Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en slik faceroller som jeg vurderer å teste ut. Har veldig ujevn hudfarge i ansiktet og leser masse om at dette virkelig hjelper. Men må man bruke alt annet dilldall som bloggere og tester skriver om? Serumer, gel, kremer osv

Jeg har NULL peil på hvordan man i det hele tatt bruker slikt, og det frister heller veldig lite å prøve ut slikt. 

Holder det med å bare vaske ansiktet i vann før man bruker den. Og ev smøre inn huden med kokosolje etterpå som jeg pleier

Anonymkode: 0fb21...6cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at den eventuelle reparererende effekten vil komme av nålene i seg selv og ikke alt det andre man liksom skal bruke. Ville ikke brukt penger på serum om jeg var deg. 

Skrevet

Kokosolje er ikke det beste for huden da partiklene i oljen er så store at de lett "tetter" igjen huden og ikke trekker ordentlig inn. Hvis man skal bruke det på huden i ansiktet er det iallefall veldig lurt å vaske den av igjen etterpå. 

Anonymkode: 4571e...c20

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Kokosolje er ikke det beste for huden da partiklene i oljen er så store at de lett "tetter" igjen huden og ikke trekker ordentlig inn. Hvis man skal bruke det på huden i ansiktet er det iallefall veldig lurt å vaske den av igjen etterpå. 

Anonymkode: 4571e...c20

TS sier jo at hun pleier å bruke kokosolje, og da er det ikke sikkert at hun har opplevd noen problemer med eller reaksjoner på oljen. Noen reagerer på kokosolje, mens andre gjør ikke det. 

TS - jeg har brukt dermaroller et par ganger. Å rulle på tørr hud synes jeg er veldig ubehagelig, så jeg har smørt huden inn med aloe vera når jeg har gjort det. Tror ikke du trenger å styre med serumene eller kremene som bloggere sier du bør bruke sammen med rolleren. 

Anonymkode: e8ce1...ae0

Skrevet

Takk for svar

ja jeg pleier å bruke kokosolje, og huden min har blitt utrolig mye bedre etter at jeg begynte med det så vil nok ikke slutte med det

prøvde den litt i går og syns også det var ubehagelig på tørr hud. Skal forsøke med alle vera på 👍 

Anonymkode: 0fb21...6cf

Skrevet

Hvilke faceroller bruker dere?

Anonymkode: 1a94e...64a

Skrevet

Her er en video samt en lett utfyllende steg for steg bruksanvisning, mye lettere enn å få det forklart egentlig. Du får også tilsendt link til en lengre video om du fyller inn skjema under videoen. Om du ikke bruker noe produkt så kan du jo rulle på tørr hud. Du bør bruke noe økologisk som lindrer inflamasjonen i huden, det er iallefall det jeg liker best å gjøre selv. Jeg bruker rullen på videoen. 

Anonymkode: 98fc2...6fe

Skrevet

Jeg ville i hvert fall brukt noe desinfiserende.

Anonymkode: 0660e...13c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...