AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 5 dager igjen til mensen etter kalenderen skal komme, men etter min mening skal holde seg vekke! Vekke for hvertfall 13 måneder !! Det er min plan og min mening. Vi traff på el. Det vet jeg. Vi holdt på som kaniner. Det kan jeg signere. Hehe. Nå skal jeg bli gravid. Ingen løsskudd her nei! Symptomer? Ja kroppen kan lure meg trill rundt. Fullstendig klar over det - tenker jo på dette hele tiden så ikke så rart heller at de dukker opp i hytt og pine. Men!! Ømme pupper - Jadda - har det før mensen også! Men de er litt større? Tror jeg! Blir jeg lurt? Hvit lotion utflod! Det er et tegn vel? Er til vanlig veldig våt og vannaktig. Men ikke nå! Ja!!! Et tegn! Vært litt svimmel og uvell. Pms? Ja kanskje! Gravid? Håper! Småkvalm? Blir jeg lurt? Er jeg kvalm? Kjenner etter:... bittelitt!! Veldig vondt i korsryggen. Det har jeg aldri før mensen! Sikkert tegn eller? Keg krysser alle ben i kroppen og håper!!! Anonymkode: 73ba1...337
Nerine_ Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 Jo mer du tror og håper, jo mer kan kroppen lure deg. Ta det med ro og kos dere. Å overanalysere alle mulige symptomer fører bare til stress, og desto større skuffelse om det ikke klaffer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå