Gå til innhold

Vi som forlot den vi var glad i

helledussen

Anbefalte innlegg

Min eksmann var min store kjærlighet og jeg stolte 100 prosent på han. Han sviktet meg på det utroligste og gjorde ting jeg fremdeles ikke kan tro han gjorde. Følelsene kan ikke skrus av og på, og jeg klarte ikke å forlate han. Han var tydelig på at det var meg han ville ha selv om han hadde vært med andre damer. Til slutt måtte jeg se i øynene at ekteskapet ikke fungerte. Skadene var for store. Jeg tok initiativ til å selge bolig og få til et brudd. Han ville ikke. Hjertet mitt har ikke gitt opp å tenke en fremtid for oss men det har tatt tid for meg å innse at jeg har det bedre uten han. Overraskende fikk jeg sms fra han om at han vil søke om skilsmisse. Jeg reagerte voldsomt med fysisk smerte i brystet og magen. Hodet er helt enig i at dette er det beste for oss men kroppen reagerte veldig. Det var som all energi ble blåst ut av meg. Jeg er klar over at jeg er den parten som valgte å tvinge frem bruddet men jeg ønsket ikke at det skulle ende sånn. Men hans handlinger gjorde det umulig for meg å fortsette ekteskapet. Jeg har hatt så mye sorg og smerte over det han har gjort. Jeg vet at det nok gjør mest vondt å bli forlatt men det å forlate er heller ikke alltid lett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sant så sant, å forlate noen er like ille som å bli forlatt😭

Anonymkode: 3513b...576

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...