Gå til innhold

Marna Haugen

maomao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er egentlig reklamen i innleggene fra nyttårshelgen? Ingenting merket på story, men nå er det plutselig merket på hennes insta- men ikke på hans. Er det virkelig så vanskelig å følge regelverket???

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Stilig hus- men jeg liker ikke beliggenheten og ville ikke kjøpt der. Den veien som er rett nedenfor garasjen er ganske traffikert.

Men positivt at det er typ 2min å gå til skolen da. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte huset:) mye nivåer som kan være litt slitsomt ved renhold, men spennede hus. og alltid bra med mulighet for utleie for å få dekket litt av utgiftene med stort hus:) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Emma* skrev (På 23.3.2022 den 23.56):

Stilig hus- men jeg liker ikke beliggenheten og ville ikke kjøpt der. Den veien som er rett nedenfor garasjen er ganske traffikert.

Men positivt at det er typ 2min å gå til skolen da. 

Helt enig, og det blir ikke bedre med utvidelsen av Kirkeveien heller..  dette sto ganske klart i salgsannonsen at dette skulle skje samtidig som de bygger nye Ski vgs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells

Så stort og kult hus! Ikke mange fraskilte som kan kjøpe en så fin bolig alene 😀 Skikkelig sentralt også, det må være digg å slippe å kjøre ungene til og fra absolutt alt av treninger, skole og vennebesøk 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (19 timer siden):

Så stort og kult hus! Ikke mange fraskilte som kan kjøpe en så fin bolig alene 😀 Skikkelig sentralt også, det må være digg å slippe å kjøre ungene til og fra absolutt alt av treninger, skole og vennebesøk 😁

Det må hun ikke der hun bodde før heller. Ville heller blitt der. Det ligger så mye finere enn det nye.

Men det er jo ikke jeg som skal bo der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
*Emma* skrev (19 minutter siden):

Det må hun ikke der hun bodde før heller. Ville heller blitt der. Det ligger så mye finere enn det nye.

Men det er jo ikke jeg som skal bo der. 

Men det forrige huset hadde jo ingen av dem råd til å bo i alene uansett?

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (5 timer siden):

Ok. Har ikke sett noen pris på det de har nå- og husket ikke hva det nye kostet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest200
SnowBells skrev (På 26.3.2022 den 16.11):

Ja for det vet du alt om hva de to har råd til 😂😂 Komikerfruen er ei tøff jente som nok fikser det hun skal…skal du se !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Gjest200 skrev (3 timer siden):

Ja for det vet du alt om hva de to har råd til 😂😂 Komikerfruen er ei tøff jente som nok fikser det hun skal…skal du se !

Hva er det for en merkelig kommentar? Marna og Ørjan har har selv sagt at det har vært veldig vanskelig å finne ny bolig og at hun har kuttet ut mange krav fra listen sin, og det er da helt vanlig at ingen av partene klarer å beholde en stor familiebolig etter brudd. Og hvor i huleste har jeg skrevet at Marna ikke er ei tøff dame og hvor har jeg skrevet at hun ikke fikser ting? Jeg har også vært utelukkende positiv til det nye huset hennes så du får heller prøve å stable brukernavn rett i munnen dersom du absolutt skal angripe andre..

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Porstarmax
maomao skrev (På 10.10.2017 den 18.13):

Noen som vet hva herr og fru komiker betalte for huset? 

Irja skrev (På 16.10.2017 den 11.45):

Jeg skulle gjerne ha bodd et annet sted enn Oslo eller rundt 30 min i en eller annen retning med bil.. men nå har det seg sånn at jeg er født i Oslo, vokst opp i Oslo og har all familie og venner her..

Samboeren har en godt betalt jobb, datteren vår går i barnehage her i Oslo.. 

Vi bor i en gjennomsnittlig leilighet på 74 m2, omtrent 15 min fra sentrum. Den betalte vi 4 millioner for... Skal vi kjøpe et hus i området, koster det minimum 6 mill.

Vi må ikke bo i Oslo, men vanskelig å skulle si hadet til alt og alle, for et rimeligere bosted.

He he Betalte vel en komisk sum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Porstarmax
smalls skrev (På 16.10.2017 den 11.00):

Var da voldsomt 

Har en en bra jobb i Oslo og barn som går på skole og barn i barnehage, så er det vel ikke bare å si Er det for dyrt så flytt da vel,.

om du flytter så er husprisene steget på mindre plasser også, kansje du for ned prisen en mill , men livet blir vanskelig for foreldre og barn, alt blir nytt, barna må ha nye venner sokler og Mannen  eller kona må reise lange veier til jobb i Oslo,det koster penger og familieliv .

så det er ikke bare å flytter for mang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Porstarmax
pandabear skrev (På 16.10.2017 den 6.50):

Er så lei av at alle som ikke bor i Oslo og omegn MÅ kommentere hvor billig deres hus var, og at de ikke skjønner hvorfor man gidder å bruke så mye penger. OK. Da skjønner dere ikke det, men det er en grunn til st mange gidder det, så move on. Jeg driter i hvor billig hus jeg kan få på landet, fem timer nord for Oslo, for jeg har all famile, alle venner og hele livet mitt her i Oslo, og derfor vil jeg bo her uansett. 

Viktig å trives og ha familie rundt seg, så hvor mye en vil eller kan legge penger i det,er jo opp til enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...