Gå til innhold

Marna Haugen

maomao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
Raven.Writingdesk skrev (1 minutt siden):

Kilde? 

VG, Dagbladet, Østlandets blad for eksempel.

Endret av Dævendøtte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævendøtte skrev (7 minutter siden):

VG, Dagbladet, Østlandets blad for eksempel.

Ja ser det nå, takk. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Licorne skrev (1 time siden):

I mine øyne er ikke kvinner som kaller varslere for løgnere så veldig «kule og nydelige» men det er min mening. Som viser fingeren til de som prøvde å få mannen hennes til å slutte med sine overtramp. Beskytter du slike menn er du ikke det spor bedre. 

Tenker du at hun i den perioden trodde det var riktig informasjon? 

Man kan elske Tusvik og Tønne så mye man vil, men de HAR jo en viss tendens til å kunne bruke kanon på spurv.

Nå var det jo ikke slik i dette tilfellet - men at man kan lulle seg inn i en annen ønskeverden med mye på spill under stort press kan jeg på et vis forstå.

Jeg sa ikke hun fremstår som frontfiguren til meetoo, men at jeg tror hun har «høy markedsverdi» som psykologgubbene ville kalt det 😅

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (2 minutter siden):

«Den perioden»? Dette har pågått i to tiår og hun har vært fullstendig klar over det i åresvis. Dette har ingenting med Tusvik & Tønne å gjøre, ærlig talt. 

Njoooo.....det var vel de som rullet medieballen litt igang?

Dvs: kødden selv rullet søtten gigaballer selv helt på egenhånd uten noens hjelp.

Men den føkk you posten kom etter medieoppslagene og T&T. 

Anywho: tror neppe hun visste at det var snakk om overgrep/potensiell voldtekt (husker ikke nøyaktig saken her med hun ene)/klassisk meetoo.

De to ble sammen i en tid da meetoo oppførsel utrolig nok ble ansett som normalt, særlig i den bransjen. 

Hun og jeg ble «oppdratt» til å måtte akseptere sånt. Helt sykt, men sånn var det i mange bransjer helt inntil Meetoo kom på banen - heldigvis. 

Men at hun visste om de groveste greiene tror jeg ikke på - og hun hadde en grunn til å tro at T&T malte litt bredt med penselen.

Uansett om du misliker dama som pest og heks så er endel menn nok rimelig åpne for kvinner som henne. 

It’ s just a fact. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Licorne said:

I mine øyne er ikke kvinner som kaller varslere for løgnere så veldig «kule og nydelige» men det er min mening. Som viser fingeren til de som prøvde å få mannen hennes til å slutte med sine overtramp. Beskytter du slike menn er du ikke det spor bedre. 

Er forsåvidt enig, men tror det er vanskelig å sette seg inn i hvordan det er når hun faktisk er gift og har barn med han. Lett å leve i tykk fornektelse, som kanskje med tiden blekner. 

Har tenkt det samme om Haddy N'jie, kona til Trond Giske. Hun har jo fått flere barn med han, etter at alt dette har kommet ut. Men i det tilfellet tror jeg faktisk hun oppriktig mener at "Trond ikke visste bedre".

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (På 20.8.2021 den 15.17):

Har så sansen for henne. Alltid likt Marna 🥰

Jeg har også sansen for henne og har alltid likt henne. Jordnær dame.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gulvplanke skrev (3 timer siden):

Er forsåvidt enig, men tror det er vanskelig å sette seg inn i hvordan det er når hun faktisk er gift og har barn med han. Lett å leve i tykk fornektelse, som kanskje med tiden blekner. 

Har tenkt det samme om Haddy N'jie, kona til Trond Giske. Hun har jo fått flere barn med han, etter at alt dette har kommet ut. Men i det tilfellet tror jeg faktisk hun oppriktig mener at "Trond ikke visste bedre".

Enig. Tror heller ikke det hadde vært så heldig for henne, barna og ekteskapet om hun IKKE støttet mannen sin. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Has been» blogger som eksponerer barna for mye. Spiller på oppbrukt rumpe/tiss humor og reklamerer for alt av ræl. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Det er vel ikke noe hemmelighet at inntektene har stupt for Ø. Burøe etter metoo skandalen. 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Licorne skrev (På 1.12.2021 den 18.48):

«Den perioden»? Dette har pågått i to tiår og hun har vært fullstendig klar over det i åresvis. Dette har ingenting med Tusvik & Tønne å gjøre, ærlig talt. 

Det er fortsatt snakk om faren til barna hennes. De kan ikke skilles fra ham, så hun må selvsagt holde masken det hun klarer utad, og så får vi håpe at hun oppdrar guttene sine bedre.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

En mor bør aldri si noe stygt om faren til sine barn offentlig eller på andre måter hvor barna kan høre det. Så uansett hva hun tenker eller føler rundt faren, om hva han har gjort og ikke gjort, så er det bra hun KUN har sagt positivt og ellers ikke sagt noe. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...