Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann ble observert splitter naken i garderoben på et treningssenter i Oslo i dag. Han så ut til å ta det som den største sel følge å spankulere naken blant folkene i garderoben og i dusjen.

Hva syns folket om slik oppførsel? Burde man ringe politiet når man observerer slikt? Hva sier det om dagens samfunn og menns holdninger når de holder på slik?

Anonymkode: 421fc...3b4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var han gammel eller ung? Gamle folk er griser hvis de ikke dekker til kroppen sin. Hvis det var i herregarderoben var han sikkert homo. Var det i damegarderoben var han sikkert hetro med mindre han var blind.

Anonymkode: 6f660...974

• Liker 1
Skrevet

Er ikke det helt vanlig å dusje naken? Skjønner ikke hva som er problemet her, det var jo ikke sånn at gikk naken rundt blant folk på åpen gate heller. Han skulle ta seg en dusj og skifte til noen andre klær i en garderobe på ett treningssenter, det er helt normalt og da være naken. Jeg har sett masse nakene folk i garderober rundt om i Oslo fordi de skulle skifte klær etter treningen. Ingen ting å ta så på vei for, det er helt naturlig.

Anonymkode: 44125...da8

• Liker 3
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Oh shit. En naken mann!

Normalt å være naken i en garderobe før og etter du har dusja. Jeg som har spilt fotball siden jeg var barn har sett mye nakenhet i garderobene og dusjen. Vi går rundt der som om det er det mest naturlige som finnes. Man dusjer ikke med klær.

Endret av Axl Rose
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Har man ikke sett en naken mann før, er det på høy tid.

Gjest Rosetelys
Skrevet

🤔 Med mindre han befant seg i damegarderoben er vel dette normal oppførsel i en garderobe? 

Gjest making.a.mess
Skrevet

Likestillingsfolk hvor er dere? 

For om en flott DAME hadde gått naken så hadde det vel vært helt greit....

Skrevet

48 minutes ago, Mrs.Purdey said:

Likestillingsfolk hvor er dere? 

For om en flott DAME hadde gått naken så hadde det vel vært helt greit....

https://www.youtube.com/watch?v=7tLKh-yY4Eo

Anonymkode: 6f660...974

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...