AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #1 Skrevet 9. oktober 2017 Hei! jeg er redd for at hunden min er syk. Jeg får ganske uklare svar fra dyrlegen, derfor lurer jeg på om noen av der har lignende erfaringer: For 4 dager siden da jeg kom hjem fra jobb, sto powder puffen min (kinesisk nakenhund uten pels) på stuegulvet med det ene bakbeinet opp og gikk rundt i sirkel. Hun var ikke seg selv! Etter hver kastet hun opp. Og etter noen minutter så roet hun seg ned og var seg selv. Det virket som det var et slags anfall. Vi tok henne med til dyrlegen dagen etter på, men dyrlegen kunne ikke finne noe, men sa vi måtte observere henne og eventuelt filme om dette skulle skje igjen. Men dyrlegen fant ut at hun hadde en løs tann som måtte trekkes. To dager etter på når hun hadde fått mat, la hun seg med frambena og hodet på gulvet, og rumpa til værs. Hun skalv veldig (som at hun frøs). Jeg prøvde å kose på henne, men da trakk hun seg unna meg, noe hun aldri pleier. Samme kveld/natt peset hun noe enormt. Hun var ikke seg selv. Vi tok henne igjen til dyrlegen dagen etter på. Da fikk hun tatt blodprøver og røngten. Synes dyrlegen var så uklar, jeg forsto ikke så mye av det han sa. Men han kunne ikke finne noe på henne. Så da er det bare å vente på svar... Han satt også opp en time for å fjerne tanna hennes (om 2 dager), men er så redd for at hun ikke skal tåle narkosen... Men hva betyr det når hun står sånn med rumpa til værs? Noen som har erfaringer med lignende situasjoner med hunden sin? Setter stor pris på svar! Man blir jo så redd for de små <3 Anonymkode: 06d0e...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå