Gå til innhold

Marna Haugen


maomao

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillesnøfnugg

Blogger etter blogger går på smeller i disse coronatider skjønner jeg. Ikke rart Marna sutrer, på grunn av mannens problemer med å holde fingrene for seg selv, er det hun som nå forsørger familien. Det blir tøffe tider for de fremover, med avlyste show osv..men hun burde legge ansvaret for dette der det hører hjemme. Det er ikke hos Sigrid.

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksponering av barna og rare «påfunn» skal ingen enda ta! Nå har hun lagt ut på snap; eldstemann i en søppelsekk hvor luften suges ut! Ingen kommer til skade, heldigvis! Men reagerer mest på at denne aktiviteten er mye brukt i BDSM. Veldig rart å la barna få prøve det?! Selv om det ikke har seksuell baktanke synes jeg det er noe spesielt!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, misssssnorway skrev:

Eksponering av barna og rare «påfunn» skal ingen enda ta! Nå har hun lagt ut på snap; eldstemann i en søppelsekk hvor luften suges ut! Ingen kommer til skade, heldigvis! Men reagerer mest på at denne aktiviteten er mye brukt i BDSM. Veldig rart å la barna få prøve det?! Selv om det ikke har seksuell baktanke synes jeg det er noe spesielt!

Det er en tik tok greie, ment for å være morsomt, vært en ting på nette ganske lenge nå. Så ingen grunn til å tenke i de baner. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Gull vaffel skrev:

Det er en tik tok greie, ment for å være morsomt, vært en ting på nette ganske lenge nå. Så ingen grunn til å tenke i de baner. 

Bare fordi det er en Tiktok greie betyr det ikke at det fortsatt er greit/normalt. Mulig ungene synes det er morsomt, men unødvendig å dele det i sosiale medier.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, misssssnorway skrev:

Bare fordi det er en Tiktok greie betyr det ikke at det fortsatt er greit/normalt. Mulig ungene synes det er morsomt, men unødvendig å dele det i sosiale medier.

Du som gjør dette til en unormal greie fordi du tenker kun på at dette brukes i bdsm. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2020 den 13.25, Maydis8 skrev:

Herlighet. Noen som har sett det siste hun har lagt ut på snap? Der hun skriver "det smalt fra rette ræv" når Sigrid snakker på TV om folk som angiver hverandre når det kommer til koronaregler. Viser bare at Marna ikke har fått med seg noe av det komikermannen har foretatt seg, hvor grovt han har behandla andre damer over flere år - helt opp til et ble avslørt. At hun ikke ser forskjellen på det og det å bryte "koronaregler", sier i grunnen sitt! Snakk om å stikke hodet i jorda!

Sluttet faktisk å følge henne etter det. Bare flaut... 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/7/2020 at 9:24 PM, nøtta said:

Sluttet faktisk å følge henne etter det. Bare flaut... 

Enig, sluttet å følge Sigrid selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2020 den 8.43, Centimeteren skrev:

Enig, sluttet å følge Sigrid selv.

Ja huff så fært at Sigrid Bonde Tusvik fortalte om sin opplevelse med Kommikermannen. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2020 den 8.43, Centimeteren skrev:

Enig, sluttet å følge Sigrid selv.

Liker overhodet ikke Sigrid, og jeg har aldri fulgt henne. Kommer aldri til å følge henne. Jeg skifter kanal når jeg ser henne på tv. Beklager, men ikke min form for humor. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Heartgirl skrev:

Liker overhodet ikke Sigrid, og jeg har aldri fulgt henne. Kommer aldri til å følge henne. Jeg skifter kanal når jeg ser henne på tv. Beklager, men ikke min form for humor. 

Nå er det vel ikke Sigrid Bonde Tusviks humor som blir diskutert her.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oida skrev:

Ja huff så fært at Sigrid Bonde Tusvik fortalte om sin opplevelse med Kommikermannen. 

Ja , det er virkelig forferdelig av henne, man skal jo ikke si noe negativt om Burøe vet du for han er jo selvsagt uskyldig i alt

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Fy fader så kjedelig hun har blitt? Alt på insta er bare reklame/spons, og alt er like fantastisk. Hun har ingen troverdighet lenger. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limah skrev (1 time siden):

Fy fader så kjedelig hun har blitt? Alt på insta er bare reklame/spons, og alt er like fantastisk. Hun har ingen troverdighet lenger. 

Enig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limah skrev (3 timer siden):

Fy fader så kjedelig hun har blitt? Alt på insta er bare reklame/spons, og alt er like fantastisk. Hun har ingen troverdighet lenger. 

Hun må vel forsørge familien, nå når Ø ikke har fått jobbet noe særlig siden før mars.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Dumme meg som trodde de hadde betalt selv for det veldokumenterte oppholdet på et hotell på Geilo.....så kommer mannen med #reklame etter en uke. 
Hadde jeg vært så elendig i jobben min hadde jeg vært oppsagt for lengst. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må nå kunne ha forståelser for at uavhengig om man er influencere eller kjendis så må man tjerne penger på ett sett vis under corona.. Selv om det er mye reklame, annonsering å sponsing hos Komikerfruen nå, så betyr det ikke at det kommer til å være sånn hele tiden. Ett sted må pengene hentes fra. Det å nærmeste kritisere henne for det blir for dumt. Hun er ikke alene om å måtte ta i bruk mer betalte oppdrag fra diverse samarbeidspartnere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame eller ikke, den bloggen har alltid vært et stort gjesp. Og det hjelper heller ikke på at den er assosiert med mannen hennes. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lopploella skrev (1 time siden):

Reklame eller ikke, den bloggen har alltid vært et stort gjesp. Og det hjelper heller ikke på at den er assosiert med mannen hennes. 

Samme regla er det med CBE aka Caroline Berg Eriksen også.. Hennes mann har så skitten mel i posen at man kan ikke lese bloggen uten å vente seg at LKE har tatt seg en runde i kommentarfeltet I bloggen. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...