AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg er helt elendig på å flørte, kan dere gi meg noen tips? Jeg er kvinne og hetro. Anonymkode: d8a7f...b79
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 Som kvinne trenger du ikke flørte. Alle mennene kommer jo bort til deg. Det er vi menn som må gjøre all jobbingen med å flørte osv. Anonymkode: 0e08e...4d7
Elaine Marley Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som kvinne trenger du ikke flørte. Alle mennene kommer jo bort til deg. Det er vi menn som må gjøre all jobbingen med å flørte osv. Anonymkode: 0e08e...4d7 Ja, klart det. Som kvinne skal man bare stå der og ikke gi noen signaler eller flørte med menn man synes er attraktive. Og når en fyr kommer bort så skal man ikke flørte heller. Nei, da er det bare å stå der. Ingen flørting tilbake. Jepp, dette fungerer nok utrolig bra. "Gode råd" fra menn med hakk i plata trenger man ikke å høre på. 4
fullførsetningen Skrevet 10. oktober 2017 #4 Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Hva som kunne fungert på meg, som er en ganske sjenert mann. Smil, si hei. Vær genuint interessert, før en normal samtale. Ikke gi opp om det går litt trått til å begynne med. Ta initiativ til å finne på noe/møtes/å prate. Ta initiativ til berøring, føl på stemningen, ta det videre, men ikke stress. Ikke gjør noe hvis det ikke føles riktig. Bang, you got romance. Hvis du er heldig. Tror jeg. Men jeg vet ikke så mye egentlig. Jeg bare beskriver hvordan jeg ønsker at ting går for seg. Og selvfølgelig, humor. Å si et eller annet morsomt slår aldri feil. Det beste er hvis det kommer mest mulig spontant. Planlagte og utstuderte sjekkereplikker fungerer oftest ikke, men det er noe alle vet. Endret 10. oktober 2017 av fullførsetningen 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 Jobb med selvtiliten og selvfølelsen din. Ha det bra med deg selv og smil og vær positiv. Plutselig kommer flørtingen helt naturlig. Anonymkode: 440e5...7dc 1
Gjest Ingvild17 Skrevet 10. oktober 2017 #6 Skrevet 10. oktober 2017 (endret) 4 hours ago, AnonymBruker said: Som kvinne trenger du ikke flørte. Alle mennene kommer jo bort til deg. Det er vi menn som må gjøre all jobbingen med å flørte osv. Anonymkode: 0e08e...4d7 Noe sier meg at mennene som sitter på KG og klager over at de må gjøre all jobbingen med å flørte, ikke er de samme mennene som sjekker opp damer i det virkelige liv. Til TS. Man kommer langt med å bli mer utadvendt, flinkere til å gi komplimenter og generelt være hyggelig. Endret 10. oktober 2017 av Ingvild17
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #7 Skrevet 10. oktober 2017 6 hours ago, AnonymBruker said: Jobb med selvtiliten og selvfølelsen din. Ha det bra med deg selv og smil og vær positiv. Plutselig kommer flørtingen helt naturlig. Anonymkode: 440e5...7dc For det er jo bare å få seg god selvtillit og selvfølelse. Det er jo bare å ha det bra med seg selv og være positiv. Har ennå tilgode å møte kvinner som klarer ha god selvfølelse/selvtillit, men alikevel anbefaler de menn å bare få det Så utrolig idiotisk Anonymkode: ed79e...485
Elaine Marley Skrevet 10. oktober 2017 #8 Skrevet 10. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For det er jo bare å få seg god selvtillit og selvfølelse. Det er jo bare å ha det bra med seg selv og være positiv. Har ennå tilgode å møte kvinner som klarer ha god selvfølelse/selvtillit, men alikevel anbefaler de menn å bare få det Så utrolig idiotisk Anonymkode: ed79e...485 TS er kvinne, og det er hun som får disse rådene. Anbefaler deg å lese tråder skikkelig før du svarer.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #9 Skrevet 10. oktober 2017 2 minutes ago, Elaine Marley said: TS er kvinne, og det er hun som får disse rådene. Anbefaler deg å lese tråder skikkelig før du svarer. Poenget står uavhengig av kjønn Anonymkode: ed79e...485
Elaine Marley Skrevet 10. oktober 2017 #10 Skrevet 10. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget står uavhengig av kjønn Anonymkode: ed79e...485 Det er jeg forsåvidt enig i. Selvtillit er noe som må jobbes med, og ikke noe som er gjort på en dag. Allikevel så er det greit å ikke lage alle tråder til en kjønnskrig. Akkurat som vi mangler det her inne.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #11 Skrevet 10. oktober 2017 Det har vel med en innstilling å gjøre. At man er leken og uhøytidelig. Hvis du prøver å øve noe inn på forhånd blir det helt feil. Det må komme naturlig der og da. Så øv mer på å ikke ta deg selv eller livet høytidelig, så blir du mer leken. Anonymkode: 55467...048
bortebra Skrevet 10. oktober 2017 #12 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg legger mye flørt i blikket. Men det har ganske sterk virkning, så jeg bruker det med måte... Litt sånn for å få fart i sakene når det går trått. Ellers hjelper det jo alltid med humor, tulle litt med folk, gjøre stemninga mer avslappa. Og smile, mye.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #13 Skrevet 10. oktober 2017 17 minutes ago, AnonymBruker said: For det er jo bare å få seg god selvtillit og selvfølelse. Det er jo bare å ha det bra med seg selv og være positiv. Har ennå tilgode å møte kvinner som klarer ha god selvfølelse/selvtillit, men alikevel anbefaler de menn å bare få det Så utrolig idiotisk Anonymkode: ed79e...485 Det står "jobb". Altså ikke bare få det. Det står tydelig det er noe man må jobbe med. Ikke noe bare bare. Ordet jobb indikerer vel at det ikke er så lett? Anonymkode: 30d93...052 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #14 Skrevet 10. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jobb med selvtiliten og selvfølelsen din. Ha det bra med deg selv og smil og vær positiv. Plutselig kommer flørtingen helt naturlig. Anonymkode: 440e5...7dc Anonymkode: c6af3...ef8
Gjest Froning Skrevet 10. oktober 2017 #15 Skrevet 10. oktober 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vi menn som må gjøre all jobbingen med å flørte osv. Hater å være den som påpeker dette, men.. Om ingen jenter flørter tilbake med deg burde du ta en titt i speilet og tenke over hva du gjør feil
emma167 Skrevet 11. oktober 2017 #16 Skrevet 11. oktober 2017 Og har noen av dere brukt dating for unge http://dating-ungdom.com/ for å møte nye mennesker? Hva er dine erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå