AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Hei. Jeg vurderer reise krav om erstatning/oppreisning fra kommunen jeg bodde i før, da deres manglende tilbud til barna mine førte til arbeidsledighet for meg og stort økonomisk tap i tillegg til tapt skolegang for 2 av 3 barn. (Diagnose barn) Jeg har bedt om fraværsprotokoll fra skolen men der er det dokumentert MYE mindre fravær enn hva er tilfelle, da de ikke har ført fravær som har vært av karakteren stikke av ila skoledagen osv. Det er konkludert med fra spesialisthelsetjenesten at mitt eldste barn har hatt null utbytte av skolen i 8 år, og den mellomste i 6.5 år. Jeg tok med barna og flyttet etter at det eldste ble utsatt for vold fra assistenten i 8 klasse. Saken ble henlagt grunnet bevisets stilling. Jeg mener at de burde få kompensasjon, men at kommunen og burde stå ansvarlig for at jeg som forsørger havnet skikkelig i økonomisk uføre grunnet deres inkompetanse.. Tips? Anonymkode: d8cd9...ca1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 Dette bør du nok ta med en advokat eller jurist. Anonymkode: a90c1...451 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå