Gjest Dævendøtte Skrevet 1. desember 2021 #1201 Del Skrevet 1. desember 2021 Og da var fruen singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hummingbird2 Skrevet 1. desember 2021 Populært innlegg #1202 Del Skrevet 1. desember 2021 Eneste som overrasker meg var at dette ikke skjedde for flere år siden. Ellers er det jo classy å selge skilsmissen til Se & Hør 🙈 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 1. desember 2021 #1203 Del Skrevet 1. desember 2021 Dævendøtte skrev (44 minutter siden): Og da var fruen singel Kilde? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. desember 2021 #1204 Del Skrevet 1. desember 2021 (endret) Raven.Writingdesk skrev (1 minutt siden): Kilde? VG, Dagbladet, Østlandets blad for eksempel. Endret 1. desember 2021 av Dævendøtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 1. desember 2021 #1205 Del Skrevet 1. desember 2021 Dævendøtte skrev (7 minutter siden): VG, Dagbladet, Østlandets blad for eksempel. Ja ser det nå, takk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AprilLudgate Skrevet 1. desember 2021 Populært innlegg #1206 Del Skrevet 1. desember 2021 Kjenner henne ikke det spor eller kvekk, men har nå kikket innom oppigjennom årene. Hun fremstår kul, nydelig og sjarmerende - jeg tipper hun forblir singel i ca 5 min 😅 Hun var rett og slett litt.....over hans liga. Megaslemt å si, men med den oppførselen hans så må det vel være lov. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 1. desember 2021 #1207 Del Skrevet 1. desember 2021 Ville sett opp for Tukle-Mikkel på div backstages. (Ikke at dette gjør noe fra eller til.) 🙈 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Licorne Skrevet 1. desember 2021 Populært innlegg #1208 Del Skrevet 1. desember 2021 17 minutter siden, Fløff said: Kjenner henne ikke det spor eller kvekk, men har nå kikket innom oppigjennom årene. Hun fremstår kul, nydelig og sjarmerende - jeg tipper hun forblir singel i ca 5 min 😅 Hun var rett og slett litt.....over hans liga. Megaslemt å si, men med den oppførselen hans så må det vel være lov. I mine øyne er ikke kvinner som kaller varslere for løgnere så veldig «kule og nydelige» men det er min mening. Som viser fingeren til de som prøvde å få mannen hennes til å slutte med sine overtramp. Beskytter du slike menn er du ikke det spor bedre. 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. desember 2021 #1209 Del Skrevet 1. desember 2021 Licorne skrev (1 time siden): I mine øyne er ikke kvinner som kaller varslere for løgnere så veldig «kule og nydelige» men det er min mening. Som viser fingeren til de som prøvde å få mannen hennes til å slutte med sine overtramp. Beskytter du slike menn er du ikke det spor bedre. Tenker du at hun i den perioden trodde det var riktig informasjon? Man kan elske Tusvik og Tønne så mye man vil, men de HAR jo en viss tendens til å kunne bruke kanon på spurv. Nå var det jo ikke slik i dette tilfellet - men at man kan lulle seg inn i en annen ønskeverden med mye på spill under stort press kan jeg på et vis forstå. Jeg sa ikke hun fremstår som frontfiguren til meetoo, men at jeg tror hun har «høy markedsverdi» som psykologgubbene ville kalt det 😅 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Licorne Skrevet 1. desember 2021 Populært innlegg #1210 Del Skrevet 1. desember 2021 5 minutter siden, Fløff said: Tenker du at hun i den perioden trodde det var riktig informasjon? Man kan elske Tusvik og Tønne så mye man vil, men de HAR jo en viss tendens til å kunne bruke kanon på spurv. Nå var det jo ikke slik i dette tilfellet - men at man kan lulle seg inn i en annen ønskeverden med mye på spill under stort press kan jeg på et vis forstå. Jeg sa ikke hun fremstår som frontfiguren til meetoo, men at jeg tror hun har «høy markedsverdi» som psykologgubbene ville kalt det 😅 «Den perioden»? Dette har pågått i to tiår og hun har vært fullstendig klar over det i åresvis. Dette har ingenting med Tusvik & Tønne å gjøre, ærlig talt. