Gå til innhold

Hva tenker du om folk som handler på Ullared?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at det er Harry, rullingsrøylende trygdemottakere med like grilldresser. Folk som bruker alle penga sine på øl, røyk og kebab og derfor må kjøpe billige, dårlige klær, stygt gusjete sengetøy, hårfønere som tar fyr og ekle såper på Ullared. Også vil de på TV og håper det er kamerafolk der når de kommer og idolene deres er Morgan, Ola Conny, Gunnel og Maritta. Og han der øldrikkende harrytassen på slutten av hver episode, han med den store magan. Er det Kjell han heter? Knut? Noe sånt. 

Anonymkode: fd63d...113

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har vel snart vært innom samtlige butikker nå? Sliter du med noe?

Anonymkode: 033c3...01d

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er Harry, rullingsrøylende trygdemottakere med like grilldresser. Folk som bruker alle penga sine på øl, røyk og kebab og derfor må kjøpe billige, dårlige klær, stygt gusjete sengetøy, hårfønere som tar fyr og ekle såper på Ullared. Også vil de på TV og håper det er kamerafolk der når de kommer og idolene deres er Morgan, Ola Conny, Gunnel og Maritta. Og han der øldrikkende harrytassen på slutten av hver episode, han med den store magan. Er det Kjell han heter? Knut? Noe sånt. 

Jeg tenker at de som handler på Ullared må være utrolig tålmodige. Og husk at livet på Ullared ikke alltid er som på tv.

Anonymkode: cfea3...bcd

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi deg nå ts. Disse trådene du oppretter begynner å bli kjedelige. Kanskje du bør skaffe deg en en hobby?

Anonymkode: 2ec8c...b32

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fascinerende hvor mange navn på de ansatte du kan. Stamsund? 

Anonymkode: 9ce1d...e04

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er fascinerende hvor mange navn på de ansatte du kan. Stamsund? 

Anonymkode: 9ce1d...e04

Ts har tydeligvis følgt en del med på serien Ullared ;)

Endret av Christy89
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker en tanke: Camping. Lurer på hvordan hverdagen er når man er så enkel. 

Anonymkode: aef77...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet ditt? Kanskje heller ta og pelle deg ut å finne på noe ute i stedet for! UTEN noe som helst slag mulighet for å komme på internett!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel egentlig litt flere tanker om de som har sett såpass mye på serien at de vet hva de forskjellige som er med heter. 

Anonymkode: 8dd1f...8a4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett programmet og der er det ganske harry ja, men folka der syns jeg ikke er harry. Det er jo alt mulig som er innom. Noen går innom og ler av hele opplegget og noen går dit ens og alene for de vet at enkelte produkter som plast-ting og sånt er på halv-pris men så styrer de unna «billigklærne» som du kaller det. 

Så mye har jeg ikke fulgt med at jeg kan navnene på alle i serien om Ullared men jeg syns du har litt lite respekt for folk som har litt mindre «håndbagasje» enn andre. 

Anonymkode: bc0a2...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Ullared et par ganger, og koste meg glugg ihjel. Må få tatt en tur igjen snart ☺️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de har sett altfor mye på tv. Ingen får meg til å sette meg i bilen, for å kjøre milevis. For så å kjøpe shampoo til 9.90

Anonymkode: 579ea...290

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 år senere...
AnonymBruker

Noen som har vært på Ullared i det siste?

Anonymkode: 8b346...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 10/13/2017 at 11:27 AM, AnonymBruker said:

At de har sett altfor mye på tv. Ingen får meg til å sette meg i bilen, for å kjøre milevis. For så å kjøpe shampoo til 9.90

Anonymkode: 579ea...290

:hoho:

Anonymkode: 90d54...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at i disse tider med tidenes prisstigning, høyere rente, høye boligpriser, høye strømpriser, høye husleier, høye matvarepriser og høye drivstoffpriser så drar alle type kategorier på "harryhandel". Var nylig på harryhandel i Sverige og var overrasket hvor mange fancy dyre Teslaer som stod parkert utenfor senteret.

Anonymkode: e1c6a...972

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil tro at alle liker å gjøre noen kupp, enten du er trygdet eller millionær. Selv er jeg en ganske gjennomsnitt "ola nordmann". Fast jobb, eier bolig og bil, men jaggu liker jeg å ta en harrytur i ny og ned. Har ikke vært på Ullared, men det står på listen. Ser skikkelig gøy ut. Men, som noen nevnte her....jeg nok ha en god dose tålmodighet når jeg tar turen 😄

Anonymkode: 2ef40...1a2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg tenker at de liker å shoppe billig. 

Anonymkode: 791cf...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt innafor at de som bor nær grensen handler i sverige og sparer tusenvis på det i denne dyrtiden vi er inne i nå.. Smart til og med - synd for oss som ikke kan gjøre det samme tenker jeg. 

Anonymkode: 7d34c...62a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Noen som har vært på Ullared i det siste?

Anonymkode: 8b346...19e

Var der 2 ganger i fjor. Har spart enormt mye på budsjettene. Siste gang før jul i fjor og man kunne se at prisene hadde steget litt og det var ikke like mange tilbud som det var på forsommeren der. Du skal vite hva prisene er i Norge og sammenligne, men generelt sett var det 10-40% billigere enn på Svinesund eller Charlottenberg (dro dit også for enkelttilbud). 
Noen av de varene med størst innsparelse for oss i Sverige:

Kjøtt (generelt sett mye bedre og billigere grillmat der blant annet). Kjøper hovedsaklig rent kjøtt og fortinnsvis svensk.
Krydder
Potetmos
Pasta
Såpe
Shampoo/balsam
Våtservietter
Vaskemidler
Hermetikk
Frø til brødbaking
Frukt og grønt
Allergivennlige varer - inklusive kjeks
Ulikt utstyr til husdyr og mat til dem
Klær (sist betalte jeg 70% av norsk pris på vintertøy og ulltøy). 
Vitaminer
Sminke
O'boy
Brus
(Cider)
Godteri/snacks

Og mye mye mer. 

Ha handleliste og se an hva som er en virkelig god pris på.

Synsundersøkelse og briller er genialt å få tak i der (bestill i god tid i forkant).

Etter å ha vært der en gang lærer du deg triksene. Hvor du skal gå, unngå kø, plassere handlevognen, merking, 2 kurver under etc.

Anonymkode: 885fa...9b5

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig lenge siden jeg har vært der nå, men det var kanskje 4-5 ganger til sammen. Tålmodighet ja, men også lyst til å gå i gjennom den kverna som den digre plassen er. Å være bare en sjåfør som kjeder seg lett, da blir turen lang. Les kartet og vit hvor avdelinger, toaletter og cafèer befinner seg og planlegg litt. Husker at man måtte handle i to omanger, ellers ble det for fullt i vogner og kurver. 

Jeg er bare meg og derfor blir det for langt å kjøre over grensa for å kjøpe "billig", når man egentlig kan kjøpe alt sammen uten salgspriser hjemme. Spiser ikke så mye heller. 

Anonymkode: a98d2...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...