Jump to content
maomao

Komikerfrue

Recommended Posts

MaleficentAurora
2 timer siden, lunalee skrev:

I sin sak så er jeg enig med Marna. Men samtidig så er jeg der at amming er et personlig valg ang hvor lite eller hvor lenge man ønsker å gi barnet sitt brystmelk. Sett på flere britiske og amerikanske dokumentarer som har tatt opp dette temaet. Igrunn så er det ikke et problem men mennesker i samfunnet gjør det til et problem. Skal hun si det samme til barna i afrika som ikke har tilgang til frisk ku melk?

.

Edited by Uglesjel

Fortsetter under...

marthes

Fra komikefrue sitt innlegg om vixen «Dette kunne minne om selvpromotering på bekostning av et annet menneske, og det syns jeg faktisk ikke noe om.» ,

driver ikke hun titt og stadig med selvpromotering på bekostning av privatlivet til barna sine... ? 

lillehammeren

Tenk å være mer opptatt av å filme barnas bursdagssang som innhold til SoMe, enn å høre på selve sangen og gi oppmerksomheten til ungene... Gratulerer med dagen, Marna.

Infinity

Måtte riste på hodet av henne nå . Skjerp deg, Marna .

juoigi

De virker så hevngjerrige mot henne generelt, at det blir vanskelig å ta de seriøst. Snakker om å ha selvinnsikt. 

Annonse

Oida

Med tanke på blogginnlegget hun skrev i forsvar for "komikermannen" er det ikke overraskende.

Maydis8

Helt utrolig. Fatter ikke at kvinner orker å leve sammen med slike menn. 

TulleJenny

Så utrolig pinlig. 

Guest lillesnøfnugg
Posted (edited)

Blogger etter blogger går på smeller i disse coronatider skjønner jeg. Ikke rart Marna sutrer, på grunn av mannens problemer med å holde fingrene for seg selv, er det hun som nå forsørger familien. Det blir tøffe tider for de fremover, med avlyste show osv..men hun burde legge ansvaret for dette der det hører hjemme. Det er ikke hos Sigrid.

Edited by lillesnøfnugg

misssssnorway

Eksponering av barna og rare «påfunn» skal ingen enda ta! Nå har hun lagt ut på snap; eldstemann i en søppelsekk hvor luften suges ut! Ingen kommer til skade, heldigvis! Men reagerer mest på at denne aktiviteten er mye brukt i BDSM. Veldig rart å la barna få prøve det?! Selv om det ikke har seksuell baktanke synes jeg det er noe spesielt!

Gull vaffel
3 timer siden, misssssnorway skrev:

Eksponering av barna og rare «påfunn» skal ingen enda ta! Nå har hun lagt ut på snap; eldstemann i en søppelsekk hvor luften suges ut! Ingen kommer til skade, heldigvis! Men reagerer mest på at denne aktiviteten er mye brukt i BDSM. Veldig rart å la barna få prøve det?! Selv om det ikke har seksuell baktanke synes jeg det er noe spesielt!

Det er en tik tok greie, ment for å være morsomt, vært en ting på nette ganske lenge nå. Så ingen grunn til å tenke i de baner. 

misssssnorway
18 timer siden, Gull vaffel skrev:

Det er en tik tok greie, ment for å være morsomt, vært en ting på nette ganske lenge nå. Så ingen grunn til å tenke i de baner. 

Bare fordi det er en Tiktok greie betyr det ikke at det fortsatt er greit/normalt. Mulig ungene synes det er morsomt, men unødvendig å dele det i sosiale medier.

Annonse

Gull vaffel
2 timer siden, misssssnorway skrev:

Bare fordi det er en Tiktok greie betyr det ikke at det fortsatt er greit/normalt. Mulig ungene synes det er morsomt, men unødvendig å dele det i sosiale medier.

Du som gjør dette til en unormal greie fordi du tenker kun på at dette brukes i bdsm. 

nøtta
På 29.3.2020 den 13.25, Maydis8 skrev:

Herlighet. Noen som har sett det siste hun har lagt ut på snap? Der hun skriver "det smalt fra rette ræv" når Sigrid snakker på TV om folk som angiver hverandre når det kommer til koronaregler. Viser bare at Marna ikke har fått med seg noe av det komikermannen har foretatt seg, hvor grovt han har behandla andre damer over flere år - helt opp til et ble avslørt. At hun ikke ser forskjellen på det og det å bryte "koronaregler", sier i grunnen sitt! Snakk om å stikke hodet i jorda!

Sluttet faktisk å følge henne etter det. Bare flaut... 

Centimeteren
On 4/7/2020 at 9:24 PM, nøtta said:

Sluttet faktisk å følge henne etter det. Bare flaut... 

Enig, sluttet å følge Sigrid selv.

Oida
På 9.4.2020 den 8.43, Centimeteren skrev:

Ja huff så fært at Sigrid Bonde Tusvik fortalte om sin opplevelse med Kommikermannen. 

Heartgirl
På 9.4.2020 den 8.43, Centimeteren skrev:

Liker overhodet ikke Sigrid, og jeg har aldri fulgt henne. Kommer aldri til å følge henne. Jeg skifter kanal når jeg ser henne på tv. Beklager, men ikke min form for humor. 

Oida
7 minutter siden, Heartgirl skrev:

Liker overhodet ikke Sigrid, og jeg har aldri fulgt henne. Kommer aldri til å følge henne. Jeg skifter kanal når jeg ser henne på tv. Beklager, men ikke min form for humor. 

Nå er det vel ikke Sigrid Bonde Tusviks humor som blir diskutert her.

Orly
1 time siden, Oida skrev:

Ja huff så fært at Sigrid Bonde Tusvik fortalte om sin opplevelse med Kommikermannen. 

Ja , det er virkelig forferdelig av henne, man skal jo ikke si noe negativt om Burøe vet du for han er jo selvsagt uskyldig i alt