Carabilla Skrevet 13. desember 2023 #1301 Del Skrevet 13. desember 2023 Hun har fått en glowup etter skilsmissen fra Burøe, tror hun har det bedre på alle måter nå... 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 8. juni 2024 #1302 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg følger egentlig ingen influensere... men så dukket hun opp på snapchaten min og jeg trykket på henne. Synes hun virker utrolig søt og positiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 9. juni 2024 #1303 Del Skrevet 9. juni 2024 Liker Marna veldig godt. Driftig dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 9. juni 2024 #1304 Del Skrevet 9. juni 2024 Hun har lagt ut flere innlegg, «drypp» og hint om at hun er sliten for tiden og at man ikke er skikkelig utbrent før man er kremert. Håper det går bra med henne ❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 9. juni 2024 #1305 Del Skrevet 9. juni 2024 Glemmer aldri hvordan hun viste fingeren til Burøes ofre etter at det kom frem hvordan han sextrakasserte dem. Mistet all respekt for henne da. 12 1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 9. juni 2024 #1306 Del Skrevet 9. juni 2024 Purple Basil skrev (5 timer siden): Glemmer aldri hvordan hun viste fingeren til Burøes ofre etter at det kom frem hvordan han sextrakasserte dem. Mistet all respekt for henne da. Samme her. Det han gjorde var helt horribelt og hun støttet han offentlig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 9. juni 2024 #1307 Del Skrevet 9. juni 2024 Purple Basil skrev (7 timer siden): Glemmer aldri hvordan hun viste fingeren til Burøes ofre etter at det kom frem hvordan han sextrakasserte dem. Mistet all respekt for henne da. Jeg har aldri hørt noe om det så vet ikke noe om den episoden Men generelt sett så kan alle gjøre dumme ting noen ganger. Man gjør noe uten å tenke seg om. Hun er sikkert ikke så stolt over det i ettertid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 9. juni 2024 #1308 Del Skrevet 9. juni 2024 Rucula skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri hørt noe om det så vet ikke noe om den episoden Men generelt sett så kan alle gjøre dumme ting noen ganger. Man gjør noe uten å tenke seg om. Hun er sikkert ikke så stolt over det i ettertid. Hun gikk til offentlig angrep på den stakkars kvinnen mannen hennes hadde seksuelt trakasert i flere år. Mulig hun ikke er stolt over det, men hun har aldri beklaget seg eller sagt noe om det i ettertid så det er umulig for oss å vite. Det vi derimot vet fordi hun går god for Ørjan Burøes seksuelle trakasering av kvinner for dét har hun valgt å støtte offentlig. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nice Skrevet 9. juni 2024 #1309 Del Skrevet 9. juni 2024 Alice123 skrev (18 minutter siden): Hun gikk til offentlig angrep på den stakkars kvinnen mannen hennes hadde seksuelt trakasert i flere år. Mulig hun ikke er stolt over det, men hun har aldri beklaget seg eller sagt noe om det i ettertid så det er umulig for oss å vite. Det vi derimot vet fordi hun går god for Ørjan Burøes seksuelle trakasering av kvinner for dét har hun valgt å støtte offentlig. Dette er nok ingen enkel situasjon for Marna. Tror neppe hun er stolt av dette nå i ettertid, men jeg tipper hun ikke er interessert i å rippe opp i dette. Media vil nok slå det stort opp og forholdet mellom Marna og barnas pappa vil få flere riper. Dessuten så kan det vere at sønnene hennes vil straffe henne om hun ripper opp i dette og går hard ut mot pappaen deres. Jeg skjønner Marna veldig godt, hun har jobbet hardt på sin måte for å skaffe seg et selvstendig liv. Her er nok mange perspektiver i denne saken som vi ikke skjønner omfanget av. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 9. juni 2024 #1310 Del Skrevet 9. juni 2024 Alice123 skrev (22 minutter siden): Hun gikk til offentlig angrep på den stakkars kvinnen mannen hennes hadde seksuelt trakasert i flere år. Mulig hun ikke er stolt over det, men hun har aldri beklaget seg eller sagt noe om det i ettertid så det er umulig for oss å vite. Det vi derimot vet fordi hun går god for Ørjan Burøes seksuelle trakasering av kvinner for dét har hun valgt å støtte offentlig. https://www.dagbladet.no/kjendis/apner-opp-om-metoo-anklagene---var-et-raeva-menneske/70754688 ser ihvertfall at han angrer. Det hjelper jo litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 9. juni 2024 #1311 Del Skrevet 9. juni 2024 Alice123 skrev (26 minutter siden): Hun gikk til offentlig angrep på den stakkars kvinnen mannen hennes hadde seksuelt trakasert i flere år. Mulig hun ikke er stolt over det, men hun har aldri beklaget seg eller sagt noe om det i ettertid så det er umulig for oss å vite. Det vi derimot vet fordi hun går god for Ørjan Burøes seksuelle trakasering av kvinner for dét har hun valgt å støtte offentlig. Dette. Hvis man kan leve med å støtte en kvinne som la ut bilde av at hun viste fingeren til trakasseringsofre, så får man bare gjøre det. Jeg har ihvertfall null respekt for Marna. