Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #1 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg så på tv i går ett intervju med Petter Solberg. En flott kar som absolutt fortjener oppmerksomhet for sin innsats. Det som imidlertid slo meg var, hvorfor får ikke kartleser noe oppmerksomhet. Slik jeg ser det så er de to ett team, og Petter er avhengig av nettopp denne kartleseren fordi det er de to som er gode sammen. Er det bare jeg som er på jordet eller? Hvorfor får ikke kartleser oppmerksomhet, noen som kan forklare meg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 21. januar 2005 #2 Del Skrevet 21. januar 2005 Ja, det kan du si. Blir vel litt av det samme som at ingen bryr seg om translatører - bare forfatterne. Ellers betyr det vel at de gjør en god jobb så lenge ingen klager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 7. februar 2005 #3 Del Skrevet 7. februar 2005 kartlesere finner du mange av , rallykjørere i petters klasse er sjeldne. phill mils er bra og petter er avhengi av en god kartløeser , han er også avhengi av gode mekanikere , kokker , masører osv. så svaret er vel at uten petter kunne ikke phil vunnet vm men uten phil kunne petter gjort det,,you see??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå