WubWub Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 har aldri sendt eller mottatt en eneste pm 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 Ganske ofte. Synes egentlig det er sånn man får mest ut av forumet. Ved PM kan jeg velge hvem jeg ønsker å spørre om hjelp og hvem jeg ønsker å diskutere med. Synes det er langt bedre enn å lage tråder på KG hvor man ender med at bare tullinger og troll svarer. Anonymkode: 687b5...30c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #4 Skrevet 10. oktober 2017 gidder ikke, jeg har funnet ut medlemmer her er enten rare eller ekskulderende. Jeg var meldem av en facebook gruppe, hvor en av jentene reklamerte for etter eller annet og spurte om det var greit, hvor jeg sa jeg ville gjerne ha en reklamefri gruppe, hun ble såpass sur at hun lagte en ny gruppe som hun blokkerte meg fra (fikk vite om gruppa av de andre jentene og jeg prøvde å melde meg inn), det som jeg synes var det verste at jentene godtok det selvom de visste at jeg ble eksludert. Anonymkode: fde0e...b4a 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 Just now, AnonymBruker said: gidder ikke, jeg har funnet ut medlemmer her er enten rare eller ekskulderende. Jeg var meldem av en facebook gruppe, hvor en av jentene reklamerte for etter eller annet og spurte om det var greit, hvor jeg sa jeg ville gjerne ha en reklamefri gruppe, hun ble såpass sur at hun lagte en ny gruppe som hun blokkerte meg fra (fikk vite om gruppa av de andre jentene og jeg prøvde å melde meg inn), det som jeg synes var det verste at jentene godtok det selvom de visste at jeg ble eksludert. Anonymkode: fde0e...b4a Huff,det finnes bitcher over alt. Anonymkode: 85efa...c2c 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #6 Skrevet 10. oktober 2017 Svært sjeldent, fordi jeg liker å være helt anonym. Kun kontaktet brukere på pm ved et par anledninger er det ble unaturlig å ta det i hovedtråd. Anonymkode: b0603...687
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #7 Skrevet 10. oktober 2017 17 minutter siden, WubWub skrev: har aldri sendt eller mottatt en eneste pm Anonymkode: 812e5...eaf 1
Gjest NotNaomi Skrevet 10. oktober 2017 #8 Skrevet 10. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske ofte. Synes egentlig det er sånn man får mest ut av forumet. Ved PM kan jeg velge hvem jeg ønsker å spørre om hjelp og hvem jeg ønsker å diskutere med. Synes det er langt bedre enn å lage tråder på KG hvor man ender med at bare tullinger og troll svarer. Anonymkode: 687b5...30c Skjønte ikke dette. Sender du pm for å finne ut hvordan brukerne her er? Kan du forklare hva du mener?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 10. oktober 2017 #10 Skrevet 10. oktober 2017 Får og sender PM hver dag😊 25 minutter siden, WubWub skrev: har aldri sendt eller mottatt en eneste pm som noen over her sa.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #11 Skrevet 10. oktober 2017 1 minute ago, NotNaomi said: Skjønte ikke dette. Sender du pm for å finne ut hvordan brukerne her er? Kan du forklare hva du mener? Diskuterer og leser litt på forumet. Ser hvilke brukere jeg liker å diskutere med, hvilke jeg tror kan gi gode råd, osv også sender jeg de aktuelle brukerne PM. Synes det er en grei måte å gjøre det på så er det selvsagt opp til de jeg sender PM om de ønsker å melde med meg. Hadde noen personlige problemer for en stund siden og det siste jeg ønsket var å skrive om dem på KG slik at jeg kunne bli fortalt hvor dum jeg er og få råd fra folk som aldri har vært i min situasjon. Anonymkode: 687b5...30c 1
WubWub Skrevet 10. oktober 2017 #12 Skrevet 10. oktober 2017 3 minutter siden, Strixa skrev: Får og sender PM hver dag😊 som noen over her sa. jeg sa "ALDRI". men kan godt sende deg en PM da, en gang må bli den første. Vil du bli min første?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #13 Skrevet 10. oktober 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Diskuterer og leser litt på forumet. Ser hvilke brukere jeg liker å diskutere med, hvilke jeg tror kan gi gode råd, osv også sender jeg de aktuelle brukerne PM. Synes det er en grei måte å gjøre det på så er det selvsagt opp til de jeg sender PM om de ønsker å melde med meg. Hadde noen personlige problemer for en stund siden og det siste jeg ønsket var å skrive om dem på KG slik at jeg kunne bli fortalt hvor dum jeg er og få råd fra folk som aldri har vært i min situasjon. Anonymkode: 687b5...30c denne Anonymkode: fde0e...b4a
Gjest NotNaomi Skrevet 10. oktober 2017 #15 Skrevet 10. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Diskuterer og leser litt på forumet. Ser hvilke brukere jeg liker å diskutere med, hvilke jeg tror kan gi gode råd, osv også sender jeg de aktuelle brukerne PM. Synes det er en grei måte å gjøre det på så er det selvsagt opp til de jeg sender PM om de ønsker å melde med meg. Hadde noen personlige problemer for en stund siden og det siste jeg ønsket var å skrive om dem på KG slik at jeg kunne bli fortalt hvor dum jeg er og få råd fra folk som aldri har vært i min situasjon. Anonymkode: 687b5...30c Ok. Takk for svar. Jeg skjønte bare ikke helt hva du mente :-)
Olava Skrevet 10. oktober 2017 #16 Skrevet 10. oktober 2017 Mottatt melding her inne én gang. De fleste er kanskje her for å delta i forumet?
Gjest NotNaomi Skrevet 10. oktober 2017 #17 Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Iblant kommer man bort i nicket til noen så en havner på profilen deres. Fikk spørsmål fra en om det var noe jeg ville etter å ha gjort dette :-) ellers mottatt og sendt noen få. Endret 10. oktober 2017 av NotNaomi
Gjest Daryl Dixon Skrevet 10. oktober 2017 #18 Skrevet 10. oktober 2017 Aldri mottat eller sendt, ergo ingen gidder å prate med meg
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #19 Skrevet 10. oktober 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Diskuterer og leser litt på forumet. Ser hvilke brukere jeg liker å diskutere med, hvilke jeg tror kan gi gode råd, osv også sender jeg de aktuelle brukerne PM. Synes det er en grei måte å gjøre det på så er det selvsagt opp til de jeg sender PM om de ønsker å melde med meg. Hadde noen personlige problemer for en stund siden og det siste jeg ønsket var å skrive om dem på KG slik at jeg kunne bli fortalt hvor dum jeg er og få råd fra folk som aldri har vært i min situasjon. Anonymkode: 687b5...30c Å er du sikker på at de er det de gir seg ut for? Er det sånn ab det også? Anonymkode: ad1a2...44f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #20 Skrevet 10. oktober 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: ?? Anonymkode: 14f84...7d7 Veldig sjeldent jeg sender personlig melding eller får det. 🙂 Anonymkode: 61696...d25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå