Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har nylig fått meg jobb i helsesektor, og fått utdelt garderobeskap. Men så viser det seg at både menn og damer bruker denne garderoben, er dette vanlig??? Har lite lyst å skifte sammen med menn! 

Anonymkode: 0865a...9c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei, har nylig fått meg jobb i helsesektor, og fått utdelt garderobeskap. Men så viser det seg at både menn og damer bruker denne garderoben, er dette vanlig??? Har lite lyst å skifte sammen med menn! 

Anonymkode: 0865a...9c1

Det er da vel ikke vanlig å kle seg helt naken i en slik garderobe?

Anonymkode: c4edf...d08

Skrevet

Likestilling går vel det under.

Anonymkode: c41b7...3ab

Skrevet

Ja, det er helt vanlig.  Ingen i helsesektoren trenger å kle seg nakne for å få seg arbeidsklær. 

Skrevet

Skal du ikke bare bytte til arbeidstøy i så fall? Ser ikke helt problemet. Og mest sannsynlig skal du forholde deg til helt nakne og blottlagte pasienter, som ikke kan velge kjønn på pleierne sine. Get over yourself.

Anonymkode: 5c784...073

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da vel ikke vanlig å kle seg helt naken i en slik garderobe?

Anonymkode: c4edf...d08

Jeg pleier i alle fall å kle meg ned til trusen, er ikke så sjenert men hadde kanskje syntes det var litt rart å vise puppene til alle mine mannlige kolleger :fnise:

Men ja syntes dette hørtes uvanlig ut, ser en skriver det er vanlig men har aldri opplevd felles garderobe i helsevesenet eller ellers. 

Anonymkode: 6fd10...fa0

Skrevet

Jeg har jobbet i helsevesenet (både kommunal sektor og sykehus) i over 20 år, og har ikke vært borti noe lignende. Hadde reagert svært negativt på det. Nei, jeg kler meg ikke naken for å skifte til arbeidstøy, men jeg ønsker ikke at mine mannlige kolleger skal se meg i truse og BH (det er det eneste jeg har under uniformen). Det høres veldig spesielt ut. Jeg ville nok skiftet på WC da. 

Anonymkode: 22f84...3b6

Skrevet

Høres veldig spesielt ut. 

Anonymkode: 42156...375

Skrevet

Du får kanskje se noen fine tissemenn, ikke klag :)

• Liker 1
Skrevet

Var det samme et sted jeg var. Var da ikke noe problem det. Er ikke akkurat som om noen kollegaer står og stirrer heller og man er aldri naken i en sånn garderobe. 

Anonymkode: 2e63a...350

Skrevet

Dame og herregarderobe skal være adskilt. Også toaletter. Og damer har krav på egne bøtter til bind

Anonymkode: 81339...c75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...