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. juni 2024 #1312 Del Skrevet 9. juni 2024 (endret) On 6/9/2024 at 10:19 PM, Rucula said: https://www.dagbladet.no/kjendis/apner-opp-om-metoo-anklagene---var-et-raeva-menneske/70754688 ser ihvertfall at han angrer. Det hjelper jo litt Artikkelen er bak betalingsmur så får ikke lest hele. Men mener å huske at han bagatelliserte hva han hadde gjort og det ser slik ut i denne artikkelen også. Det står: - Jeg var et ræva menneske før. Jeg hadde en lang periode i livet mitt der jeg var høy på meg selv. Folk fulgte meg i sosiale medier, og jeg mista meg selv oppi det her. Jeg ble en dårlig utgave av meg selv. Jeg har flørtet med jenter som ikke har vært min kjæreste. Jeg har vært veldig direkte med disse jentene. Og det er jo ikke bra, sier han i podkasten «Pompel og Pilt» - som han nylig har startet med Rune Haraldsen. Han fremstiller det som alt han gjorde var å flørte med jenter som ikke var hans kjæreste og at han var direkte. Det er jo ikke å beklage eller angre på at man har begått seksuell trakassering. Han ble ikke kastet ut av Standup Norge fordi han var utro. Han ble kastet ut fordi han drev med seksuell og ikke-seksuell trakassering og hva som verre er. Han ga seg heller ikke uansett hvor mange ganger han ble bedt om å stoppe. I stedet trakasserte han de som ba han stoppe. Ørjan har blant annet presset hånden sin ned i trusa på kvinner mot deres vilje. https://www.vg.no/rampelys/i/KvVvxy/staar-frem-med-anklager-mot-komiker-oerjan-buroee-si-ordentlig-unnskyld Endret 11. juni 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 9. juni 2024 #1313 Del Skrevet 9. juni 2024 SVK skrev (5 minutter siden): Artikkelen er bak betalingsmur så får ikke lest hele. Men mener å huske at han bagatelliserte hva han hadde gjort og det ser slik ut i denne artikkelen også. Det står: - Jeg var et ræva menneske før. Jeg hadde en lang periode i livet mitt der jeg var høy på meg selv. Folk fulgte meg i sosiale medier, og jeg mista meg selv oppi det her. Jeg ble en dårlig utgave av meg selv. Jeg har flørtet med jenter som ikke har vært min kjæreste. Jeg har vært veldig direkte med disse jentene. Og det er jo ikke bra, sier han i podkasten «Pompel og Pilt» - som han nylig har startet med Rune Haraldsen. Han fremstiller det som alt han gjorde var å flørte med jenter som ikke var hans kjæreste og at han var direkte. Det er jo ikke å beklage eller angre på at man har begått seksuell trakassering. Han ble ikke kastet ut av Standup Norge fordi han var utro. Han ble kastet ut fordi han drev med seksuell og ikke-seksuell trakassering og hva som verre er. Og han ga seg heller ikke uansett hvor mange ganger han ble bedt om å stoppe. I stedet trakasserte han de som ba han stoppe. Ørjan har blant annet presset hånden sin ned i trusa på kvinner mot deres vilje. https://www.vg.no/rampelys/i/KvVvxy/staar-frem-med-anklager-mot-komiker-oerjan-buroee-si-ordentlig-unnskyld Jeg forsvarer ikke det han gjorde.. overhode Men det som står i artikkelen får meg til å tenke på hvordan det var før "me too" Jeg vokste opp på 90 tallet/2000 tallet og for meg var det nærmest en helt normalisert tilstand å bli trakasert. Jeg har liksom mistet telling på alle gangene jeg har blitt antastet på dansegulvet, en gang ble jeg overfalt på et fly da en mann dro opp skjørtet mitt mens jeg sov på et nattfly. En gang var det en fyr som tvang meg til å være borti tissen hans for å si at han skulle drepe meg om jeg sladret til kona hans.... osv osv osv.. Jeg syntes det var forferdelig ubehagelig. Men som sagt veldig vanlig for en ung, over middels pen jente. Som tidene har forandret seg! Shit! Noen ting går fremmover her i verden! Som sagt, det har ingenting å gjøre med Burøe sine handlinger. Jeg bare begynte å tenke da jeg leste artikkelen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. juni 2024 #1314 Del Skrevet 9. juni 2024 3 minutter siden, Rucula said: Jeg forsvarer ikke det han gjorde.. overhode Men det som står i artikkelen får meg til å tenke på hvordan det var