Gå til innhold

Jeg er både løs og trang

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har samme erfaring som meg.

Når jeg blir fingret holder det med én finger. To kan også være godt, men da kjenner jeg at det er veldig trangt. En av partnerene mine sa at 'det er såvidt plass til en lillefinger'. 

Når jeg har sex derimot, så får jeg plass til en over gjennomsnittlig stor penis uten problemer. Han ene jeg var med sa 'det er første gang jeg har fått inn hele penis på første forsøk'. Han hadde bare hatt ONS før han var i forhold med meg. Jeg var trygg på han, så jeg slappet av. Skal sies at han også sa at det var første gang han hadde kommet i doggy, men jeg ser for meg at det var fordi han kunne 'kjøre på' med meg. Spurte ikke og får vel aldri vite hvorfor.

Har derimot også opplevd at menn jeg har hatt analsex med har trodd vi har hatt analsex når vi ikke hadde det.

Andre damer kan si 'tampongen holder på å falle ut fordi den er full'. Det har jeg aldri vært i nærheten av å oppleve. Kan være de bare sier det for å forklare at de må skifte, men det høres rart ut for meg. Jeg kan også holde meg fra å gå på do i evigheter.

Jeg tenner fort og blir veldig våt. Kan det ha noe å si? Hvordan kan ting være så opp og ned?

Har spurt gynekolog om jeg var normal, da sa hun at jeg hadde sterkere muskler enn normalt, men ikke var trang. Er det det som er forklaringen?

Anonymkode: f6496...7f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du vil med denne tråden ? få en bekreftelse av fremmede på at du er trang ?   

Anonymkode: b0cff...683

• Liker 12
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du vil med denne tråden ? få en bekreftelse av fremmede på at du er trang ?   

Anonymkode: b0cff...683

Nei, vite om det er vanlig. Som jeg åpner HI med å si.

• Liker 2
Skrevet

Vagina er elastisk og klarer å presse ut en baby og trekke seg sammen til normal strl, veldig liten variasjon i stramhet på vagina, men man kan alltids prøve å trene litt musklatur. Du er nok helt normal, og som de fleste vet så varierer man litt i strl der nede på ulike stadier i syklusen sin (noen ganger er man mer hoven/trangere pga mer blodtilførsel osv)

Anonymkode: c1486...811

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vite om det er vanlig. Som jeg åpner HI med å si.

Ja, du er normal.

Anonymkode: 67780...ffe

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vagina er elastisk og klarer å presse ut en baby og trekke seg sammen til normal strl, veldig liten variasjon i stramhet på vagina, men man kan alltids prøve å trene litt musklatur. Du er nok helt normal, og som de fleste vet så varierer man litt i strl der nede på ulike stadier i syklusen sin (noen ganger er man mer hoven/trangere pga mer blodtilførsel osv)

Anonymkode: c1486...811

Takk for svar

Blir bare så usikker når så mange jenter her inne skriver at de ikke får inn store peniser osv. Det gjør jeg, og fikk til og med kommentar på det... 

Skrevet

Det er jo ikke bare størrelsen som varierer hos dere kvinner. Det er jo muskler, våthet og elastisitet også. Noen er bygd så de klarer så og si alle størrelser, mens det finnes begrensninger både den ene og andre veien også. Du er nok helt normal. Ingen grunn til usikkerhet. Uansett er det andre ting som er mye viktigere enn størrelser. 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om noen har samme erfaring som meg.

Når jeg blir fingret holder det med én finger. To kan også være godt, men da kjenner jeg at det er veldig trangt. En av partnerene mine sa at 'det er såvidt plass til en lillefinger'. 

Når jeg har sex derimot, så får jeg plass til en over gjennomsnittlig stor penis uten problemer. Han ene jeg var med sa 'det er første gang jeg har fått inn hele penis på første forsøk'. Han hadde bare hatt ONS før han var i forhold med meg. Jeg var trygg på han, så jeg slappet av. Skal sies at han også sa at det var første gang han hadde kommet i doggy, men jeg ser for meg at det var fordi han kunne 'kjøre på' med meg. Spurte ikke og får vel aldri vite hvorfor.

Har derimot også opplevd at menn jeg har hatt analsex med har trodd vi har hatt analsex når vi ikke hadde det.

Andre damer kan si 'tampongen holder på å falle ut fordi den er full'. Det har jeg aldri vært i nærheten av å oppleve. Kan være de bare sier det for å forklare at de må skifte, men det høres rart ut for meg. Jeg kan også holde meg fra å gå på do i evigheter.

Jeg tenner fort og blir veldig våt. Kan det ha noe å si? Hvordan kan ting være så opp og ned?

Har spurt gynekolog om jeg var normal, da sa hun at jeg hadde sterkere muskler enn normalt, men ikke var trang. Er det det som er forklaringen?

Trener du bevist musklene med øvelser? siden de var sterkere enn normalt?

Anonymkode: 8e103...647

Skrevet

Takk for svar

Blir bare så usikker når så mange jenter her inne skriver at de ikke får inn store peniser osv. Det gjør jeg, og fikk til og med kommentar på det... 

Det er lange peniser som gjør vondt. Det har ingenting med tranghet å gjøre. 

Anonymkode: df22a...240

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

pinar, mod. 

Skrevet

Det er ikke bare det kvinnene her inne sier. De sier at de ikke får inn en penis som er tykkere enn normalt fordi de da får rifter. Jeg kan heller ikke ha for lange peniser.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lange peniser er vondt fordi de treffer livmorhalsen, det er helt ubeskrivelig vondt!

Men tykke peniser kan også gjøre vondt når de støter inn. Det må gå rolig for seg, så går det seg til. 

Anonymkode: e0c3d...1b6

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trener du bevist musklene med øvelser? siden de var sterkere enn normalt?

Anonymkode: 8e103...647

Ja, jeg trener dem. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...