AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg har aldri hatt sex før. Joda, jeg blir jo kåt og har lyst og alt det der, men når jeg tenker så langt som å skulle ha sex med en annen person så får jeg liksom bare litt panikk. Det er jo så utrolig privat og personlig at jeg ikke skjønner hvordan folk klarer det. Jeg er en veldig reservert person og bruker ganske lang tid på å bare bli trygg på folk. Klining og sånn går helt fint, men bare det med kjønnsorganer får jeg sånn panikk av. Det er på en måte noe av det mest private jeg har og jeg takler ikke tanken på at noen andre skal være borti der. Noen andre som har hatt slike tanker og følelser, og bitt kvitt de? Anonymkode: 30e20...7b6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 Just now, AnonymBruker said: Noen andre som har hatt slike tanker og følelser, og bitt kvitt de? Ja, da jeg var tenåring tenkte jeg litt slik. Så debuterte jeg seksuelt. Anonymkode: 4007d...43b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 Men har du hatt sex ennå TS? Anonymkode: a34f0...652
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #4 Skrevet 10. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, da jeg var tenåring tenkte jeg litt slik. Så debuterte jeg seksuelt. Anonymkode: 4007d...43b Problemet er liksom at jeg har vært nær å debutere, men så bare går det ikke. Uansett hvor tiltrukket jeg føler meg.. Anonymkode: 30e20...7b6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men har du hatt sex ennå TS? Anonymkode: a34f0...652 Nei, selvfølgelig ikke! Anonymkode: 30e20...7b6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #6 Skrevet 10. oktober 2017 Dere må begge være enig om å ta det super slow. Det holder lenge å bare kle av hverandre og se og ta på hverandre. Gjerne flere ganger. Det er intimt, fryktelig spendende, ganske nifstt, men sakte avmystefisering kan være smart. Sitt sammen og kle av dere sammen i sofa eller så. Og snakk rolig sammen hele tiden. Snakk om hverandre. Hvordan en føler det selv og hvordan der føles når en tar på på partneren. Og om hvordan ting ser ur. Start der. Kos sykt sakte. Anonymkode: b5c08...872
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #7 Skrevet 11. oktober 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere må begge være enig om å ta det super slow. Det holder lenge å bare kle av hverandre og se og ta på hverandre. Gjerne flere ganger. Det er intimt, fryktelig spendende, ganske nifstt, men sakte avmystefisering kan være smart. Sitt sammen og kle av dere sammen i sofa eller så. Og snakk rolig sammen hele tiden. Snakk om hverandre. Hvordan en føler det selv og hvordan der føles når en tar på på partneren. Og om hvordan ting ser ur. Start der. Kos sykt sakte. Anonymkode: b5c08...872 Det var kanskje ikke så dumt det der, men jeg frykter helt seriøst at jeg kommer til å få litt panikk og begynne å gråte. Jeg vil ikke at kjæresten min skal oppleve meg slik. Sex med noen man er glad i skal jo være en fin og vakker ting, og ikke noe negativt. Han vet jo delvis hvordan jeg føler det, siden vi ikke har hatt sex enda, men jeg er så redd for at han skal tro det er han det er noe galt med, hvis jeg reagerer som en tulling når vi skal prøve.. Anonymkode: 30e20...7b6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #8 Skrevet 12. oktober 2017 Føler det helt likt som deg TS. Anonymkode: abb36...367
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #9 Skrevet 12. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler det helt likt som deg TS. Anonymkode: abb36...367 Har du kjæreste? Forstår han/hun hvordan du har det og aksepterer det? Føler du presset på at det egentlig er en utrolig teit "unnskyldning" til å ikke ha sex? Jeg får så dårlig samvittighet... Anonymkode: 30e20...7b6
Gjest Alexis Skrevet 12. oktober 2017 #10 Skrevet 12. oktober 2017 Jeg var også sånn Men plutselig en dag føles det riktig med en person og alt bare går på autopilot. Men viktig å ikke presse seg, det skjer når det skjer
bortebra Skrevet 12. oktober 2017 #11 Skrevet 12. oktober 2017 Synes det er på plass å dra inn et Beckett-sitat her: Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better. Jeg tror ikke du skal bygge opp så voldsomme forventninger til første gang. Det er ikke krise om du gråter, om det blir klønete, om noe går galt. For dere har masse sjanser igjen! Sex er sjelden perfekt fra første stund, senk forventningene til deg selv, senk forventningene til "den første gangen".