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. desember 2021 #1211 Del Skrevet 1. desember 2021 Licorne skrev (2 minutter siden): «Den perioden»? Dette har pågått i to tiår og hun har vært fullstendig klar over det i åresvis. Dette har ingenting med Tusvik & Tønne å gjøre, ærlig talt. Njoooo.....det var vel de som rullet medieballen litt igang? Dvs: kødden selv rullet søtten gigaballer selv helt på egenhånd uten noens hjelp. Men den føkk you posten kom etter medieoppslagene og T&T. Anywho: tror neppe hun visste at det var snakk om overgrep/potensiell voldtekt (husker ikke nøyaktig saken her med hun ene)/klassisk meetoo. De to ble sammen i en tid da meetoo oppførsel utrolig nok ble ansett som normalt, særlig i den bransjen. Hun og jeg ble «oppdratt» til å måtte akseptere sånt. Helt sykt, men sånn var det i mange bransjer helt inntil Meetoo kom på banen - heldigvis. Men at hun visste om de groveste greiene tror jeg ikke på - og hun hadde en grunn til å tro at T&T malte litt bredt med penselen. Uansett om du misliker dama som pest og heks så er endel menn nok rimelig åpne for kvinner som henne. It’ s just a fact. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 2. desember 2021 #1212 Del Skrevet 2. desember 2021 21 hours ago, Licorne said: I mine øyne er ikke kvinner som kaller varslere for løgnere så veldig «kule og nydelige» men det er min mening. Som viser fingeren til de som prøvde å få mannen hennes til å slutte med sine overtramp. Beskytter du slike menn er du ikke det spor bedre. Er forsåvidt enig, men tror det er vanskelig å sette seg inn i hvordan det er når hun faktisk er gift og har barn med han. Lett å leve i tykk fornektelse, som kanskje med tiden blekner. Har tenkt det samme om Haddy N'jie, kona til Trond Giske. Hun har jo fått flere barn med han, etter at alt dette har kommet ut. Men i det tilfellet tror jeg faktisk hun oppriktig mener at "Trond ikke visste bedre". 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 2. desember 2021 #1213 Del Skrevet 2. desember 2021 Solfridmedhatten skrev (På 20.8.2021 den 15.17): Har så sansen for henne. Alltid likt Marna 🥰 Jeg har også sansen for henne og har alltid likt henne. Jordnær dame. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juststop Skrevet 2. desember 2021 #1214 Del Skrevet 2. desember 2021 Gulvplanke skrev (3 timer siden): Er forsåvidt enig, men tror det er vanskelig å sette seg inn i hvordan det er når hun faktisk er gift og har barn med han. Lett å leve i tykk fornektelse, som kanskje med tiden blekner. Har tenkt det samme om Haddy N'jie, kona til Trond Giske. Hun har jo fått flere barn med han, etter at alt dette har kommet ut. Men i det tilfellet tror jeg faktisk hun oppriktig mener at "Trond ikke visste bedre". Enig. Tror heller ikke det hadde vært så heldig for henne, barna og ekteskapet om hun IKKE støttet mannen sin. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessijones Skrevet 2. desember 2021 #1215 Del Skrevet 2. desember 2021 «Has been» blogger som eksponerer barna for mye. Spiller på oppbrukt rumpe/tiss humor og reklamerer for alt av ræl. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. desember 2021 #1216 Del Skrevet 3. desember 2021 (endret) Det er vel ikke noe hemmelighet at inntektene har stupt for Ø. Burøe etter metoo skandalen. Endret 3. desember 2021 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 5. desember 2021 #1217 Del Skrevet 5. desember 2021 Licorne skrev (På 1.12.2021 den 18.48): «Den perioden»? Dette har pågått i to tiår og hun har vært fullstendig klar over det i åresvis. Dette har ingenting med Tusvik & Tønne å gjøre, ærlig talt. Det er fortsatt snakk om faren til barna hennes. De kan ikke skilles fra ham, så hun må selvsagt holde masken det hun klarer utad, og så får vi håpe at hun oppdrar guttene sine bedre. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 29. desember 2021 #1218 Del Skrevet 29. desember 2021 Er de separat men bor fortsatt sammen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juststop Skrevet 30. desember 2021 #1219 Del Skrevet 30. desember 2021 En mor bør aldri si noe stygt om faren til sine barn offentlig eller på andre måter hvor barna kan høre det. Så uansett hva hun tenker eller føler rundt faren, om hva han har gjort og ikke gjort, så er det bra hun KUN har sagt positivt og ellers ikke sagt noe. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 30. desember 2021 #1220 Del Skrevet 30. desember 2021 Axa skrev (14 timer siden): Er de separat men bor fortsatt sammen? Ganske normalt for en periode det 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå