Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Ligger bak med 86 studiepoeng, tar opp fag på sonans nå som tilsvarer 1120årstimer ila året. Tar opp nå 4 eksamener i 3 fag. Hvor mange studiepoeng tilsvarer det?

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer spåklart helt ann på fagene, og hvor mange studiepoeng de er. Sjekk med skolen, men det skal stå på studentweb (eller tar du kun vgs?)

Anonymkode: 22099...37a

Skrevet
6 minutter siden, Grave skrev:

Hei,

Ligger bak med 86 studiepoeng, tar opp fag på sonans nå som tilsvarer 1120årstimer ila året. Tar opp nå 4 eksamener i 3 fag. Hvor mange studiepoeng tilsvarer det?

Mvh

Hvis du tar opp fag som du har tatt (og bestått) i tidligere så tilsvarer det vel 0 studiepoeng

Anonymkode: 59aa6...039

Skrevet

Seriøst? Mange av de er fag fra tidligere VGS, jeg går 23/5 pakken på sonans og en del av de er fag jeg har hatt tidligere. Sonans mente alt var dekket.

Skrevet
25 minutter siden, Grave skrev:

Seriøst? Mange av de er fag fra tidligere VGS, jeg går 23/5 pakken på sonans og en del av de er fag jeg har hatt tidligere. Sonans mente alt var dekket.

Det telles ikke som nye studiepoeng, hvis det var det du trodde. Er dette fag du tidligere har bestått, så går du bare på "Overtid" og havner lenger bakpå med lånekassa, alstå du blir mer forsinket når du får støtte til 0 nye studiepoeng. Sånt må man jo såklat sjekke med lånekassa først, du må jo ringe å spørre. 

Anonymkode: 22099...37a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...