AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #1 Skrevet 10. oktober 2017 Hvor store må jeg trene opp musklene mine for at damer skal bli interessert? Anonymkode: 6a717...bed
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #2 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg er intressert i en tynn nerd. Han er ikke trent, bre tynn han forrige jeg datet var veldig kraftig bygd. Han trente for å holde nede vekta. Anonymkode: ae852...e83 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er intressert i en tynn nerd. Han er ikke trent, bre tynn han forrige jeg datet var veldig kraftig bygd. Han trente for å holde nede vekta. Anonymkode: ae852...e83 Så ganske store muskler? :-/ Okei. Takk for svar! Anonymkode: 6a717...bed
Gjest Tungsinn Skrevet 10. oktober 2017 #4 Skrevet 10. oktober 2017 Spørs vel hvem som ser? Muskler har aldri interessert meg, syns det ser litt rart ut egentlig
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 Ikke la deg forfalle av steroider og overtrening. For mange menn går i denne fella. På samme måte som mange kvinner går i sminkefella. Du kan alltids trene for å holde styrken og kroppen bra, men ikke bli sånn som står og pusher på gymmet Anonymkode: ae852...e83 4
WubWub Skrevet 10. oktober 2017 #6 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg dro flere damer som syltynn og utrent enn jeg gjør som veltrent og normalvektig. De som er mest opptatt av muskler er menn ifølge fitness miljøet, de som har store muskler får stort sett oppmerksomhet av andre menn og ikke kvinner. 10
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #7 Skrevet 10. oktober 2017 Veltrent mann=egofiksert mann som bare ser på seg selv som en Gud og glemmer å se de rundt seg. Ergo ingen mann damer vil bruke tid på. Anonymkode: a876c...11b 6
WubWub Skrevet 10. oktober 2017 #8 Skrevet 10. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veltrent mann=egofiksert mann som bare ser på seg selv som en Gud og glemmer å se de rundt seg. Ergo ingen mann damer vil bruke tid på. Anonymkode: a876c...11b Det var jo litt av en spenstig generalisering av alle som liker trene. Ellers så tar du nok feil, det finnes nok av damer som er i forhold med veltrente menn. 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #9 Skrevet 10. oktober 2017 Du greier i alle fall ikke å være veltrent når motivasjonen er å få seg dame. Anonymkode: 797e0...4ca 1
Gjest En dråpe i havet Skrevet 10. oktober 2017 #10 Skrevet 10. oktober 2017 Du må minimum være på dette nivået Ellers er det ikke noe håp for deg .
EvaLena Skrevet 10. oktober 2017 #11 Skrevet 10. oktober 2017 Muskler har ikke noe å si for min del. Han skal jo uansett ikke bære meg rundt og enn så lenge klarer jeg å gå selv. Personlighet er viktigst, så jobb heller med den hvis du sliter med å få deg noe. 3
Norre Skrevet 10. oktober 2017 #12 Skrevet 10. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor store må jeg trene opp musklene mine for at damer skal bli interessert? Anonymkode: 6a717...bed Drit i muskler. Slapp av og vær deg selv. Du får deg dame etterhvert uansett! 😉👍🏻
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #13 Skrevet 10. oktober 2017 Vett i knollen er da viktigere. Anonymkode: c8761...969 11
s0la Skrevet 10. oktober 2017 #14 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg tiltrekkes ikke av menn med store muskler, og da snakker vi skikkelig trent. Vet ikke hvorfor, men jeg synes ikke det er attraktivt. Er mannen ellers en bra fyr har nok ikke utseende mye å si. Men har aldri falt for en veldig muskuløs fyr før. En normalt trent person er veldig attraktiv for meg. 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #15 Skrevet 10. oktober 2017 Bare man ikke er syltynn liksom er det greit for meg. Jeg er ikke stor, men har brede hofter, rumpe og pupper, og vil ikke føle at jeg er større enn han. Vil føle at han kan beskytte meg liksom. Men dette er jo bare ideelt. Han forrige jeg var med var høy og slank, og elsket ham for den han var fordi vi klikket 100% og lo hele tiden. MYE viktigere. Men de jeg ser på som "penest" eller "kjekkest" er de som er nokså høye og med litt trente kropper. Store bicepts og tynne legger er det verste.. Anonymkode: 5b4bc...b08
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #16 Skrevet 10. oktober 2017 Han trenger ikke å ha så mye muskler egentlig men det er visuelt pent med menn med litt v-form på ryggen og litt magemuskler. Bare ikke overdriv for det blir harry. Anonymkode: 60ab0...924 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #17 Skrevet 10. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han trenger ikke å ha så mye muskler egentlig men det er visuelt pent med menn med litt v-form på ryggen og litt magemuskler. Bare ikke overdriv for det blir harry. Anonymkode: 60ab0...924 Glemte å nevne littdefinerte armer og skuldre også Anonymkode: 60ab0...924