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #12 Skrevet 12. oktober 2017 15 minutter siden, bortebra skrev: Synes det er på plass å dra inn et Beckett-sitat her: Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better. Jeg tror ikke du skal bygge opp så voldsomme forventninger til første gang. Det er ikke krise om du gråter, om det blir klønete, om noe går galt. For dere har masse sjanser igjen! Sex er sjelden perfekt fra første stund, senk forventningene til deg selv, senk forventningene til "den første gangen". Men hva om jeg aldri blir kvitt den følelsen? For har det først skjedd, så kan man jo ikke omgjøre det. Anonymkode: 30e20...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #13 Skrevet 12. oktober 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du kjæreste? Forstår han/hun hvordan du har det og aksepterer det? Føler du presset på at det egentlig er en utrolig teit "unnskyldning" til å ikke ha sex? Jeg får så dårlig samvittighet... Anonymkode: 30e20...7b6 Ja, men vi lever i avstandsforhold (har ikke hatt sex) Vi har snakket om det og han respekterer det. Han vet det er fordi jeg er dårlig psykisk, og har problemer med å kle av meg. Føler ikke press eller at han synes det er teit, derimot at han respekterer meg fullt ut. Anonymkode: abb36...367
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #14 Skrevet 12. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men vi lever i avstandsforhold (har ikke hatt sex) Vi har snakket om det og han respekterer det. Han vet det er fordi jeg er dårlig psykisk, og har problemer med å kle av meg. Føler ikke press eller at han synes det er teit, derimot at han respekterer meg fullt ut. Anonymkode: abb36...367 Jeg har det vel egentlig ganske likt deg. Jeg har generelt mye angst og jeg føler den blir forsterket med tanke på sex og seksualitet. Vi koser jo og sånn, men når det kommer til full nakenhet og det å ha sex så føler jeg at jeg blir kvelt og ikke får puste. Ironisk nok har jeg ikke noe imot å sove nesten naken i samme seng, så lenge det ikke inngår seksuelle aktiviteter. Jeg føler likevel det er så sårt, fordi jeg tar fra kjæresten min noe som sikkert er noe av det deiligste og fineste i et forhold og som styrker nærheten til hverandre. Jeg tar det jo for så vidt fra meg selv også. Sånn sett er det kanskje enklere å være i et avstandsforhold i en slik situasjon.. Anonymkode: 30e20...7b6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #15 Skrevet 12. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det vel egentlig ganske likt deg. Jeg har generelt mye angst og jeg føler den blir forsterket med tanke på sex og seksualitet. Vi koser jo og sånn, men når det kommer til full nakenhet og det å ha sex så føler jeg at jeg blir kvelt og ikke får puste. Ironisk nok har jeg ikke noe imot å sove nesten naken i samme seng, så lenge det ikke inngår seksuelle aktiviteter. Jeg føler likevel det er så sårt, fordi jeg tar fra kjæresten min noe som sikkert er noe av det deiligste og fineste i et forhold og som styrker nærheten til hverandre. Jeg tar det jo for så vidt fra meg selv også. Sånn sett er det kanskje enklere å være i et avstandsforhold i en slik situasjon.. Anonymkode: 30e20...7b6 Jeg forstår deg. Tenker at det beste du kan gjøre er å snakke med han. Jeg tror han kommer til å forstå. Anonymkode: abb36...367
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #16 Skrevet 12. oktober 2017 På 11.10.2017 den 16.26, AnonymBruker skrev: Det var kanskje ikke så dumt det der, men jeg frykter helt seriøst at jeg kommer til å få litt panikk og begynne å gråte. Jeg vil ikke at kjæresten min skal oppleve meg slik. Sex med noen man er glad i skal jo være en fin og vakker ting, og ikke noe negativt. Han vet jo delvis hvordan jeg føler det, siden vi ikke har hatt sex enda, men jeg er så redd for at han skal tro det er han det er noe galt med, hvis jeg reagerer som en tulling når vi skal prøve.. Anonymkode: 30e20...7b6 Blir der noentårer, så gjør der ingen ting. Si tidlig at du ikke hvet hvordan du kommer til å reagere, når dere kommer til å ha intime stunder. Si også at om det skulle bli litt sterk opplevelse for deg, så er det vel ikke så farlig. Det er ingen fasit, ikke tenk på hvordan du ser ut, kun nyt opplevelsen. Om du skulle gråte så si at det er en mektig opplevelse. Sex, om en bare tar på hverandre eller suging og slikking, og penerering. Det er varmr, klissete, nydelig, og det går skjelden helt etter planen, og lintimt og fint. Kle av dere på badet, Dusje sammen er fn tilnærming. Vaske håret til hverandre, er jo fint. Anonymkode: b5c08...872
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #17 Skrevet 13. oktober 2017 Jeg er en kvinne som heller aldri har hatt sex, det er fordi jeg er så redd for å skulle angre på å ha hatt sex, ( som er noe som ikke kan omgjøres på....) og som kanskje skyldes at jeg synes at sex er litt skittent/ekkelt ? selv om jeg har seksuelle følelser så synes jeg at det er bedre å være jomfru og trives med det. Men så har jeg jo heller aldri hatt noen kjæreste som det kan gå utover. Ville aldri ha kunnet såre en god og flott mann fordi det jo ikke er hans skyld at jeg er slik som jeg er. Kanskje det beste er å finne en mann som ikke nødvendigvis trenger sex om slike finnes ? Anonymkode: 49ae6...0af
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #18 Skrevet 13. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne som heller aldri har hatt sex, det er fordi jeg er så redd for å skulle angre på å ha hatt sex, ( som er noe som ikke kan omgjøres på....) og som kanskje skyldes at jeg synes at sex er litt skittent/ekkelt ? selv om jeg har seksuelle følelser så synes jeg at det er bedre å være jomfru og trives med det. Men så har jeg jo heller aldri hatt noen kjæreste som det kan gå utover. Ville aldri ha kunnet såre en god og flott mann fordi det jo ikke er hans skyld at jeg er slik som jeg er. Kanskje det beste er å finne en mann som ikke nødvendigvis trenger sex om slike finnes ? Anonymkode: 49ae6...0af Er mann, har aldri likt sex, men å bli suget og slikkng liker jeg. Men det er nok de som avstår alt. Anonymkode: b5c08...872
Gjest Axl Rose Skrevet 13. oktober 2017 #19 Skrevet 13. oktober 2017 Jeg er veldig flink med å få folk mindre redd.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #20 Skrevet 13. oktober 2017 1 time siden, Bootyhunter skrev: Jeg er veldig flink med å få folk mindre redd. Anonymkode: 02c96...526 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå