AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Som overskriften sier -håer er sinnsykt slitt. (Jada, vet jeg må klippe mye av det, men vil uansett prøve å forbedre håret mest mulig uansett.) Hva er DIN erfaring for tynt og veldig slitt hår? Anonymkode: e6f22...86d
Sphynx Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 Er det bleika mye ville jeg anbefalt Redken's extreme serie! 1
^^Belle^^ Skrevet 11. oktober 2017 #3 Skrevet 11. oktober 2017 Pureology Hydrate er superbra på tørt hår. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #4 Skrevet 11. oktober 2017 Det eneste som fungerer på slitt hår er en omgang med saksa. Heretter bør du stusse en cm av tuppene minimum hver 3.måned. Så unngår du at håret slites oppover. Anonymkode: 34e0b...d09 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #5 Skrevet 11. oktober 2017 Keratinbehandling. Koster litt mer men det er verdt hver eneste krone! Anonymkode: d8779...fe5
Sphynx Skrevet 11. oktober 2017 #6 Skrevet 11. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det eneste som fungerer på slitt hår er en omgang med saksa. Heretter bør du stusse en cm av tuppene minimum hver 3.måned. Så unngår du at håret slites oppover. Anonymkode: 34e0b...d09 Det er ikke det eneste, men det hjelper helt klart. Du må også ha gode produkter.
ops2 Skrevet 11. oktober 2017 #7 Skrevet 11. oktober 2017 Denne er veldig bra. Jeg har kjøpt mange fra Ebay. http://beautypalette.blogg.no/1503166671_lador.html
Sphynx Skrevet 11. oktober 2017 #8 Skrevet 11. oktober 2017 2 timer siden, ops2 skrev: Denne er veldig bra. Jeg har kjøpt mange fra Ebay. http://beautypalette.blogg.no/1503166671_lador.html Ja de der er faktisk kjempebra!
Silje92 Skrevet 11. oktober 2017 #10 Skrevet 11. oktober 2017 Shampoo/balsam: - Moroccanoil, Absolut Repair fra L´oréal, Matrix biolage fiberstrong, Redken all soft Hårkur: - Joico K-pak Deep Penetrating Reconstructor - L´oréal Absolut Repair masque - Redken Heavy Cream Super Treatment Olje/leave inn krem: - Matrix biolage fiber strong leave-in cream - denne bruker jeg i fuktig hår - Redken all soft argan-6 oil Produktene gjør ingenting for seg om tuppene dine allerede er splittet og så godt som "døde". Klipp det, så kan du behandle det på riktig måte. Her håret sinnsykt slitt må du klippe det og begynne å pleie håret ditt på en god måte
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #11 Skrevet 12. oktober 2017 På 11.10.2017 den 11.54, Maju Mjau skrev: Det er ikke det eneste, men det hjelper helt klart. Du må også ha gode produkter. Det spiller ingen rolle hvor bra produktene enn er om håret er slitt i utgangspunktet. Slitt hår kan ikke repareres uansett hva noen måtte mene om det. Det slitte må klippes av, gjerne litt mer enn bare det som er slitt. SÅ kan man finne gode produkter å bruke. I kombinasjon med regelmessig stuss av tupper. Jeg får spader av folk som tror at alt er ok så lenge de bare bruker bra produkter. Det verste jeg ser er kvinner med hår til hoften, som er så slitt og flisete at det burde vært klippet av under ørene for 8 år siden. Ta vare på håret! Har man ikke råd til å stusse tuppene hver 3.måned har man heller ikke råd til å ha langt hår. Billig butikkshampo i kombinasjon med jevnlig stuss er per definisjon bedre for håret enn dyre produkter kombinert med å aldri stusse. Det vokser ikke raskere av å ikke stusse. Det er snakk om 3-4 cm i året, som man raskt får igjen for å slippe å ta alt under ørene når håret er ødelagt. Anonymkode: 34e0b...d09 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #12 Skrevet 18. oktober 2017 Redken ekstreme serien. Og iblant bytte på å bruke Redken all soft . Extreme serien inneholder proteiner og bygger opp håret, men kan gjøre at håret virker litt tørt etterhvert. Da trenger håret fuktighet, og da bruker du kur osv som gir masse fukt. Dette trenger du i riktig rekkefølge. Extreme shampo(vask to ganger) cat spray(klemme ut vannet før spray, masser og la skumme, vent i 3 min og skyll) maske /kur( i håndkletørt hår og pakke inn i plast rundt hode, ha i fra 15 min til en hel dag hvis du har mulighet, skyll godt)ha primer i håndkletørt hår og la virke 5-15 min og skyll. Ha i balsam til slutt og la virke i par minutter og skyll. Deretter håndkletørk håret, ha antisnap rundt i håret og lenght sealer i ytterste lengdene og ut i tuppene. Jeg hadde slitt hår, men ikke nå lenger. Iblant bruker jeg all soft eller andre med fuktighet. Ellers er olje i lengder og tuppene et must. Anonymkode: fef7a...3be 1