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #18 Skrevet 10. oktober 2017 4 timer siden, WubWub skrev: Det var jo litt av en spenstig generalisering av alle som liker trene. Ellers så tar du nok feil, det finnes nok av damer som er i forhold med veltrente menn. Nei men noen damer liker sikkert å sleike ræv på sin mann, som bare ønsker egoboost herfra til evigheten. De fleste foretrekker det mannen har i topplokket. Utseendemessig foretrekker jeg aktive menn. De ser sunne ut fordi de er aktive. Men de må være aktive utendørs. Men gymrotter med store muskler skyr jeg som pesten. Men jeg har venninner som liker biffer. De er gjerne litt enkle. Anonymkode: a876c...11b 3
WubWub Skrevet 10. oktober 2017 #19 Skrevet 10. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei men noen damer liker sikkert å sleike ræv på sin mann, som bare ønsker egoboost herfra til evigheten. De fleste foretrekker det mannen har i topplokket. Utseendemessig foretrekker jeg aktive menn. De ser sunne ut fordi de er aktive. Men de må være aktive utendørs. Men gymrotter med store muskler skyr jeg som pesten. Men jeg har venninner som liker biffer. De er gjerne litt enkle. Anonymkode: a876c...11b Det er klart at personlighet , sjarm, selvtillit, humor/vittighet , sosial kompetanse og intelligens er viktigere enn store biceps. Men man kan både være veltrent og intelligent sist jeg sjekket - Det største geniet i vår nåtid er et eksempel på dette; ingen ringere enn Magnus Carlsen, han har også kjæreste. Så påstanden din om at ingen damer gidder bruke tid på veltrente menn er 100% feil. Ganske sikker på at de fleste mannfolka i landslagene innen svømming, fotball, langrenn , tennis har null problemer med å finne seg ei kvinne å leve med om det ønsker dette. At en er veltrent betyr ikke at man må være et svært muskelberg av et steroidmonster, og det trenger ikke bety at man har tror man er "gud" og "må ha egoboosters". Alt det trenger bety er at man liker trening og at man liker ta vare på helsen. Sveipende generaliseringer er en uting. Er det sånn at du tror at ingen kvinner ville brukt tid på disse 3 mannfolka? 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #20 Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Jeg bruker steroider og var med i sandefjord open ifjord. Nå trener jeg uten å konkurere og holder 10 i fettprosent med markerte muskler året rundt. Jeg må bruke steroider fordi jeg har medfødt sykdom som kan utvikle seg til kreft om jeg ikke bruker testosteron. Får dette av legen. Jeg har fått ekstremt bra draget etter jeg begynte med testosteron. Ikke bare fordi musklene ble større og mer markert men ansiktet og huden ble finere Jeg kan si deg ts. At kvinner elsker muskler. Alle er forskjellige da. Men de fleste kvinner generelt liker muskler og en kropp som er markert. Når du blir markert. 12 prosent fett og under så vil du få pent ansikt også. Siden fettet i ansiktet forsvinner og man går fra rundt ansikt til square jaw. Forskning viser også at kvinner tenner på brede skuldre, V rygg, store armer ...høyde og mørkere hudfarge da dette har en sammenheng med høyt testosteron. Dette kan man lese i artikkelen på wikipedia om du søker på physicall attraction between genders. Dette er basert på forskning Når det gjelder sånne proffe kroppsbygger kropper hvor man har brukt hinsides med doping i 10 år ++ så er det veldig få kvinner som liker. Men heldigvis er det ikke mange som klarer å komme så langt uansett Basert på min egen personelige erfaring. En som har trent i 10 år så har jeg merket at jo bedre trent jeg ble jo flere kvinner kom det. Det er drittdigg og gå inn på vorspiel i den strammeste skjorta og du hører damene hvisker mellom seg "hvem er det" når jeg går inn....eller å kunne flørte med hvem du vil på gymmet og få positiv respons Så ja definitivt. Kvinner liker muskler. Men sånn ronnie coleman proff kroppsbygger kropp er det få som liker Her er meg fra kroatsia i år:) Du kan se hvor stram ansiktet mitt har blitt med vektreduksjon og høyt testosteron. Jeg trener 4 ganger i uken og bruker 200 mg testosteron cypionate og 200 mg equipose i uken. Får dette fra legen Anonymkode: 918e0...044 Endret 10. oktober 2017 av Ann Christin Fjernet bilde med opphavsrett 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå