Gjest Dikteren Skrevet 17. juni 2018 #421 Del Skrevet 17. juni 2018 8 minutter siden, EllaSays skrev: Fortnite-bursdag for 10-åring. Er det ikke 12-års grense på det spillet? Riktig. «Fortnite har fått PEGI angitt til 12 år, og anbefales ikke for yngre barn. Spillet har gjennomgående skytesekvenser både mot monstre og personer i spillet. Allikevel er grafikken tegneserieaktig og bærer ikke preg av blod eller gørr.» https://www.barnevakten.no/anmeldelse/fortnite/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 17. juni 2018 #422 Del Skrevet 17. juni 2018 7 minutter siden, Skrueløs skrev: Riktig. «Fortnite har fått PEGI angitt til 12 år, og anbefales ikke for yngre barn. Spillet har gjennomgående skytesekvenser både mot monstre og personer i spillet. Allikevel er grafikken tegneserieaktig og bærer ikke preg av blod eller gørr.» https://www.barnevakten.no/anmeldelse/fortnite/ Da ville der nok vært riktigst å la være å ha det som bursdagstema. Vet flere som er nøye på aldersgrense på spill (skyting/dreping osv.) inkl meg selv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. juni 2018 #423 Del Skrevet 17. juni 2018 58 minutter siden, EllaSays skrev: Fortnite-bursdag for 10-åring. Er det ikke 12-års grense på det spillet? Anbefalt aldersgrense er 12 år ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. juni 2018 #424 Del Skrevet 17. juni 2018 38 minutter siden, EllaSays skrev: Da ville der nok vært riktigst å la være å ha det som bursdagstema. Vet flere som er nøye på aldersgrense på spill (skyting/dreping osv.) inkl meg selv. Man kan da fint ha det som tema da 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 19. juni 2018 #425 Del Skrevet 19. juni 2018 På 10.5.2018 den 17.09, Lovelulu skrev: Jo det ville du. Er vel naturlig fordi om en ikke har linjer i panna. Men det er selvsagt hver sin smak det. det var da veldig så påstpelig du var. det er ekstremt få 50åringer uten linjer i panna.. jeg har en bekjent som har tatt botoxlinjene i pannen, og tro meg, det ser IKKE naturlig ut. Levd liv er flott, men jeg skjønner det er endel som er uenige. Men når selv 20åringer sprøyter inn antirynkemidler er det noe galt med samfunnet spør du meg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 19. juni 2018 #426 Del Skrevet 19. juni 2018 2 timer siden, miss spjåk skrev: det var da veldig så påstpelig du var. det er ekstremt få 50åringer uten linjer i panna.. jeg har en bekjent som har tatt botoxlinjene i pannen, og tro meg, det ser IKKE naturlig ut. Levd liv er flott, men jeg skjønner det er endel som er uenige. Men når selv 20åringer sprøyter inn antirynkemidler er det noe galt med samfunnet spør du meg. Hver sin mening om dette 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jimmi Skrevet 26. juni 2018 #427 Del Skrevet 26. juni 2018 Oi sann; snap av happyfæmilie på tur er i overkant 🙄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 26. juni 2018 #428 Del Skrevet 26. juni 2018 42 minutter siden, Jimmi skrev: Oi sann; snap av happyfæmilie på tur er i overkant 🙄 Fortell! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 5. juli 2018 #429 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) Var det ikke komikerfrue og mannen som skulle roe ned på eksponeringen av de små? For nå synes jeg det er like ille som før. Endret 5. juli 2018 av Hattifnatten 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 5. juli 2018 #430 Del Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, Hattifnatten skrev: Var det ikke komikefrue og mannen som skulle roe ned på eksponeringen av de små? For nå synes jeg det er like ille som før. Det varte i underkant av to uker før de var tilbake for fullt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 5. juli 2018 #431 Del Skrevet 5. juli 2018 Fant vel ut at det var de som dro inn penga.... viktig å ikke fjerne inntekten... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilmom Skrevet 15. juli 2018 #432 Del Skrevet 15. juli 2018 Siste innlegget til Marna om ferie og barn,et skikkelig stikk til Mamman😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 16. juli 2018 #433 Del Skrevet 16. juli 2018 På 15.7.2018 den 20.51, Devilmom skrev: Siste innlegget til Marna om ferie og barn,et skikkelig stikk til Mamman😁 Skjønte ikke, hvorfor stikk 🤔 Føler meg litt dum men haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelupp.. Skrevet 17. juli 2018 #434 Del Skrevet 17. juli 2018 Er mannen hennes på golf-/partyferie i Spania? Mens hun har ferie med kidsa?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 17. juli 2018 #435 Del Skrevet 17. juli 2018 24 minutter siden, Snuppelupp.. skrev: Er mannen hennes på golf-/partyferie i Spania? Mens hun har ferie med kidsa?? Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 30. november 2018 #436 Del Skrevet 30. november 2018 Komikerfrue la nylig ut reklame for «Marna by Thune» på instastory, der teksten med reklame enkelte ganger var mindre enn annen tekst. I tillegg manglet noen av bildene merking. Dokumentasjon: https://influencere.wordpress.com/2018/11/30/komikerfrue-merking-av-reklame-den-25-11-18/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 4. februar 2019 #437 Del Skrevet 4. februar 2019 Ørjan og Rune fra eiendom og hjem har laget podcast sammen? Var det ikke eiendom og hjem som plutselig stakk av fra oppussingen de begynte med i huset dems? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 4. februar 2019 #438 Del Skrevet 4. februar 2019 (endret) 12 minutter siden, linsina skrev: Ørjan og Rune fra eiendom og hjem har laget podcast sammen? Var det ikke eiendom og hjem som plutselig stakk av fra oppussingen de begynte med i huset dems? Han har prøvd seg på podcast før, ble bare surr! Ørjan altså. Den het Lunsjprat og et par-tre episoder finnes. Er mye bedre uten han! Den heter Støme & Jerman. 👍🏼👍🏼 Endret 4. februar 2019 av Viking-girl 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 5. februar 2019 #439 Del Skrevet 5. februar 2019 8 timer siden, linsina skrev: Ørjan og Rune fra eiendom og hjem har laget podcast sammen? Var det ikke eiendom og hjem som plutselig stakk av fra oppussingen de begynte med i huset dems? Jeg stusset også over dette. De har tydeligvis blitt venner igjen nå da. Forrige uke ble Rune omtalt som god kompis på snap. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morhjertegod Skrevet 11. februar 2019 #440 Del Skrevet 11. februar 2019 Da har gubben ( .Ørjan Burøe ) lagt seg paddeflat https://www.vg.no/rampelys/i/0ERALE/oerjan-buroee-om-trakasseringsanklagene-det-er-mye-jeg-skulle-vaert-foruten?utm_source=vgfront&utm_content=row-2&utm_term=df-86-df8de4ff%3Adf-86-c8b71da6 Og i Se og Hør. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå