AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Og eller må man bruke ferie etc? Anonymkode: 39cfe...093
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 Du får selvfølgelig sykemelding om du trenger det. Vanligst er tre dager i forbindelse med uttaket, for da kan man være ganske så øm i magen etterpå. Anonymkode: 0d0d0...ae2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får selvfølgelig sykemelding om du trenger det. Vanligst er tre dager i forbindelse med uttaket, for da kan man være ganske så øm i magen etterpå. Anonymkode: 0d0d0...ae2 Men ikke kun ved sædinseminasjon regner jeg med? Tenker på fravær for å gjennomføre dette. Anonymkode: 39cfe...093
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #4 Skrevet 10. oktober 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men ikke kun ved sædinseminasjon regner jeg med? Tenker på fravær for å gjennomføre dette. Anonymkode: 39cfe...093 Ikke kun for å være bort fra jobb. Det må være en fysisk grunn til sykemeldingen. Anonymkode: 0d0d0...ae2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 Man får for de dagene der man av fysiske årsaker ikke kan være på jobb, normalt uttak, dagen etter og dag for innsett. Jeg ble overstimulert under et av forsøkene, og fikk da en ukes sykemelding. For oppfølgingstimer etc jobbet jeg inn timene på andre måter. Hadde en veldig fleksibel arbeidsgiver. Så for min del var åpenhet om prosessen veldig viktig. Anonymkode: 83a93...9b0
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #6 Skrevet 11. oktober 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Man får for de dagene der man av fysiske årsaker ikke kan være på jobb, normalt uttak, dagen etter og dag for innsett. Jeg ble overstimulert under et av forsøkene, og fikk da en ukes sykemelding. For oppfølgingstimer etc jobbet jeg inn timene på andre måter. Hadde en veldig fleksibel arbeidsgiver. Så for min del var åpenhet om prosessen veldig viktig. Anonymkode: 83a93...9b0 Har man ikke rett på egenmelding for dager hos GU og annen oppfølging? Anonymkode: e5360...5fc
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #7 Skrevet 11. oktober 2017 Hos mange arbeidsplasser har man rett på fri om man skal til spesialisthelsetjeneste. Det vil jo også gjelde ved ivf Anonymkode: 404a5...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå