil at vi skal slette appene. Jeg reagerer på at han sender opp til 8 sms daglig. Han har også lagt meg til på snap, face ..insta. Jeg godtok på insta, men ikke snap eller face. Han virker nesten besatt av meg eller ideen om å ha meg. Jeg har dog aldri fått noe kompliment og han virker ikke til å beundre meg som person. Han har heller ikke sagt at jeg er pen eller noe sånt. Han virker veldig bestemt til å "go all in" fra dagen vi matchet. Jeg føler meg egentlig ikke særlig spesiell, men heller som en tilfeldig og den eneste han har hatt sjans på og som kan fylle et slags tomrom. Har noen opplevd å date eller vært desperate selv? Er mange menn slik som tar til takke med det de får? Heller enn å være alene?

Tuller du? Du legger an ikke til på FB eller Snap for da blir det virkelig seriøst?

Anonymkode: 62696...054

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...