Gå til innhold

God vaskemaskin og tørketrommel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha ny vaskemaskin og tørketrommel (kondens) og hører at Miele og Bosh er av de merkene som har best kvalitet.

Vil gjerne ha erfaringer om hvilke dere er fornøyd med. For meg er det viktig med god kvalitet og at de holder noen år. Vi er 2 i husholdningen (+hunder så en del hår).

Ikke enkelt å se hvor de har best pris heller fordi de selger ulike modeller i de forskjellige butikkene.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Panasonic vaskemaskin funker fint.

Skrevet

Se etter tyskprodusert :) 

Anonymkode: 043e1...ea5

Skrevet

Miele er nok Nr.1 der. Bruker du litt penger på en maskin har du den i 20år+.

Skrevet
1 time siden, Nyttig skrev:

Miele er nok Nr.1 der. Bruker du litt penger på en maskin har du den i 20år+.

Det kan jeg bekrefte.  Vår siste Miele har gått uten problemer i 10 år nå.  Den forrige hadde vi i hvert fall i 25 år.  Den er dyr, men om dere vil at den skal vare lenge, så er Miele i særklasse. 

Skrevet

IKKE finn på å kjøp Samsung! 

Er på personlig vendetta med Samsung, har både tørketrommel vaskemaskin, de er ca fire år begge to. En rep til nå så har jeg rett til å heve kjøpet. De har vel bytta innmaten på dem nå etterhvert, møkkamaskiner..:trampe:

Det reperatøren sa til meg er at Bosh sine maskiner var bra, god maskin for pengene. De hadde nesten aldri noen bosh maskiner de måtte fikse på.

Skrevet

Hvitevarer så er det jo Miele på vaskemaskin, Bosch/Siemens(samme, mange liker modeller) på resten. Miele sine komfyrer/platetopper er altfor dyre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...