AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Det ser ut til at jeg etterhvert blir nødt til å trø til hardere midler for å få det lille frøet i magen, men jeg blir helt forvirret og usikker av all sprikende info som finnes rundt om kring. Jeg regner med første skritt er fastlegen, men det hadde vært greit å vite litt om hva vi er på vei inn i. Er det noen som kan linke til noen gode infosider som forklarer steg for steg (helst så detaljert som mulig) prosessen rundt prøverørsbehandling? Jeg er ute etter alt fra alt som foregår, hvilken ende man begynner i, hvordan det oppleves, til priser. Noen som har noen gode sider, eller som kan forklare på en ok måte? Anonymkode: 7d1b7...824
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 Har du prøvd å google? Vet ikke helt hva som finnes av info nå, er mange år siden vi holdt på med IVF. Men alle klinikkene (som oftest hører til sykehusene, og noen private) har generell info på sine sider. Du har også ønskebarn sine nettsider, det er et forum også. Eller så er det bare å stille spørsmål så svarer folk her inne også. Anonymkode: c5d32...96d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å google? Vet ikke helt hva som finnes av info nå, er mange år siden vi holdt på med IVF. Men alle klinikkene (som oftest hører til sykehusene, og noen private) har generell info på sine sider. Du har også ønskebarn sine nettsider, det er et forum også. Eller så er det bare å stille spørsmål så svarer folk her inne også. Anonymkode: c5d32...96d Jeg har googlet en del, men føler det er mye sprikende og rotete info, så lurte på om noen hadde en link til et sted der man kan lese litt om hele prosessen steg for steg. Føler det blir så mye hopping og roting. Tar gjerne imot tips/råd/erfaringer herfra også om noen har noe! Er så nervøs for å komme i gang. Skulle gjerne visst litt om ventetid også. Har hørt så mye forskjellig. Alt fra måneder til folk som har ventet i 3 år med å få behandling. Hva er vanlig? Hva bør jeg forvente meg? Noe spesielt jeg bør instille meg på eller forberede meg på? TS Anonymkode: 7d1b7...824
tuppelene Skrevet 10. oktober 2017 #4 Skrevet 10. oktober 2017 Hei. Er under behandling hos Rikshospitalet. De har en egen app med endel informasjon😊 Der kan du få svar på mye fra start til slutt. For å finne den i app-store kan du søke på: IVF app, så kommer det opp.
Somnium Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 http://www.fertilitetssenteret.no/behandlingsmetoder/ Her står det mye nyttig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå