Gå til innhold

Vil noen "arve" bananesker?

Cr@sh

Anbefalte innlegg

Halloooo!!!! :hoppe:

Vi har - som sikkert noen har lest ut av en av mine andre tråder her - kjøpt hus... og i den forbindelse pakker vi veldig mye i bananesker (som også er blitt anbefalt av uttalige her inne på KG!)! :D

Når vi er ferdige med flyttesjauen vår i midten/slutten av februar, vil vi gjerne gi bort alle bananeskene til noen andre som er på flyttefot (sånn i steden for å kaste dem). Vi har nemlig gjennomgått et ganske nøysommelig arbeid for å sanke inn disse - og det er jo litt allright om flere kan ha glede av dem, sant? :wink:

Vet ennå ikke hvor mange det er snakk om - men jeg tror vi i hvert fall snakker 20-30 stk

Noen som er interessert? Bananeskene kan i hvert fall hentes hos oss i Rygge i Østfold etter hvert... Ta kontakt da vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Catwoman

jo, de har hull i bunn. Så de egner seg ikke til små ting, men til store ting er de sikkert suverene. Dessuten har de lokk, og er veldig solide.

Vi sparer på alle kassene i butiken, fordi det er så mange som kommer og spør etter de, men akkurat nå har det ikke vært noen, så jeg har nok minst 20 på lager :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har ikke de hull i bunn??

Jo, det stemmer - men på mange kasser er disse veldig små. Dessuten følger det som regel med et veldig tjukt papir (nesten papp) som ligger i bunnen og opp over sidene... så ingenting vil dette ut av esken... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...