AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg er student, og har flyttet 8 timer unna mamma. På torsdag har hun bursdag og jeg skal ta turen hjem for å besøke henne i helgen. Jeg ønsker å gi henne en gave hun kan sette pris på, ikke en ting som blir glemt om 2 uker. Mamma har alt. Absolutt alt, og om hun trenger noe kjøper hun det ofte selv. Hun har nevnt en ting til 100kr hun kunne tenke seg, men får ikke kjøpt det før til torsdag. Tenkte å gi henne en slags hjemmelaget gave med aktiviteter/ting vi kan finne på, eller som hun kan gjøre selv. Hva ønsker/ trenger dere? Hvilke aktiviteter hadde dere satt pris på? Middag, kino, osv Anonymkode: 1860d...449
Gjest NotNaomi Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 Hva med middag,sånn at dere kan få pratet litt også. Må jo bli koselig? Ta henne med et sted hvor de har mat hun liker spesielt godt? :-)
Zienna Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg er mamma til sønner på 40 år+ Sønnene mine har det som de fleste i deres alder, huslån og småbarn som krever sitt. Ville ikke likt å motta en gave som jeg visste at de egentlig ikke hadde råd til. Da jeg ble 60 år inviterte de til middag. De to hadde laget et gourmetmåltid som de færreste restauranter kan matche. For meg var dette den fineste gaven jeg kunne ha fått 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå