anno19 Skrevet 1. mars 2021 #1161 Del Skrevet 1. mars 2021 Syntest at Marna sin blogg/insta var grei å lese tidligere, nå er alt så arrangert at det ikke er litt morsomt en gang. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 1. mars 2021 #1162 Del Skrevet 1. mars 2021 Det er veldig krampaktig... Og så skulle jeg ønske de snart ble voksen. 40+ og for mye «puling» for min smak. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 1. mars 2021 #1163 Del Skrevet 1. mars 2021 lillehammeren skrev (3 timer siden): Det er veldig krampaktig... Og så skulle jeg ønske de snart ble voksen. 40+ og for mye «puling» for min smak. ?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 2. mars 2021 #1164 Del Skrevet 2. mars 2021 lillehammeren skrev (17 timer siden): Det er veldig krampaktig... Og så skulle jeg ønske de snart ble voksen. 40+ og for mye «puling» for min smak. Kan det noen gang bli for mye av det ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 2. mars 2021 #1165 Del Skrevet 2. mars 2021 (endret) Slettet Endret 2. mars 2021 av Vinglass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pøbelkråka Skrevet 13. juni 2021 #1166 Del Skrevet 13. juni 2021 Hvor er Marna? Stille fra henne lenge nå! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 13. juni 2021 #1167 Del Skrevet 13. juni 2021 Pøbelkråka skrev (4 timer siden): Hvor er Marna? Stille fra henne lenge nå! Må jo være et realityprogram? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. juni 2021 #1168 Del Skrevet 13. juni 2021 Marriet skrev (2 minutter siden): Må jo være et realityprogram? Var det Torpet? Lurte på om jeg leste det🧐? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 13. juni 2021 #1169 Del Skrevet 13. juni 2021 lillehammeren skrev (På 26.2.2021 den 6.24): Dumme meg som trodde de hadde betalt selv for det veldokumenterte oppholdet på et hotell på Geilo.....så kommer mannen med #reklame etter en uke. Hadde jeg vært så elendig i jobben min hadde jeg vært oppsagt for lengst. For en bedriten bransje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damla Skrevet 13. juni 2021 #1170 Del Skrevet 13. juni 2021 Pøbelkråka skrev (6 timer siden): Hvor er Marna? Stille fra henne lenge nå! Skulle til å skrive det samme 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 13. juni 2021 #1171 Del Skrevet 13. juni 2021 Pøbelkråka skrev (9 timer siden): Hvor er Marna? Stille fra henne lenge nå! Hun har skrevet at hun har fatigue etter kreften hun hadde og da går vel det litt opp og ned med energien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 13. juni 2021 #1172 Del Skrevet 13. juni 2021 Jobbermedbarn skrev (4 timer siden): Var det Torpet? Lurte på om jeg leste det🧐? Hun var utfordrer da hun prøvde seg på Farmen og ble stemt hjem den gangen. Har det vært vanlig at utfordrere som har blitt stemt hjem har fått være med på torpet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 13. juni 2021 #1173 Del Skrevet 13. juni 2021 Heartgirl skrev (15 minutter siden): Hun var utfordrer da hun prøvde seg på Farmen og ble stemt hjem den gangen. Har det vært vanlig at utfordrere som har blitt stemt hjem har fått være med på torpet da? Husker ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 14. juni 2021 #1174 Del Skrevet 14. juni 2021 (endret) Heartgirl skrev (7 timer siden): Hun var utfordrer da hun prøvde seg på Farmen og ble stemt hjem den gangen. Har det vært vanlig at utfordrere som har blitt stemt hjem har fått være med på torpet da? Linni Meister og Marna var begge utfordrere i en tidligere sesong, Marna tapte. Likevel var Linni på Torpet i årets sesong. Endret 14. juni 2021 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pøbelkråka Skrevet 14. juni 2021 #1175 Del Skrevet 14. juni 2021 Marriet skrev (På 13.6.2021 den 18.50): Må jo være et realityprogram? Den tanken har ikke slått meg. Men det kan være sannsynlig ja, torpet som jeg ser andre skriver 😃 For selv som "bare" utfordrer kan hun være en av 3 som starter på torpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 30. juni 2021 #1176 Del Skrevet 30. juni 2021 Jeg la merke til at Komikerfrue var tilbake på snap 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilborg82 Skrevet 8. august 2021 #1177 Del Skrevet 8. august 2021 Har Marna begynt å trene mye mer enn for få år siden? Ser på insta at kroppen hennes er råflott, hun har ikke magefett lenger, som jeg husker hun hadde litt av for 2-3 år siden. Vet at hun har vært alvorlig syk, så da er det veldig imponerende at hun trener fast. Så bare en tydelig forskjell nå da det er lenge siden jeg leste bloggen. Hun må ha gjort en stor innsats med treningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 8. august 2021 #1178 Del Skrevet 8. august 2021 Nå synes jeg Marna alltid har vært flott og vakker, synes hun har en utrolig nydelig utstråling. Det jeg vet er at hun har vært syk (ser ut som hun er frisk nå, veldig godt å se) og har vært med på kjendis farmen så det kan jo ha noe å si? Aner ikke om hun trener jevnlig, følger henne ikke pga mannen og den helt ukritiske utleveringen av barna (vet ikke hvordan det er nå). 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 8. august 2021 #1179 Del Skrevet 8. august 2021 Vilborg82 skrev (44 minutter siden): Har Marna begynt å trene mye mer enn for få år siden? Ser på insta at kroppen hennes er råflott, hun har ikke magefett lenger, som jeg husker hun hadde litt av for 2-3 år siden. Vet at hun har vært alvorlig syk, så da er det veldig imponerende at hun trener fast. Så bare en tydelig forskjell nå da det er lenge siden jeg leste bloggen. Hun må ha gjort en stor innsats med treningen. Nei hun har vært med på farmen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enavs Skrevet 8. august 2021 #1180 Del Skrevet 8. august 2021 Orly skrev (14 minutter siden): Nei hun har vært med på farmen Hun har begynt å trene. Fikk hjelp av Anette Marie Antonsen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå