AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg tok ut spiralen for tre uker siden. Trodde jeg hadde EL ca da, for det var to uker etter mens. Men halvannen uke etter fikk jeg EL-slim og ømme pupper. Fem dager etter det igjen begynte jeg å spotte. Først bare litt brunt i utfloden. Nå, en uke senere, er det såpass at jeg bør bruke truseinnlegg. Kommer en del mørkebrunt på papiret når jeg er på do. Noen som har vært borti noe lignende? Tror dere dette er starten på første mens? Vet at det er umulig å si, men det er så frustrerende at det er sånn dag etter dag. Skulle ønske TR kunne komme skikkelig, så jeg kan begynne å vente å neste EL! Anonymkode: d2915...650
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok ut spiralen for tre uker siden. Trodde jeg hadde EL ca da, for det var to uker etter mens. Men halvannen uke etter fikk jeg EL-slim og ømme pupper. Fem dager etter det igjen begynte jeg å spotte. Først bare litt brunt i utfloden. Nå, en uke senere, er det såpass at jeg bør bruke truseinnlegg. Kommer en del mørkebrunt på papiret når jeg er på do. Noen som har vært borti noe lignende? Tror dere dette er starten på første mens? Vet at det er umulig å si, men det er så frustrerende at det er sånn dag etter dag. Skulle ønske TR kunne komme skikkelig, så jeg kan begynne å vente å neste EL! Anonymkode: d2915...650 Høres ut som helt normalt hormonkrøll etter å ha sluttet med prevensjon... Gi kroppen tid til å komme i lage igjen. Det kan jo fort ta noen uker ekstra Plutselig kommer mensen og da kan du jo ha en viss forventning om el et par uker senere. Men rett etter prevensjonsstopp vet man jo aldri helt hva kroppen finner på. Anonymkode: acf7e...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå