Gå til innhold

Slør - lengde

Hvor langt slør skal du ha?  

2 stemmer

1. 1. Hvor langt slør skal du ha?

• Skal ikke ha slør
      4
    • Skulder
      0
    • Midje
      6
    • Fingertupp
      2
    • Gulv/kapell
      9
    • Katedral
      8

Anbefalte innlegg

Gjest Betty Boop
Skrevet

Hvor langt slør skal dere ha? Her kan dere se forskjellige lengder.

Hva synes dere er fint når man har langt slep? Jeg har kjole med slep og har tenkt på slør som går til gulvet, såkalt kapell, men er ikke helt sikker. Svigermor skal sy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha slør til midjen. Er et lite slep på kjolen men foretrekker kort slør.

Skrevet

Skal ikke ha slør, men skulle jeg hatt ville jeg hatt fingertupplengde.

Skrevet

Skal ha slør med samme lengde som slepet.. Enten akkurat ned til gulvet, eller med et kort slep - max 1/2 meter.

Skrevet

Jeg hadde katedral-lengde i kirken, og byttet til fingerlangt til middag.

Skrevet

Hei tusen takk for linken til den siden om sløret.... :klappe:

tenkte eg skulle laga mitt eget slør.... litt spesielt når ein har laga da sjøl..... ka stoff skal du ha sløret i??? Chiffonslør??

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal ha midje da jeg ikke vil at sløret skal dominere kjolen...

Skrevet

hvilken kjole skal du ha? Kommer helt an på både lengde på slep, evt utsmykking på slepet, type kjole og farge, mener jeg. Vis bilde så skal jeg komme med svært kvalifisert synsing :ler:

Skrevet
hvilken kjole skal du ha? Kommer helt an på både lengde på slep' date=' evt utsmykking på slepet, type kjole og farge, mener jeg. Vis bilde så skal jeg komme med svært kvalifisert synsing :ler:[/quote']

:ler: kan du ikke ta en titt på kjolen min på side 2 i dagboken min og gi meg kvalifiert synsing? :ler:

Skrevet

:ler: kan du ikke ta en titt på kjolen min på side 2 i dagboken min og gi meg kvalifiert synsing? :ler:

Skrevet

Enig med deg. Max fingertupp-lengde, men midjekort er flott. Hærlig kjole, forresten, er litt misunnelige på dere som har det så klart...

"den som aldri klarer å bestemme seg..."

Når skal du gifte deg? Du må ut og prøve kjoler - det er ikke lett å finne drømmekjolen uten å ha prøvd først! :)

Skrevet

Herregud, jeg har da prøvd... :o Vært i fem ulike salonger og sett på sikkert en halv mill kjoler på nettet... Står nå igjen med to alternativer som jeg ikke klarer å bestemme meg for.

Skal gifte oss i sept så jeg har jo litt tid, men tenkte å bli ferdig m planleggingen til april når jeg beg å jobbe igjen. Må forresten bestemme meg for min egen sjelefreds og nattesøvns skyld... :-?

Skrevet
Herregud, jeg har da prøvd... :o Vært i fem ulike salonger og sett på sikkert en halv mill kjoler på nettet... Står nå igjen med to alternativer som jeg ikke klarer å bestemme meg for.

Skal gifte oss i sept så jeg har jo litt tid, men tenkte å bli ferdig m planleggingen til april når jeg beg å jobbe igjen. Må forresten bestemme meg for min egen sjelefreds og nattesøvns skyld... :-?

OOOOps - da skjønner jeg :wink:

Lykke til da!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal ha slør til midja. Kjolen er så spesiell at jeg tror det blir for dekkende med lengre slør. :wink:

Skrevet

Katedralslør her...med mindre jeg dropper sløre helt, og bare går for blomster i håret! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...