Gå til innhold

Trenger litt hjelp i og vurdere noen vennskap etter samlivsbrudd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer gjorde det nå slutt etter tre år sammen. Jeg flyttet til hans sted og ble endel av hans store vennegjeng. Jeg ble tatt inn i kjernen av en spleiset gjeng. De vet dette har sikkert seg lenge og nå valgte han og gi oss helt opp uten å i det heletatt prøve og bidra litt for å fikse ting. Isteden dro han rett ut og pulte nye damer inviterte de hjem i vårt hus og pulte dem der men jeg var bortreist i helgen. Alt på under en uke. 

Vennene har sagt jeg uansett fortsatt blir endel av dem på grunn av at jeg har vært mer venn for dem enn han.  Men nå etter jeg fikk vite han har pult nye damer og hatt rølpefest noen få dager etter bruddet. Har jeg tatt fra han husnøkkel og jaget han til hælvette ut av hus. Nå tror jeg "hans" venner er noen jeg må finne veien ut av. Fordi.. det er hans bestevenner også her. Jeg er bare kommet inn pga han. Men som de sier blitt min egen venn uten han da han har holdt seg unna dem. Men nå blir det nok annerledes. 

Alle logiske normer er jo at jeg blir nok ikke deres venn. Så jeg må finne veien ut. 

Pga at det er en stor gjeng har jeg ikke bygget opp noe nytt her. 

Bør jeg flytte hjem. Altså der jeg kommer i fra som jeg har mange venner og noen som er min hovedkjdrne. ? Skal jeg trekke meg ut av en fantastisk vennegjeng fordi jeg tror de med tiden vil skyve meg ut fordi det er slutt mellom meg og han. Og han er endel av denne gjengen på godt og vondt.. 

Skal jeg bli og starte nye vennskap, flytte hjem til mine venner å familie eller bare bli til de skyver meg ut? 

Anonymkode: 96601...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først en stor klem til deg!

Det er kanskje mange ting som spiller inn? Har du en jobb du stortrives i på det nye stedet? Er dette et sted du kunne tenke deg å bo alene i noen år? Hvordan blir det med huset etter bruddet osv?

Jeg tror at noen av vennene sikkert vil være der for han, mens andre vil være like glad i dere begge, eller støtte kun deg.  Spørsmålet om stedet er stort nok til at du slipper å se eksen på butikken, på fest, på vennemiddager osv.... 

Jeg hadde nok lagt minst vekt på dette med vennene, for jeg tror ikke det er sånn at du mister alle pga han. For min egen del hadde nok jobb, avstand til familie/venner i hjembyen, trivsel rent generelt på det nye stedet (tenker på hva jeg ønsker av tilbud, hvilke turmuligheter det er osv)  Er det dyrt å kjøpe seg noe nytt der, er det dyrere på hjemstedet? Mange ting å tenke på, og mange valg å ta.... En ting er sikkert, er dette type bygd med 5000 innbyggere hadde jeg reist på flekken, mest fordi jeg hadde ønsket avstand fra eksen.

Anonymkode: e3873...73d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...