Gå til innhold

Marna Haugen

maomao

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke dette med at Marna er så fantastisk. Hun prioriterer seg selv før sine barn. Ungene ser faktisk mer glade ut når de er hos faren. Vi ser også at ungene vil være med faren på ting. Marna sa idag på snap ungene ikke vil være med henne på ting. Merkelig. 

Hun har nå ungene, men allikevel klarer hun ikke å sitte hjemme en lørdagskveld. Hun er ute på festligheter hele veien. 

Hvis jeg var uten ungene mine 14 dager, så hadde jeg prioritert å være til stede de 14 dagene jeg hadde ungene. 

Nei jeg synes hun virker veldig egoistisk, og selvsentrert. Har tenkt flere ganger at denne dama er ikke den beste moren. Jeg støtter ikke Ørjan og det han har gjort, men jeg tror ungene har det bedre hos han. Han er ihvertfall hjemme og prioriterer å være sammen med ungene. (Han på 16 er jo ute med venner)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Really skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke dette med at Marna er så fantastisk. Hun prioriterer seg selv før sine barn. Ungene ser faktisk mer glade ut når de er hos faren. Vi ser også at ungene vil være med faren på ting. Marna sa idag på snap ungene ikke vil være med henne på ting. Merkelig. 

Hun har nå ungene, men allikevel klarer hun ikke å sitte hjemme en lørdagskveld. Hun er ute på festligheter hele veien. 

Hvis jeg var uten ungene mine 14 dager, så hadde jeg prioritert å være til stede de 14 dagene jeg hadde ungene. 

Nei jeg synes hun virker veldig egoistisk, og selvsentrert. Har tenkt flere ganger at denne dama er ikke den beste moren. Jeg støtter ikke Ørjan og det han har gjort, men jeg tror ungene har det bedre hos han. Han er ihvertfall hjemme og prioriterer å være sammen med ungene. (Han på 16 er jo ute med venner)

Hun er alltid på farten med et eller annet prosjekt, men sier at hun nå skal utredes for adhd.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ØB på turne hver helg, så er vel begrenset hvor mye han får vært med ungene på helger. Ikke for at jeg skjønner hvorfor han er på turne så ofte, da det ser ganske glissent ut i salen der han holder show. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...