før "me too" Jeg vokste opp på 90 tallet/2000 tallet og for meg var det nærmest en helt normalisert tilstand å bli trakasert. Jeg har liksom mistet telling på alle gangene jeg har blitt antastet på dansegulvet, en gang ble jeg overfalt på et fly da en mann dro opp skjørtet mitt mens jeg sov på et nattfly. En gang var det en fyr som tvang meg til å være borti tissen hans for å si at han skulle drepe meg om jeg sladret til kona hans.... osv osv osv.. Jeg syntes det var forferdelig ubehagelig. Men som sagt veldig vanlig for en ung, over middels pen jente. Som tidene har forandret seg! Shit! Noen ting går fremmover her i verden! Som sagt, det har ingenting å gjøre med Burøe sine handlinger. Jeg bare begynte å tenke da jeg leste artikkelen. Utrolig trist med dine erfaringer. Ja, #metoo kom jo av en grunn. Det var alt for mange menn som over alt for lang tid hadde sluppet unna med straffbar oppførsel mot kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 9. juni 2024 #1315 Del Skrevet 9. juni 2024 SVK skrev (1 minutt siden): Utrolig trist med dine erfaringer. Ja, #metoo kom jo av en grunn. Det var alt for mange menn som over alt for lang tid hadde sluppet unna med straffbar oppførsel mot kvinner. Absolutt. Jeg er glad min datter vokser opp i tiden etter me too... men med andre utfordringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 9. juni 2024 #1316 Del Skrevet 9. juni 2024 Rucula skrev (12 minutter siden): Jeg forsvarer ikke det han gjorde.. overhode Men det som står i artikkelen får meg til å tenke på hvordan det var før "me too" Jeg vokste opp på 90 tallet/2000 tallet og for meg var det nærmest en helt normalisert tilstand å bli trakasert. Jeg har liksom mistet telling på alle gangene jeg har blitt antastet på dansegulvet, en gang ble jeg overfalt på et fly da en mann dro opp skjørtet mitt mens jeg sov på et nattfly. En gang var det en fyr som tvang meg til å være borti tissen hans for å si at han skulle drepe meg om jeg sladret til kona hans.... osv osv osv.. Jeg syntes det var forferdelig ubehagelig. Men som sagt veldig vanlig for en ung, over middels pen jente. Som tidene har forandret seg! Shit! Noen ting går fremmover her i verden! Som sagt, det har ingenting å gjøre med Burøe sine handlinger. Jeg bare begynte å tenke da jeg leste artikkelen. Vi er mange som har følt disse holdningene på kroppen (bokstavlig talt). Det er mulig mennene som drev med dette tenkte det var greit, eller innafor, siden det aldri fikk konsekvenser. Men vi kvinner visste jo bedre? Når vi var vitne til trakassering, så visste vi jo automatisk hvordan den kvinnen følte det innvendig. Jeg husker jeg hadde en sjef som var et svin, som forsynte seg av unge, kvinnelige ansatte som om det var en rettighet han hadde. Jeg husker lettelsen dersom noen andre var hans flavour of the day. Selv om vi kanskje ikke hadde mot til å gripe inn, så hadde vi medfølelse og forståelse for kvinnen det gjaldt. Marna var ikke bare taus om situasjonen. Hun gikk ut og offentlig forsvarte oppførselen til Burøe. Jeg hadde aldri forsvart slik oppførsel for min mann og jeg synes det er ytterst spesielt at Marna gjorde dette. Jeg er redd det kommer til å hefte ved henne for evig tid, så lenge hun ikke tar et oppgjør med det. 7 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 10. juni 2024 #1317 Del Skrevet 10. juni 2024 Purple Basil skrev (11 timer siden): Glemmer aldri hvordan hun viste fingeren til Burøes ofre etter at det kom frem hvordan han sextrakasserte dem. Mistet all respekt for henne da. Nei de færreste glemmer nok det. Hun er heller ikke så snill og uskyldig som enkelte troe, men hun har fått bli kjent da som hun ønsket seg og fått venner innenfor kjendisverdenen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 10. juni 2024 #1318 Del Skrevet 10. juni 2024 Purple Basil skrev (På 9.6.2024 den 14.25): Glemmer aldri hvordan hun viste fingeren til Burøes ofre etter at det kom frem hvordan han sextrakasserte dem. Mistet all respekt for henne da. De har 2 barn sammen, tenker hun prøvde alt for å brannslukke for barnas skyld... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastels Skrevet 11. juni 2024 #1319 Del Skrevet 11. juni 2024 Carabilla skrev (8 timer siden): De har 2 barn sammen, tenker hun prøvde alt for å brannslukke for barnas skyld... Tenker jeg også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frezia Skrevet 12. juni 2024 #1320 Del Skrevet 12. juni 2024 Av det lille jeg har sett så er hun bare nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå