Gå til innhold

Hva tenker du om folk som handler på Ullared?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gekås!!! Masse gode tilbud på 44.500 kvm!!  

Anonymkode: 53005...13a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg var på Ullared en gang. Det var mye snop der.

Anonymkode: e6e93...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at de som lager sånne innlegg som ditt her, som lager innlegg for å tråkke på og dømme mennesker er mer harry

Anonymkode: 02cab...259

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Vi er på vei dit nå. Tyvärr så har de vi kjører sammen med pakket utrolig lite smart, så for vår del blir det noe godteri og kanskje noe annet smått.

Dyreste godteriet jeg har vært med på totalt. Det er selvsagt mer givende aktiviteter underveis. Men skal man bare se på hva vi får igjen av shoppingen så kunne jeg heller handlet godteri på Narvesen.

Anonymkode: b3d1e...4cf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.10.2017 den 11.47):

Jeg tenker at det er Harry, rullingsrøylende trygdemottakere med like grilldresser. Folk som bruker alle penga sine på øl, røyk og kebab og derfor må kjøpe billige, dårlige klær, stygt gusjete sengetøy, hårfønere som tar fyr og ekle såper på Ullared. Også vil de på TV og håper det er kamerafolk der når de kommer og idolene deres er Morgan, Ola Conny, Gunnel og Maritta. Og han der øldrikkende harrytassen på slutten av hver episode, han med den store magan. Er det Kjell han heter? Knut? Noe sånt. 

Anonymkode: fd63d...113

Har du glemt å ta medisinen din eller mister du grepet fordi du ikke skal på skolen idag?

Anonymkode: ae0a9...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åhh, en tråd fra 2017! Elsker Morgan og Ola Conny, og vil gjerne dra på Ullared men har enda ikke gjort det, selv om 7 år er gått nå 😥

Anonymkode: 38d3f...e9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tenker at de er veldig glad i å kjøre for hvis jeg har forstått korrekt er det langt sør i Sverige.

Anonymkode: c2668...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at det er Harry, rullingsrøylende trygdemottakere med like grilldresser. Folk som bruker alle penga sine på øl, røyk og kebab og derfor må kjøpe billige, dårlige klær, stygt gusjete sengetøy, hårfønere som tar fyr og ekle såper på Ullared. Også vil de på TV og håper det er kamerafolk der når de kommer og idolene deres er Morgan, Ola Conny, Gunnel og Maritta. Og han der øldrikkende harrytassen på slutten av hver episode, han med den store magan. Er det Kjell han heter? Knut? Noe sånt. 

Alle som handler der, er ikke som dem som er med i TV-serien... Synd du ikke klarer å se forbi det - trangsynte folk er triste og HARRY :) 

Anonymkode: cf6c0...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De sparer sikkert masse penger, men bruker også mye penger på fristelser.

De er vel normale folk slik som oss andre

Anonymkode: 0cb0f...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke engang hva Ullared er for noe. Men skjønner at dette er av stor interesse for deg. 

Anonymkode: 5a4e2...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker ingenting negativt. Har vært der noen ganger før år 2000 og husker det som stort, mye folk, mange reoler og avdelinger, mye gode tilbud og nesten en gullgruvefølelse som jeg ikke hadde noe i mot. Jeg fant mye brukbart til meg og familien. Ikke allverdens dyrt ble det heller. Nå har de jo bygd ut voldsomt og jeg tror det er virkelig mange kunder der på en gang i 2024. Bortsett fra at jeg bor for langt unna til at det lønner seg, så skulle jeg gjerne ha blitt med en vennegjeng i noen biler og slått meg løs igjen. Ta det som en tur og ha det gøy sammen. Gå på oppdagelsesferd i langsomt tempo. 

Mitt store ønske ved deres neste utbygging er at de kom seg på nett så vi kunne handle stor kasse og få den via posten. :D 

Anonymkode: a98d2...617

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tenker at de er veldig glad i å kjøre for hvis jeg har forstått korrekt er det langt sør i Sverige.

Det stemmer. Ca 10 mil syd for Göteborg kjører man av E6 og kjører 3 mil innover i landet.  Har ikke vært der selv, men har passert avkjøringen mot Ullared flere ganger på vei til/fra København.  Det har ikke passet å ta avstikkeren til Ullared de gangene vi har kjørt forbi, men har lyst til å prøve å få det til en gang, bare for å se det med egne øyne.

Anonymkode: 1446a...241

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker mitt om folk som ikke klarer å poste et emne på riktig underforum. 

Anonymkode: a1447...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er enkelte busselskaper som arrangerer turer dit også, så man trenger ikke å kjøre selv.

Jeg kunne godt tenkt meg en tur dit en gang. Folk som handler der er som folk flest tenker jeg, i likhet med andre som liker å handle i Sverige. Synes det var gøy å se på Ullared da det gikk på TV, - man får kjøpt det meste der.

Anonymkode: 052f9...a77

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Morsomt at denne tråden dukket opp nå. Er på ferie i Sverige for øyeblikket, ikke så langt unna, men ikke aktuelt for oss å dra dit. Men bor på et lite pensjonat hos en kvinne som fortalte at de to hovedpersonene fra serien, de to mennene, ikke mottar noe for å være med på serien, kun vanlig lønn som ansatte der. Er ikke det fryktelig umoralsk, med tanke på alt de må ha tjent inn for plassen i form av sin rolle i serien? Hush, dårlig gjort synes jeg

Anonymkode: 5ce8c...08d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser for meg at det er campingvogn-folket, overvektige med singlet🥴 Skjønner ikke hva de skal med alt det plastrælet som de absolutt ikke trenger. Eller kilovis med billige pølser, bacon og brett med cola. Og så havner de på luksusfellen eller er med på sinnasnekkeren, der alt søppelet som de kjøper i Sverige tyter ut av alle skap i huset🙈

Anonymkode: 47d1b...245

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker ingenting om dem. Bryr meg ikke om hvor folk handler. Men tenker at du trenger en hobby siden du har så mye tanker rundt mennesker som handler på en butikk. 

Hva med de som handler på Meny? Joker? Eller Nille og Europris? Tanker om dem også? 

Anonymkode: a605e...1e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 hours ago, AnonymBruker said:

Morsomt at denne tråden dukket opp nå. Er på ferie i Sverige for øyeblikket, ikke så langt unna, men ikke aktuelt for oss å dra dit. Men bor på et lite pensjonat hos en kvinne som fortalte at de to hovedpersonene fra serien, de to mennene, ikke mottar noe for å være med på serien, kun vanlig lønn som ansatte der. Er ikke det fryktelig umoralsk, med tanke på alt de må ha tjent inn for plassen i form av sin rolle i serien? Hush, dårlig gjort synes jeg

Anonymkode: 5ce8c...08d

men de hadde jo også egen spinn off, Morgan og Ola Conny drar til USA eller noe sånn. Den fikk de sikkert betalt for... Håper jeg. 😅 Tror alle var litt overasket at disse to ble så poppis, etter første sesong med Ullared. De var jo bare to av en lang rekke figurer i serie. 

Anonymkode: 38d3f...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...