Zionnas Skrevet 19. oktober 2017 #13 Skrevet 19. oktober 2017 Lorel Pro fiber! reddet mitt ihjel bleika hår!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #14 Skrevet 19. oktober 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Redken ekstreme serien. Og iblant bytte på å bruke Redken all soft . Extreme serien inneholder proteiner og bygger opp håret, men kan gjøre at håret virker litt tørt etterhvert. Da trenger håret fuktighet, og da bruker du kur osv som gir masse fukt. Dette trenger du i riktig rekkefølge. Extreme shampo(vask to ganger) cat spray(klemme ut vannet før spray, masser og la skumme, vent i 3 min og skyll) maske /kur( i håndkletørt hår og pakke inn i plast rundt hode, ha i fra 15 min til en hel dag hvis du har mulighet, skyll godt)ha primer i håndkletørt hår og la virke 5-15 min og skyll. Ha i balsam til slutt og la virke i par minutter og skyll. Deretter håndkletørk håret, ha antisnap rundt i håret og lenght sealer i ytterste lengdene og ut i tuppene. Jeg hadde slitt hår, men ikke nå lenger. Iblant bruker jeg all soft eller andre med fuktighet. Ellers er olje i lengder og tuppene et must. Anonymkode: fef7a...3be Kjære vene hva er primer? Blir en omfattende jobb å vaske håret. Sjampo hårkur 5 min balsam ferdig her. Anonymkode: 3151e...449 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2017 #15 Skrevet 19. oktober 2017 Stikk innom helsekost og kjøp deg en hennakur. Du kan velge mellom vanlig henna eller en uten farge. Anonymkode: cdc69...d24
Gjest Zeitgeist Skrevet 19. oktober 2017 #16 Skrevet 19. oktober 2017 a) Her er det bare å bite i det sure eplet - gå til en frisør og få klippet bort alt som det som er flisete og ødelagt. b) Anbefaler Olaplex-behandling hos frisør og med hjemmekur annenhver uke. c) Anbefaler Kevin Murphy Repair Me-serien og Shu Uemura Silk Bloom hhv. Ultra Remedy. Ja, de koster - men er svært drøye i bruk.
Professor Orm Skrevet 20. oktober 2017 #17 Skrevet 20. oktober 2017 Redken extreme. Ser flere har nevnt det også. Hvis du vil ha et billig alternativ, er den gule til loreal for slitt hår bra. Husk å klippe, og lykke til 😊 1
Sphynx Skrevet 20. oktober 2017 #18 Skrevet 20. oktober 2017 På 12.10.2017 den 12.36, AnonymBruker skrev: Det spiller ingen rolle hvor bra produktene enn er om håret er slitt i utgangspunktet. Slitt hår kan ikke repareres uansett hva noen måtte mene om det. Det slitte må klippes av, gjerne litt mer enn bare det som er slitt. SÅ kan man finne gode produkter å bruke. I kombinasjon med regelmessig stuss av tupper. Jeg får spader av folk som tror at alt er ok så lenge de bare bruker bra produkter. Det verste jeg ser er kvinner med hår til hoften, som er så slitt og flisete at det burde vært klippet av under ørene for 8 år siden. Ta vare på håret! Har man ikke råd til å stusse tuppene hver 3.måned har man heller ikke råd til å ha langt hår. Billig butikkshampo i kombinasjon med jevnlig stuss er per definisjon bedre for håret enn dyre produkter kombinert med å aldri stusse. Det vokser ikke raskere av å ikke stusse. Det er snakk om 3-4 cm i året, som man raskt får igjen for å slippe å ta alt under ørene når håret er ødelagt. Anonymkode: 34e0b...d09 Kjære deg, du får ingen spade fra meg. Jeg mener også at det må klippes i kombinasjon av gode produkter. Tro meg, jeg har bleiket ihjel håret mitt før, vil man ikke skinne seg totalt, så er det faktisk underverker hva noen produkter kan gjøre. Slitte tupper er en sak da. Men produkter kan faktisk hjelpe det også.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2017 #19 Skrevet 20. oktober 2017 På Tuesday, October 10, 2017 den 17.50, AnonymBruker skrev: Som overskriften sier -håer er sinnsykt slitt. (Jada, vet jeg må klippe mye av det, men vil uansett prøve å forbedre håret mest mulig uansett.) Hva er DIN erfaring for tynt og veldig slitt hår? Anonymkode: e6f22...86d Uansett hva du tror på og hvilke produkter du legger pengene dine i, så vil det ikke hjelpe. Hår er dødt materiale og lar seg ikke reparere uansett hva du måtte tilføre. Saksen er eneste mulighet. Anonymkode: 9ad1e...a04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå