Gå til innhold

Finnes det land, det er umulig å være lykkelig i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ville du flyttet for å bli ulykkelig? :P 

Anonymkode: 53333...42d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... hele verden

Anonymkode: 35ca9...bad

Skrevet

Norge.

Anonymkode: fcdcd...9d1

Skrevet

Det er nok vanskeligere i for eksempel Nord-Korea og Niger enn de fleste andre steder... :(

• Liker 3
Skrevet

Norge her også.

Anonymkode: beaa3...f23

Gjest Elseby13
Skrevet
6 timer siden, Leo skrev:

Det er nok vanskeligere i for eksempel Nord-Korea og Niger enn de fleste andre steder... :(

Det er vanskeligere å være ulykkelig i Niger? Hva vet du om det, har du bodd der?

Jeg tror faktisk Nigerianere er lykkeligere enn nordmenn, pga færre eiendeler.

Skrevet

Nord-Korea

Anonymkode: 34189...6dd

Skrevet
36 minutter siden, Elseby13 skrev:

Det er vanskeligere å være ulykkelig i Niger? Hva vet du om det, har du bodd der?

Det er faktisk ganske stor forskjell på Niger og Nigeria ;)... Niger regnes som et av verdens absolutt verste land å bo i. (Og det jeg mente var at Nord-Korea og Niger er land hvor det nok er ganske lett å bli ulykkelig. Formulerte meg bare litt dårlig på morgenkvisten).

Skrevet
38 minutter siden, Elseby13 skrev:

Nigerianere er fra Nigeria.

Nigerere er fra Niger.

Og nordmenn er et av de lykkeligste folkeslagene i hele verden. Dere som skriver Norge kan ikke ha særlig mye kunnskap om livet til en gjennomsnittsfamilie i Niger eller Sentralafrika..

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville antagelig vært ulykkelig i de fleste gulfstater. Faktisk en grunn til at jeg har nektet å ta prosjekter der. Hvis jeg ikke kan drikke meg shitfaced og knulle en ONS på stranda uten å få problemene med myndighetene, står jeg over.

Mat er kult, så Nord Korea hadde blitt rimelig trøstesløst for en som meg som mangler evnen til å nikke og smile til autoriteter.

OG det er en del områder i Afrika der den personlige tryggheten er så dårlig at jeg ville følt meg ulykkelig utsatt. 

Men ellers er jeg en veldig enkel fyr : pils i ene hånda , entrecote i andre, en munn rundt pikken og tak over hode, så skal jeg klare lykke 

• Liker 1
Skrevet

Ja. I Kongo (rf: Moland og French). Afrikanske land er nok ikke noe vesten hadde trivdes i. Iran og Irak er vel like ille. Kanskje verre mtp det regimet de har der men Iran/Irak er like ille som Kongo tror jeg. 🤓

Anonymkode: 5dfdc...8fb

Skrevet

Nord-Korea! 

Anonymkode: e5324...5bf

Skrevet

Som kvinne kan vel også Saudi-Arabia nevnes. 

Anonymkode: e5324...5bf

Skrevet
3 timer siden, Nicathv skrev:

Nigerianere er fra Nigeria.

Nigerere er fra Niger.

Og nordmenn er et av de lykkeligste folkeslagene i hele verden. Dere som skriver Norge kan ikke ha særlig mye kunnskap om livet til en gjennomsnittsfamilie i Niger eller Sentralafrika..

Jeg svarte på spørsmålet «hvor ville du flyttet for å bli ulykkelig», jeg snakket kun for meg selv.

Anonymkode: beaa3...f23

Skrevet

I Kongo, Somslia og Afganistan tror jeg at jeg helt sikkert ville blitt rimelig ulykkelig. Skal ikke se bort fra at jeg hadde blitt steinet til slutt også.

Skrevet

Jemen.

Gabon

Anonymkode: cb1f4...93d

Gjest Catalina Culès
Skrevet

For min del, må det bli et muslimsk land i midtøsten og Nord Korea.

Skrevet
4 timer siden, Elseby13 skrev:

Niger og Nigeria er to forskjellige land. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...