Grave Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Hei, Ligger bak med 86 studiepoeng, tar opp fag på sonans nå som tilsvarer 1120årstimer ila året. Tar opp nå 4 eksamener i 3 fag. Hvor mange studiepoeng tilsvarer det? Mvh
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 Det kommer spåklart helt ann på fagene, og hvor mange studiepoeng de er. Sjekk med skolen, men det skal stå på studentweb (eller tar du kun vgs?) Anonymkode: 22099...37a
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 6 minutter siden, Grave skrev: Hei, Ligger bak med 86 studiepoeng, tar opp fag på sonans nå som tilsvarer 1120årstimer ila året. Tar opp nå 4 eksamener i 3 fag. Hvor mange studiepoeng tilsvarer det? Mvh Hvis du tar opp fag som du har tatt (og bestått) i tidligere så tilsvarer det vel 0 studiepoeng Anonymkode: 59aa6...039
Grave Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2017 Seriøst? Mange av de er fag fra tidligere VGS, jeg går 23/5 pakken på sonans og en del av de er fag jeg har hatt tidligere. Sonans mente alt var dekket.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 25 minutter siden, Grave skrev: Seriøst? Mange av de er fag fra tidligere VGS, jeg går 23/5 pakken på sonans og en del av de er fag jeg har hatt tidligere. Sonans mente alt var dekket. Det telles ikke som nye studiepoeng, hvis det var det du trodde. Er dette fag du tidligere har bestått, så går du bare på "Overtid" og havner lenger bakpå med lånekassa, alstå du blir mer forsinket når du får støtte til 0 nye studiepoeng. Sånt må man jo såklat sjekke med lånekassa først, du må jo ringe å spørre. Anonymkode: 22099...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå